noro535i napísal:Čo to bolo stocene?tak potom to ten prvy majitel dal stocit lebo ja keď som ho kupoval málo 216000 pozri KOcko tak sú fotky
Nerob hned paniku Noro ved sa iba udrbavam

Podla vsetkeho a toho co tam pise to LCM asi nevie ratat do viac ako 300000 lebo tato "zavada" sa tam objavila az po prekroceni tejto hranice inak si to neviem vysvetlit. Cize nie nie je to stocene. Ale uz bz sa asi patrilo
noro535i napísal:A s olejom som nemal najmenšie problémy.nuž asi sa darmo nevraví že posledne kvalitné Bmw boli e30 32 34
s olejom už nemám problémy ani ja po poslednej oprave resp. výmene tesnení ventilov som prešiel 3000 km a zatiaľ podľa mierky nespapalo ani kúsok

to ma veľmi teší svedčí to o stave motora
Takze k veci a tou je
upgrade softu v DME.
Prvy pokus: S k-line kablom z ciny (na ktorom funguje DIS), som sa pokusil pomocou WinKFP sam upgradovat soft, samozrejme som sa nalezite nachystal a supol do kufra este jednu baterku a vsetko napojil na nabijacku ,palubne napatie bolo cca 13V tak som sa do toho pustil, zapnut Winkfp, dat comfort mode, vybrat typ riadiacej jednotky, dat upgrade, no a nevyhodilo ani staru verziu ani tu ktoru tam chcem dat. Cize vypnut WinKFP a zapnut, rovnaky postup naraz funguje. S obavami som dal Enter. A cakal cca 30% dokoncene a dve chyby vid. obrazok.
Druhy pokus:Po dlhsom case na internete, kde som sa na moje prekvapenie dokopy nic nedozvedel si hovorim oukej skusim to este raz. Este som predtym skusil par telefonatov, no v podstate som sa nic nedozvedel. Cez impu mi nacitalo zopar veci ale ziadne data som z auta uz nedostal. Takze znova WinKFP a Enter, 20%, 30%, 40%, uz mi srdiecko zaplesalo ale bolo to priskoro 75% a znova to padlo. Dalsie studium internetu znova nepomohlo. Chabý pokus s EXPERT MODE tiež nevyšiel (vlastne som sa oň ani nepokúšal lebo som fakt nevedel čo kde kliknúť a vybrať).
Treti pokus:Samozrejme nevysiel. Takze priatel ne telefone, lano a 15 km tahanie domov..... Bez posilovacov len tak......
Stvrty pokus:Vdaka bohu na Slovensku je velmi vela sikovnych ludi ktori vedia pomoct v najhorsom (dva dni pred vianocami), disponuju origo diag hlavou a origo BMW softami, Roman dakujem krasne. Podarilo sa mu ozivit DME a dokonca v nej mam aj najnovsi soft.
Ponaucenie (vzdy si to hovorím, no nikdy nedodržím
):Nejeb sa do vecí ktorým s nerozumieš!!!Upozornenie pre ostatných:Viem už aj kde bola chyba, neurobil som ju ja ale samotný program WinKFP, v COMFORT MODE si program sám zle zvolil súbor, 11MDS43.prg, vyzeralo to presne tak ako tuto na videu
https://www.youtube.com/watch?v=40ZZg81jmbI, ale keď som skúmal internet zistil som, že použitý má byť iný súbor, čo som si nakoniec aj overil keď prišiel Roman a flashol mi to origo softom od BMW tam bol ten druhý názov súboru, len to teraz ani za boha neviem nájsť

.
Našťastie je to vyriešené a autíčko jazdí ako má, dokonca lepšie, verzia softu je
7 545 671 čo je EU2 soft pre M54B30, najnovší zo všetkých, zaujímavé že je to akurát EU2, ale pri tomto aute je to dokonca žiadané
Pocity:S novým softom sa zmenilo pohýňanie na voľnobehu, resp. na 1 a R, netreba už toľko pridávať plyn a nekolíšu tak otáčky, čo je jednoznačne fajn, proste má menšie tendenciu zdochnúť. Čo sa týka hlučnosti motora na voľnobehu, určite je menšia, celkovo motor na mňa pôsobí takým kľudnejším dojmom, nie je taký "rozheganý a ukašľaný". Na nízkych otáčkach tak do 2000 ide určite jemnejšie a kľudnejšie, možno trochu živšie. Inak je všetko tak ako bolo, žiadna iná zmena nenastala (resp. som ju nespozoroval). Žiadnych 100 koní navyše ani nič také (to som vlastne ani nečakal). Nasledovala samozrejme diagnostika, ktorá ukázala iba to isté čo je už vyššie s tým LCMkom a kilometrami. čiže všetko v pohodičke.
Ozaj ešte som zabudol, že som po trápeniach so štartérom pravého xenónu kúpil chinesse shit štartér či riadiacu jednotku či čo to je vlastne. Prehodil som to (vyhodil som komplet elektroniku so svetla a dal tam toto) a už bez problémov svietime. Nejaký pokles svietivosti som si nevšimol ani nič také, čiže som spoko celé to stálo asi 35€ či koľko

. Potom šup nastaviť svetlá a veselo jazdiť.
Spravil som ešte jeden pokus s palivami, konkrétne Lukoil Natural 98 a Natural 95, vyšlo mi z toho, že na 98čke mám o cca 0,5litra menšiu spotrebu (dve nádrže presne tie isté podmienky a presne ten istý šofér a presne to isté auto a presne ten istý štýl jazdy

) a preto ma kilometer stojí približne rovnako ako na 95ťke. Čiže tankujem už len 98čku (teda keď práve nejdem cez RK kde benzín rozdávajú zadarmo

), okrem môjho zistenia má motor na 98čku taký hladkejší priebeh

.
Ešte sme sa boli trošku aj umyť, aj keď to stále stojí za chuja, ale aspoň na aute nie je 10 kíl soli ako v regále v TESCU....
Mno a posledná vec CCFL krúžky sa chystám vyhodiť lebo kupovanie štartérov dookola ma vôbec nebaví..... tak som zatiaľ dal iba žlté parkovačky

, to musím vyriešiť aj s novými ľadvinkami do kapoty..... lebo chodíme ako cigáni, okrem toho sa mi ešte nepodarilo zohnať čierny kryt späťáku, ktorý som stratil na diaľnici.......
Fotky samozrejme rozhádzané a poprehadzované
