H@wky napísal:mozno z toho videa to nie je dobre pocut ,ale zvuk to ma ako zly separator...(cupakabra)
vyskusaj ten test s olejovym vyckom

separátor je vymenený aj s hadicami, olej nepapá, test s víčkom oleja prebehol presne ako má, pod víčkom je podtlak, keď ho otvorím motor skoro zdochne
eld napísal:Hydrostely... 10w40 to mozno lepsie tlmil a po zmene oleja sa to teraz prejavilo. Pripadne to moze byt aj efekt po vymene gufier.
Skus pohladat navod na odvzdusnenie zdvihatok "lifters bleeding" alebo tak nejak to bolo, mozno ti to pomoze.
10w40 by mal mať za tepla +-rovnaké mazacie vlastnosti ako 5w40, a za studena by mal mať 5w40 dokonca lepšie, malo by to byť teda menej počuť..... no našiel som tú BMW lifters bleeding procedure
http://www.quirkyuncle.com/2013/04/12/d ... fter-tick/ postupoval podľa nej a samozrejme prd to pomohlo

, musím asi vymeniť zdvihatka.
Resp. naskytá sa otázka: čo sa môže stať keď ich nechám cvakať ďalších 300k km? Je to len kozmetický problém, alebo je to závažná porucha ktorú treba riešic?
ďalej mi kamoš objednal K+DCAN USB kábel z nejakej čínskej "rodinnej" továrne

čiže sa mi podarilo rozchodiť DISv57 a INPU, na mojom 9 ročnom deduškovi (rozumej nootebook

), tak som zhodil predlžovačku z balkóna a šup diagnostikovať, všetko čisté, teda okrem majáku alarmu (ktorým auto nedisponuje), senzoru hladiny oleja (za ktorý 70 evri stále nechcem dať), chýbajúceho autorádia (chinesse shit rulezz) a chyby v LCM (ktoré si nedokáže zapamätať číslo väčšie ako 300000km)
klamal by som ale, lebo jednu chybičku mi zapísala DME a tá je na obrázkoch, rovnaká chyba pre každý valec pľus nejaká ďalšia, ale to bude nejaká chujovina, ja som si vôbec nevšimol, že by motor vynechal alebo čo........(to by som hneď robil paniku zastavoval na krajnici a behal okolo auta

)
no keďže zatiaľ tam mám natiahnutú INPU 4.4.7 tak skúsim urobiť upgrade na 5.0.2 časom, aj keď som na nete nenašiel aké sú medzi nimi rozdiely, ale predpokladám že vyššie číslo lepší program
