... všetko o BMW ...
 
											e38flight napísal:Keď si prečítaš rozsiahli úvodný príspevok je to tam vcelku podrobne popísané, ale keď chceš ešte raz, už pri kúpe auta bolo cítiť strohé radenie 5 a 6 prevodového stupňa, nič srdcervúce no ja som taký špekulant že chcem aby aj na 16 ročnom aute všetko fungovalo ako má. Takže po príchode domov som prevodovke zmazal adaptačné hodnoty, po tomto 1krát padla do núdzového režimu, po preštartovaní ok, no začala kopať. Vymenil som olej, bez filtra, iba pár litrov čo vytieklo, mierna zmena k lepšiemu no núdzak a kopanie tam stále bolo.Tak to áno to máš pravdu prevodovka vydržala takmer 400 tisíc km ,už mám doma druhu , nie sú až tak drahé jazdené a sú stále dostupné ,ale rozhodne nie u nás svk ,ale CZ ,stále ma zaujíma skadiaľ si objednával tie elektro magnetické ventily , dôvod prečo sa menili neradila podla predstav ?
 ,Popravde povediac ako náhle pôjde auto do servisu na výmenu prevodovky , jednú funkčnú mám už doma ,ale ešte idem kúpiť druhú , teda budem mať tri prevodovky .Ach až ma to štve moje auto do servisu to sa mi nestálo 8 rokov . No automat nemám ako doma prehodiť nemám na to podmienky + ťažká prevodovka ,z tým som sa už zmieril .
 ,Popravde povediac ako náhle pôjde auto do servisu na výmenu prevodovky , jednú funkčnú mám už doma ,ale ešte idem kúpiť druhú , teda budem mať tri prevodovky .Ach až ma to štve moje auto do servisu to sa mi nestálo 8 rokov . No automat nemám ako doma prehodiť nemám na to podmienky + ťažká prevodovka ,z tým som sa už zmieril .   Vždy som si nejak  vedel poradiť z bežnou údržbou ,sem tam niečo náročnejšie a nikdy nebol problém . Ale na druhej strane sa teším ked si pôjdem po auto ,rozbitá prevodovka no rozbitá ako rozbitá tá bude čakať na mňa v kufri ,tiež pôjde na experiment ,vymením doma spojkový bubon A pár tesnení a zostane mi ako náhrada . Zároveň pevne tomu verí že ked bude treba jedného dňa tu prevodovku nahodiť a vyskúšať ju tak ona bude fungovať ,,  PS tie automaty nie je to žiadna veda sú jednoduché na rozobratie aj skladanie , a dokonca sú aj na internete krásne videa pre rozloženie a zloženie prevodovky ,Rusi sú frajeri
  Vždy som si nejak  vedel poradiť z bežnou údržbou ,sem tam niečo náročnejšie a nikdy nebol problém . Ale na druhej strane sa teším ked si pôjdem po auto ,rozbitá prevodovka no rozbitá ako rozbitá tá bude čakať na mňa v kufri ,tiež pôjde na experiment ,vymením doma spojkový bubon A pár tesnení a zostane mi ako náhrada . Zároveň pevne tomu verí že ked bude treba jedného dňa tu prevodovku nahodiť a vyskúšať ju tak ona bude fungovať ,,  PS tie automaty nie je to žiadna veda sú jednoduché na rozobratie aj skladanie , a dokonca sú aj na internete krásne videa pre rozloženie a zloženie prevodovky ,Rusi sú frajeri
 ale všetko prežilo bez ujmy.
 ale všetko prežilo bez ujmy.




Maco594 napísal:Ahoj, nejaké fotky ako presne máš spravené tie výfuky by sa nenašli ? :)



ALAS napísal:Zozen si silikonove hadicky pre podtlak a budes mat pokoj.




Patres535 napísal:Asi zalezi ake kvalitne hadicky to su, resp. aka hruba stena, ja mam silikonove hadicky uz cez 3,5 roka a zatial bez problemu.No rozmýšlal som nad tým, ale viacerí hovoria že tie silikónové teplom od motora príliš zmäknú a zmrštia sa tak že neprepustia podtlak, tak sa toho trošku bojím




 chce to nejaku ochranu na lak
 chce to nejaku ochranu na lakFuxxo napísal:Chcelo by to určite, ten zachovalý lak si to zaslúži. To len jak som hnilý kkt a nemám ani veľa času nato. Dačo tam ponatieram snáď keď sa podarí.beading by som povedal skor ze 5-chce to nejaku ochranu na lak
ale inak jej to velice sekne, tie kola su brutalne, dlhodobo jedny z top kolies na E53/E70.. a full black moze byt tiez :-)
 tak sme to dali na oboch stranách do červených čísiel. Po geo som nastavil základnú polohu volantu, potom mi 4 krát pri rôznych situáciach blikala trakcia a nejako aj Xdrive pracoval, odvtedy sa to ustálilo a dúfam že mi nevyderie aktuátor rozvodovky
 tak sme to dali na oboch stranách do červených čísiel. Po geo som nastavil základnú polohu volantu, potom mi 4 krát pri rôznych situáciach blikala trakcia a nejako aj Xdrive pracoval, odvtedy sa to ustálilo a dúfam že mi nevyderie aktuátor rozvodovky  . Neviem či meniť spodné hokejky alebo horné ramená, ale je možné že keby auto bolo prázdne tak by sa to dalo nastaviť jak má byť. Zatiaľ jazdím na takmer KO pneu + môj malý nájazd, takže neodsledujem ako ich derie. Auto je typicky čapaté odzadu, fotky nemám.
. Neviem či meniť spodné hokejky alebo horné ramená, ale je možné že keby auto bolo prázdne tak by sa to dalo nastaviť jak má byť. Zatiaľ jazdím na takmer KO pneu + môj malý nájazd, takže neodsledujem ako ich derie. Auto je typicky čapaté odzadu, fotky nemám.