prijemny nicim neruseny pekny dobry vecer vospolok.

sa tu chcem troska vygrcat z pocitov, dnes som sa zucastnil opat na dalsom bmw evente, a musim povedat ze to bol po m days najlepsi, kvoli autam samozrejme.. volalo sa to myslim ze BMW Pure Driving Experience, a experience to teda bola :-O
takyto nejaky bol lineup.. cele to bolo do troch casti rozdelene, jedna bola predstavenie iPerformance, ktore by ma mozno aj zaujimalo, ale auta neboli na odskusanie, takze som bol velmi rad, ze som bol v skupine ktora to mala na koniec a mohla odist skor teda, a necakat tam medzi dvoma jazdami este hodinu kym tretia skupina odjazdi.. dalsia cast boli skusobne jazdy na G30, ktoru uz mam odskusanu, ale vobec mi to nevadilo, kedze som si aspon odskusal dalsie dve motorizacie, a posledna bola mperformance, kde boli performanky
takze zacalo sa s 5kami, jedna bola luxury line, ostatne vsetky v mpakete a jedna dokonca s mperformance a v bielej :-O co bolo presne podla mojej predstavy a nazivo to vyzera neskutocne neskutocne kruto, fakt sa im to velmi podarilo.. :-O zacal som ale skumat ake motorizacie mame, aby som si mohol uchmatnut nejaku ktora by ma zaujimala a pravdupovediac najviac ma zaujimala 540i, kedze to je motorizacia nad ktorou by som v buducnosti uvazoval, ale vdaka dnesku som si to rozmyslel :-O shocking! :-)
kazdopadne iPerformance 5ka ktora tam bola mala presne ten interier ktory som si naklikal do G31 a musim povedat ze som sikovny, lebo bol absolutne famozny, vyzeral velmi luxusne a bol velmi prakticky.. takze toto by bolo pre mna, aj ked zena mala iny nazor
dalsi intros ktory ma zaujal bol v F33, zvonka bola v brutalnej limetkovej farbe a interier takyto svetly oranzovy, vyzeralo to fakt popici, hlavne so strechou dolu, pekne zladenie farieb..
ale konec koncov vsetky auta mali paradne zladene interiery s exteriermi, vsetko bolo v mpakete zvonka, takze to dizajnovo posobilo velmi velmi agresivne a luxusne a proste tak jak bmw ma posobit :-)
takze po kratkom predslove prisli na radu jazdy, a prve kolo som isiel s G30kami.. nastastie sa mi podarilo uchmatnut 540i, takze som bol nadseny a mal som dost velke ocakavania, bol som zvedavy kedze som mal stale v pamati jak jazdila 530d.. a ked mam pravdu povedat, tak som trocha ostal sklamany, lebo som cakal viac z tych 335 koni ci kolko to ma, troska silnejsi zatah, mal som tam aj dva rozbehy z nuly, a oproti 530d (bez launch controlu), to bolo take citelne slabsie aj napriek tomu ze 530d je slabsia a pomalsia, ale ta mi lamala krk, nevedel som sa odlepit od sedacky, toto bolo take dost civilne.. dalsia vec bol zvuk. velmi prekvapujuco, strasne mi tam chybal zvuk motora, vonku aj vnutri, viem ze to je 5er, ale v 530d ten zvuk dizla vyladili neuveritelne dobre, clovek by ani nepovedal ze to je dizel, ma to silu, ma to "basy", je to super, v 540i neviem.. cakal som ze aspon troska bude praskat vyfuk, a bude pocut tych 6valcov vnutri o dost viac, aspon v sport rezime, ale nic take neprislo.. co sa mi ale pacilo bolo, ze v sport rezime prevodovka stale kope pri manualnom radeni jak pri F30/32, myslel som si ze to zrusia kedze reprezentativny sedan, ale nechali, co sa pocita

no a spotreba, netusim, lebo maximum ten palubak ukazoval 20 litrov a to tam svietilo furt

ale urcite to bolo viac.. kedze nikto s tym nesiel uplne kludne..
dalsia G30 cestou naspat sa mi dostala do ruky prave krasavica v bielej s mperformance, ale bol to najslabsi motor v ponuke a teda 20d.. povedal som si ze nevadi, aspon to mozem porovnat s mojim.. prve obrovske prekvapenie nastalo ked som pridal plyn, a bol to zvuk :-O to co sa im podarilo je az neuveritelne

a myslim si ze to krasne dokazuje jak je paradne odhlucnena G30, lebo ten zvuk toho rapkaca ktory mi troska leze na nervy pri mojom aute, tuto vobec neni

