... všetko o BMW ...
 ). Prečo som sa takto rozhodol sa bude dať dočítať v mojom prvom príbehu, ktorý updatnem čoskoro.
). Prečo som sa takto rozhodol sa bude dať dočítať v mojom prvom príbehu, ktorý updatnem čoskoro. Proste poviem na rovinu, chcem auto ktoré dokážem normálne plnohodnotne uservisovať nech sa deje čokoľvek, a spojenie M57N a 6HP26 je podľa mňa to najlepšie čo BMW vypúšťalo.
 Proste poviem na rovinu, chcem auto ktoré dokážem normálne plnohodnotne uservisovať nech sa deje čokoľvek, a spojenie M57N a 6HP26 je podľa mňa to najlepšie čo BMW vypúšťalo. Popozeral som, napichol som, povozili sme sa. Zistených nie až tak veľa chýb (vypíšem nižšie), skonštatoval som že je na tom síce ešte dosť práce ale za tie peniaze to nie je vôbec zlý základ. Tak sme dohodli myslím rozumnú zľavu 5800 -> 5500 bez prihlásenia a domov som sa už viezol s posedom vysoko
 Popozeral som, napichol som, povozili sme sa. Zistených nie až tak veľa chýb (vypíšem nižšie), skonštatoval som že je na tom síce ešte dosť práce ale za tie peniaze to nie je vôbec zlý základ. Tak sme dohodli myslím rozumnú zľavu 5800 -> 5500 bez prihlásenia a domov som sa už viezol s posedom vysoko 
 Na rádiu je zopár vypadaných pixelov, neviem či zachovať pôvodný systém alebo neskôr šlahnúť androida, keďže v e39 šlape perfektne s som s ním nadmieru spokojný.
 Na rádiu je zopár vypadaných pixelov, neviem či zachovať pôvodný systém alebo neskôr šlahnúť androida, keďže v e39 šlape perfektne s som s ním nadmieru spokojný. (po kúpe som ich prevažoval a disky boli dokríža osadené,, na jednej náprave 9 + 10J
 (po kúpe som ich prevažoval a disky boli dokríža osadené,, na jednej náprave 9 + 10J  ) Uvažujem aj nad R20, ale taký žgrlák ako ja asi nebude kupovať 315 gumy tak sa uskromníme a radšej opravíme prevodovku :)
) Uvažujem aj nad R20, ale taký žgrlák ako ja asi nebude kupovať 315 gumy tak sa uskromníme a radšej opravíme prevodovku :) ale zas je to FL, vypada to na zachovaly interier aj exterier, takze moze byt
 ale zas je to FL, vypada to na zachovaly interier aj exterier, takze moze byt 
  hah
 hah ale myslím že za tie prachy to nie je najhoršie
 ale myslím že za tie prachy to nie je najhoršie takze pohoda
 takze pohoda 
											Fuxxo napísal:Tak to je veľmi individuálne. Ak idem podľa cenníku v PP tak KO - 77e, 30e stk, 27e ek, 106e kolok na okrese alebo 300(?)e kolok pri skrátenom konaní. To je všetko, čo platíš naviac. Plus cesta samozrejmetak akoze ano, predavaju sa u nas E53 "cukriky" za 8-10 tisictakze pohoda
kolko vyjde inac prihlasenie? co sa tyka cesty zo zahranicia + papierovacky okolo toho atd..
pistacik11 napísal:v tom nie je ešte zarátaná registračná daň predpokladám....začo sa inak platí tých 106e kolok na okrese čo spomínaš ?Tak to je veľmi individuálne. Ak idem podľa cenníku v PP tak KO - 77e, 30e stk, 27e ek, 106e kolok na okrese alebo 300(?)e kolok pri skrátenom konaní. To je všetko, čo platíš naviac. Plus cesta samozrejme
Fuxxo napísal:Si mi vlastne pripomenul že som neupresnil ako som auto kúpil, nedoviezol som ho priamo ja ale kúpil od nejakého ojebávača čo dováža autátak akoze ano, predavaju sa u nas E53 "cukriky" za 8-10 tisictakze pohoda
kolko vyjde inac prihlasenie? co sa tyka cesty zo zahranicia + papierovacky okolo toho atd..

pistacik11 napísal:Tie ceny sú pravdepodobne bez nálepiek a kartičiek;Tak to je veľmi individuálne. Ak idem podľa cenníku v PP tak KO - 77e, 30e stk, 27e ek, 106e kolok na okrese alebo 300(?)e kolok pri skrátenom konaní. To je všetko, čo platíš naviac. Plus cesta samozrejme
Hemathom napísal:Po technickej stránke určite áno -> podtlakom riadené turbá, elektromagnetické vstreky, ocelový blok, trvácne rozvody.Ta e60 je lepsia ta 200kw verzia?
 Tú obsesiu s E53 vcelku chápem, minule som sa vozil zase v jednej a podľa mňa je to super traktor
 Tú obsesiu s E53 vcelku chápem, minule som sa vozil zase v jednej a podľa mňa je to super traktor 
 
											Patres535 napísal:Si mi vlastne pripomenul že som neupresnil ako som auto kúpil, nedoviezol som ho priamo ja ale kúpil od nejakého ojebávača čo dováža autá
Tie ceny sú pravdepodobne bez nálepiek a kartičiek;
KO - 135€
STK, EK - 80€
Cestná doprava - 100€
Recyklačný poplatok - 24€
Značky - 66€
Daň z výkonu - 11€
Auto bolo evidované vo Viedni, takže cesta max tých +100€ a možno prevozné značky 40-50€, ja som sa zaobišiel bez nich
Fuxxo napísal:Na okresnom v spišskej to žiadali. Niekde chcú, niekde nie, záleží od pracoviska. Keďže som m3 mal vo svojom vlastníctve už v Nemecku, prekladal som len technické preukazy, to ma vyšlo 31,50€.okej, a take veci ze preklad dokumentov do slovenciny sa uz neriesia?

Fuxxo napísal:Kúpno - predajná zmluva bola dvojjazyčná, takže netrebalo preklad a TP som mal velký aj malý, tak údajne netreba preklad mi tvrdili. Na dopravnom ich pýtali ale povedal som že mám aj pôvodný malý TP, tak potom nebol problémokej, a take veci ze preklad dokumentov do slovenciny sa uz neriesia?