serus..
takze nejake veci sa diali tiez.. minuly tyzden stredu stvrtok som mal casu, tak som sa pustil konecne do interieru, kedze od kupy nebol ani vysavany ani nic.. takze mi to trvalo dve poobedia kym som to dostal naspat do stavu noveho

no a kedze uz sa mi dostavili skoro vsetky veci na detailing v priebehu poslednych tyzdnov, a mal som skoro volny vikend, tak som si povedal ze poriesim 4ku, lebo bola zajebana, nemala na laku ziadnu ochranu a uz mi to vadilo celkom dost. takze najprv sampon, a po sampone kontrola a zhodnotenie stavu..
uz ked som auto bral zo showroomu tak malo pavuciny + zima, sneh, ometanie snehu, lad, atd atd, aj napriek tomu ze na bielom laku sa to dost blbo hlada, slnko neklame, takze takto nejak to vypadalo po umyti a vysuseni..
potom isiel aj nejaky ten ironx, v podani liqui moly.. a zasol som prvykrat, ze kolko bordelu sa nazbiera na diskoch po 3 mesiacoch a necelych 15000km.. neskutocne
no a dalsi krok bolo clayovanie, najprv som si myslel ze sak naco, zas tolko bordelu v tom laku nemoze byt po tak kratkej dobe, ale povedal som si ze predsa, z fabriky, z prepravy, hocico moze na tom byt, tak som sa do toho pustil a nestacil som sa divid druhykrat
este pripomienka: pre tych co to este nepoznaju, velmi velmi odporucam clay pred nanasanim ochrany laku, aj ked sa to auto nebude lestit, hlavne na starsich lakoch je velmi viditelny rozdiel po clayovani, a aj ta ochrana vydrzi na nom dlhsie, lebo ten lak je uplne bez kontaminacie.. odfotil som na ukazku soferove dvere, kusok za blatnikom prednym, ale na zvysku auta toho bolo podobne pozehnane.. takze takto nejak (upozornujem ze je to po umyti uz, cize toto samponom ani nicim nedate dolu, iba clayom alebo lestenim):
no a takto vypadal clay po vycisteni toho kusku, asi 40x40cm, mozno viac mozno menej, ale zhruba..
a vysledok.. keby som nemal masiny na lestenie atd. tak na toto moze ist kludne sealant a/alebo vosk..
potom prisiel na rad fantasticky pomocnik -> kompresor, a vsetko som pekne vyfukal a vysusil, a pustil sa do lestenia.. tak som teda isiel vyskusat noveho krauss-a, rovno na streche, nechcel som velmi rezat, takze isiel iba soft modry kotuc + menzerna power finish PF2500, a hodil som testovaci kusok na streche a vysledok bol viac ako spokojny, tak som s tym isiel cele auto..
nemam velmi fotky 50/50 alebo before after, len tuto jednu vpodstate lebo nemal som kedy (vyssie je fotka strechy pred).. takze vysledok, asi 95% skrabancov a slniecok a podobnych ukazov je prec, zvysok sa zaplni sealantom a voskom.. a to bol finisovaci pad, este by sa dalo aj ten zvysok vytiahnut, ale nieje to showcar, niesom profik, takze toto viac ako postacuje..
co sa tyka masiny, tak dost dost dobra, akurat je tam citit tu silu, treba pevnu ruku, hlavne pri rychlosti 5, 6, ale velmi som spokojny, vyborne sa drzi, ergonomia je paradna, akurat vahovo je citit po polke auta

a pre swedena: vibruje to viac jak ta druha masina, ale na tej druhej mam uz 3" kotuc, cize tam to vibruje velmi malo pri vsetkych rychlostiach..
inak tieto nove bavoraky maju tolko zahybov a vselijjakych tvarov ze pomaly polovicu auta som robil s 3" kotucom

takze mi to aj tolko trvalo, a kedze som sobotu musel o 5 skoncit, tak som to stihol akurat vylestit, a auto ostalo bez ochrany.. vecer som potom otocil budapest, cize 300km, ked som na druhy den isiel pokracovat, tak som to samozrejme musel znova umyt cele, co ale nebolo na skodu, lebo aj tak tam ostal vselijaky prach a bordel, kedze sobotu fukala vychrica asi 300kmh
co bolo ale uplne super, umyvanie toho auta po lesteni je nebe a dudy, po oplachu zislo dole asi 80% vody, a pekne som to vysusil obycajnou mirkovlaknovou utierkou cele.. a potom mohla prist na rad ochrana laku, takze som tam stihol nalozit dve vrstvy Chemical Guys M-Seal, ktory ale isiel celkom tazko hore, lebo ma dost hustu konzistenciu v porovnani s auto finesse sealantom co som mal predtym, ktory bol cista voda, na druhej strane mu viac doverujem vdaka tomu

no a po zaschnuti som samozrejme chcel este dve vrstvy vosku nalozit, ale jasne ze zacalo kvapkat.. nie prsat, ale len kvapkat.. takze som sa na to vysral, hlavne ze uz to ma ochranu. chcel som aj tekute stierace dat na okna, ale tiez som sa na to vysral, lebo ked na to pada voda, tak pri utierani sa to zmiesa a uz to neni ono.. ale inac spokojnost no. s vysledkom aj s masinou som spokojny, teraz sa musim rozhodnut ze ci dalsia bude 6ka, alebo budem riesit aj E34, ktoru som lestil minule leto..
nejake dalsie fotky, snazil som sa to odfotit s bleskom, nech je vidiet do toho laku, moc sa mi to nedarilo ale jedna vysla
after..
jaaj a nalepil som spzky suchym zipsom.. vyzera to o dost decentnejsie
no a vo finale nejaky ten beading.. kedze samozrejme v noci na dnes prsalo