Po pár mesiacoch zas nejaky update.
Veselo si cvakáme ďalej hranicu, 325k km sme pokorili ani nevieme ako. Vyčistili sme klímu ozónom, takže bacily zbohom, ohľadom klímy ma ale trápi že z nej ide vlhký vzduch keď ju vypnem netuším ako sa toho zbaviť, asi budem musieť niekde zohnať bovden a prečistiť odtokovú hadičku z klímy... keď sa nemýlim tak by mala byť niekdo okolo prevodovky nie???
Po zimnej sezóne som sa pustil do prezuvania a keď som menil predné kolesá všimol som si, že hlavny silent stabika je tak vybitý že by som tam vopchal ešte jeden stabilizátor

, tak som to vymenil a auto ako nové

fakt neskutočný rozdiel to spravilo
Ďalej som mal už neskutočné nervy na buchot od spodku a predku auta (presne ako toto
bmw3-e46/e46-buchot-od-prednej-napravy-t23358.html), pod autom som bol asi tisíckrát a nenašiel som pôvodcu, binderiek som použil asi milión aby som všetko poprichytával a furt buchot všetko som páčil ťahal stláčal, nervy jak hovado proste..... Tak som sa rozhodol zahodiť svoju sockársku BMWčkársku hrdosť

a odviezol to do pneuboxu oproti, chalanovi vysvetľujem čo počujem a odkiaľ asi, zdvihol auto chytil tyčku stabika a zabuchal s ňou

skoro ma drblo

. Takže vymenené a bez buchotu

ani si chalani nevypýtali veľa peneži.
Samozrejme pri montáži bi-xenon sady som polámal na mojich zúbožených svetlách čo sa dalo, plus začal mi blikať ľavý xenón tak som od Martin46-a objednal opravnú sadu s čínskym štartérom a pustil sa do opráv, popri tom som aj trošku upravil výbojky, ktoré nesedli moc dobre v "patici" a boli osadené kadejako nakrivo, takže som level svietenia posunul ešte ďalej čo ma veľmi teší
Od Maťka som objednal aj hlavicu riadiacej (po skoro 5 rokoch jazdenia

), a keď už som bol vo švungu s interierom, tak som si objednal aj uchýtky pod lišty a priateľka mi na novo oblepila lišty karbonovou fóliou

, natiahol som si z chinesse shitu radia kabel na ipod, schoval som gps a dvb-t anténu, zfušoval som uchytenie klimapanelu bez toho posraného rámčeka za 80€ čo sa nedá zohnať, tak aby mi to nevypadávalo za jazdy z panela. A hlavne sa mi podarilo z ruska zohnať upgrade kolotočárskeho softu v čínskom rádiu (hualingan), na nejaký novší (tuším na štýl idrivu), síce zabrzdenejší ale použiteľný a jednoznačne krajší (rádoby návod:
https://www.drive2.com/l/3533664/?page=0#a159610159 link na firmware:
https://uloz.to/x2ngUPQS/nwd-rar ). Jo a odišlo mi tlačítko BCcka, tak som si vyklikal návodiš (
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f74 ... on-t36778/), ale pozor chalanisko tam zabudol napísať že mám odpojiť konektory zo slimáka
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
takže som to celé vytrhol a vysypalo sa mi to pod nohy, priateľka mi to poskladala na moje trojhodinové pitchovanie

ale po troch dňoch som pravdepodobne pretrhol káblik airbagu vo volante a po ďalších aj od multifunkcie... takže záňam slimáka nového

.
Niekde medzi tým som sa rozhodol, že musím niečo urobiť s hrdzou na dverách a oboch blatníkoch, v zmysle "čierna je lepšia ako hrdza" sme s priateľkou nabehli do OBI, kúpili spreje a kotúč do flexy...... dvere ešte vyšli celkom fajn

, ale blatníky keď som začal brúsiť išli okamžite srať

, v oboch zostala diera.... takže zháňam aj blatníky, najlešie origo nehrdzavé akýkoľvek odtieň čiernej

....
Sečteno a podtrženo nedávno som išiel pre priateľku k sestre po kľukatých dedinských cestách, po asi roku so stiahnutým oknom, prázdne cesty a znova som sa do neho zaľúbil
