... všetko o BMW ...
PKuncik napísal:To je pravda, ale len do nejakych 30°C oleja takze to asi nebude tento pripad.. pochybujem, ze to stale bude zavrete, zvlast na 1tke. To tie stare mrtki nevedia proste. Vsak ani 8HP bez nejakeho sportoveho ladenia to nerobia, pri dojazde do krizovatky ked skoci do 1 a okamzitom pridani to tiez nema zavrety menic a huci ako variator. A posledna vec, lock-up spojka v tych starych prevodovkach je zamykana podla nejakej SOA krivky, proste nieje stavana na tocivy moment motora za kazdych podmienok. Na 1-2 by ju kludne mohlo smyknut, co ju rychlo pochova. Chlapci co tunia stare mercedes skrine ktore su z fabriky daleko silnejsie ako bezne 6HP tam maju velmi tuho upgradovany lock-up aby to mohlo byt zamknute hocikedy bez poskodenia.Jo a ta převodovka že prokluzuje je normální, je to studené. Cos čekal? Že tam bude rvát kvalty a okamitě to zamykat?
PKuncik napísal:A na té trávě děláš co? Si myslíš, že máš bramboru, že můžeš pózovat, kde chceš?
Jo a ta převodovka že prokluzuje je normální, je to studené. Cos čekal? Že tam bude rvát kvalty a okamžitě to zamykat? To by vydržela hodně málo. Jo a taky s tím musíš něco najezdit, je tam vyresetovaná adaptace.
Ale po zahřátí jak to tam kope, to je super a nebo jak háže kvalty dolů s pádly, to jsem totalně čuměl.Ta úprava není špatná a je velmi návyková. Stage 3 je ale už extrém a stačí 2. Jen já mám benzín a tam je to asi znát více.
kiski napísal:Sakra, tebe furt nejaké auto trasie...Keď nie slovenský polodravec s vírom v nádrži, tak tento gázik