predpokladam ze z reprakov, ide skoro benzinovy zvuk, a vobec nieje neprijemny, je to uplne v poriadku a vobec by som sa necudoval keby 520d mala najvyssie predaje v tejto generacii.. vykonovo, je to celkom vpohode tiez, vdaka tomu odlahceniu je to dostatocne svizne, ale je to pomalsie jak moja 420d a uz ta mi prestava stacit, takze toto by nebolo pre mna :-) a dokaz ze sa s tymi autami nejazdi jak v perinke bola priemerna spotreba 9.7

to cislo som nevidel nikdy na mojich budikoch
ani jedna z tychto dvoch G30 nemala comforty obidve mali sportsitze, a zas musim konstatovat ze v dalsom aute potrebujem comforty

ktore su v Gckach neskutocne podarene..
ale je to strasna fesanda.. este v kombiku keby bola :-O
proste dokonalost.
potom sme sa vratili naspat, a uz som ledva cakal ze co bude, lebo hned jak som prisiel tak mi udrela do oci jedna nadherna biela matna G12, ale potom som zistil ze to bola 750Ld.. ale povedal som si nevadi, je to Gckova sedma, chcel som si ju vyskusat uz rok a pol odkedy som ju prvykrat videl, a bude to urcite popici.
intermezzo: prekvapenie ked sme prisli z prveho kola, tak sa jednej ucastnicke podarilo chytit kovovy stlp (s ktorym malo aj vela chlapov na pocudovanie problemy) okolo ktoreho sa vchadzalo do arealu

skoda ze si vybrala jedine matne auto v lineupe, a teda polovica boku na lak, kedze tuto dostrek neexistuje

no.. indywidual

ale isli sme si dat fajnove obcerstvenie, a kym sme vysli von, tak pristavili aj dalsiu krasavicu, ktora jednoznacne pritahovala najviac ludi, a mna polozila do kolien, lebo som necakal ze sa dostanem k tomu autu najblizsich 10 rokov

takze takto nejak..
tiez mala fantasticky interier.. ktory moja polovicka povedala ze v dalsom aute musi byt

aj ked mne sa ovela viac paci ten z dizlovej sedmy, ktory mal rovnaku kombinaciu jak ta G30 iPerformance, tusim ze mokka sa vola ta koza.. ale tu je to vdaka hlinikovym veciam este luxusnejsie jak v G30..
dabelskeee
tak to su asi vsetky fotky co mam..

kazdopadne jak som zaparkoval 520, tak som sa postavil k tej V12ke a proste som sa od nej nepohol. bol som determinovany jak nejaka nakupna maniacka vo vypredaji, ale jebat. je to V12, to sa nejazdi kazdy den. a dobre som spravil.. uz po nastartovani clovek citi ze tu "nieco nieje v poriadku", v normalnom rezime skoro nic nepocut, ale je tu to sevelenie motora, ktore je predsalen ine jak pri V8, alebo R6 benzine.. hned som si zapol sport rezim, a okno soferove bolo otvorene cely cas, nech sa tie tony valia dovnutra co najviac :-) uz na 30tich metroch na parkovisku pred kastielom som mal usmev od ucha k uchu, lebo toto mi jednoducho vyrazilo dych neskutocnym sposobom a presne toto som cakal od 540i, ze ten zvuk z vyfukov a motora je proste neuveritelne pocut, dovnutra aj z vonka, ma to strasne gule uz ked to ide krokom na parkovisku.. potom sme sa dostali ale na cestu, v obci, ale nevadi, prve slapnutie na plyn a ja som sa nedokazal prestat smiat, jeden dovod bol, ze nechapem jak taketo obrovske auto moze mat takyto nehorazny odpich z miesta, a druhy dovod, ten zvuuuuuuk!!! toto som naozaj pri sedmicke necakal, absolutne nikdy

proste wau! a treti dovod na usmev bol, ked som dal dolu nohu z plynu, to auto prdi do vyfuku! jak nejaky barovy bitkar typu M3/M4 competition

nie tak nahlas, ale stale to bolo pocut vsade a urcite to poculi ti co isli minimalne za mnou, a vsetci co isli po chodniku sa obzerali.. sedmicka? prdi do vyfuku? WTF!!! uzasne

toto chcem :-) vysli sme z obce, ale samozrejme ze sme chytili pomaly nakladak a este pomalsi pickup nejaky rozjebany, ale nevadi, aspon bol dovod predbiehat

a toto auto.. ja neviem, stroj casu

tomu zatahu sa nechytala ani 530d so slusne nalozenym krutakom (a ani ta 750Ld ked uz sme pri tom), a hlavne isiel asi od 2500 otacok ked prisiel kopanec a tlacilo a revalo to az po 7 ci 8 tisic ci kolko to toci, v tych fofroch som si to nestihal vsimat, ale bolo to nieco neuveritelne proste..ale zaujimave bolo, ze ku koncu spektra tomu dochadzal tah, ale nieje problem, staci potiahnut packu pod volantom, zaradena 4ka (zas vylepsili tu prevodovku, lebo prisaham ze to radi rychlejsie jak moja), okamzite je tam, a zacina to cele od znova, kludne od 4-5 tisic otacok, a zase ultra brutalny tah, az dokym clovek chce

a este neuveritelnejsie bolo, jakym sposobom sa im dokazalo naladit podvozok, lebo v tom aute som sa citil minimalne jak v tej 5ke, ktora je mensia a lahsia, a uz G30 jazdi velmi svizne a je velmi vrtka v zakrutach.. ale toto??? z kazdej rychlosti to vystrelilo okamzite, a v zakrute som mohol tlacit plyn kolko som chcel, stale to malo trakciu a stale to tlacilo, absolutna besnota, ale ze taka aku som v zivote nezazil. a ten zvukovy doprovod k tomu, jednoducho neviem, po takejto kratkej chvili za volantom by clovek nemal vyslovovat take nazory, ale pre mna to je najlepsie bmw ake kedy bolo vyrobene

neviem si predstavit co by clovek viac chcel alebo potreboval, a nesmierne lutujem ze sa k nemu asi nikdy nedostanem, lebo toto by bolo nieco co by som velmi rad jazdil kazdy den.

aj ked na druhej strane, asi je to troska priliz, a bud by som sa zabil, alebo by som prisiel o vodicak

aj ked clovek si dovoli, pusti to auto do zakruty rychlejsie, brzdi neskor, slape na plyn aj tam kde by s beznym autom neslapal, lebo vie ze ho podrzi a vytiahne.. musim ale povedat ze mozno vela z toho robi xdrive, co by som teda nikdy nechcel priznat, a osobne by som si odskusal zadokolku predtym ako by som to kupil, ked sa to vobec da objednat, ale na druhej strane by mi nevadilo vobec keby sa nedalo.

takze sen splneny. dojmy a zazitky su neuveritelne, wau.
ale vdaka tomu ze som si uchmatol tuto, a predomnou isla 750Ld, tak som presadal prave do nej (kedze presadame do auta pred nami

) a teda som mal vpodstate hodinu za volantom s dvoma motormi v G12. kazdopadne 750d mi pride ako dost zbytocna motorizacia, verim tomu ze pocitovo by podobne chodila 730d (sudim podla 530d), a komu by nestacilo, tak 740d by stacila urcite.. lebo to auto je urcite rychle, ale stale to nema spicku jak V8 nedajboze V12

na druhej strane som bol priliz rozruseny a nabombovany z V12ky, takze som tomu az taku pozornost nevenoval, ale par rozdielov som predsalen nasiel.. v prvom rade, dost zaujimave bolo, aky rozdiel je v naladeni podvozku, lebo dizlofka bola aj v sport rezime citelne plavnejsia v zakrutach aj pod brzdami, nebola tak sustredena jak 760, takze ten performance balik verim ze robi dost, nieje to len marketing.. dalsi rozdiel bol v brzdach, neviem aky velky je rozdiel vahovy medzi tymito dvoma motorizaciami, ale performance brzdy kopu inu ligu, ale uplne inu ligu a doteraz lutujem ze som si ich nedal aj na 4ku..
v tejto verzii som si ale vyskusal aj comfort a je to velmi velmi dobre, ale ani v comforte to nieje uplne jak blato, stale sa s tym daju ist vpohode zakruty, a zas naopak v sporte nieje citit kazdy kamienok jak napriklad v 4ke mojej.. musim ale povedat, ze to auto neni pomale, a zvukovo sa im to podarilo krasne vyladit tiez, na to ze to je dizel, uplne bez problemov. akurat moja volba by bola jednoznacne 730d. popripade 740d.. co sa im ale uplne paradne podarilo, tak je spotreba. toto som nepochopil, kedze 520d mala skoro 10 litrov, tak toto ked som vysadal, tak malo 12,4

co je neuveritelne cislo pri tych nakladackach co dostavala cely cas..
takze to su moje pojmy a dojmy, over and out.