... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
 
 
 
 
 aj ked viem,že sa nájdu takí čo nakladajú aj za studena
 aj ked viem,že sa nájdu takí čo nakladajú aj za studena   
 
 ale dízle môžete hodiť do príspevku
  ale dízle môžete hodiť do príspevku   
 
 
   
   
 

 ale max. 4000ot.
  ale max. 4000ot.

alu napísal:myslim si ze nemas pravdu. Urcite je lebsie nechat motor aspon minutku, dve, bezat na volnobehu. Aspon sa olej roznesie po motore, a vnutorna teplota motora sa zvisi. Otacky klesnu skoro na normal. Blbost je nechavat motor zohriat na volnobehu, nie pockat daku tu minutku.@ Luky2208 - to ze nechavas auto rano bezat na volnobehu neni treba.
Praveze naopak pre BMW to neni ani dobre. Je odporucane po nastartovaní vyrazit a nie studeny motor na volnobehu trapit.

 
											tomanger napísal:ak mam 2000 ot. a preradím na vyššiu rychlosť otačky klesnú na 1400-1500. Samozrejme že to robým len po rovyne,do kopca to trošku potiahnem aj ked je to studené ale nie na viac ako 2500otJa sa len chcem spýtať všetkých, ktorí radia pri 1800 ot/min ( alebo menej ), koľko majú otáčok po preradení?
Podľa mňa podtáčanie studeného motora nie je tiež to pravé.
A neobstojí to ani pri dieslovom motore.
 . Myslým že najkrytyckejší okamyh pre diesel nastava v takejto zime pry prvom otvorení termostatu,ked uplne ladová -15stupňová voda vbehne do +85stupnového motora. Na toto si davam obzvlašť pozor
 . Myslým že najkrytyckejší okamyh pre diesel nastava v takejto zime pry prvom otvorení termostatu,ked uplne ladová -15stupňová voda vbehne do +85stupnového motora. Na toto si davam obzvlašť pozor  
tomanger napísal:Ja sa len chcem spýtať všetkých, ktorí radia pri 1800 ot/min ( alebo menej ), koľko majú otáčok po preradení?
Podľa mňa podtáčanie studeného motora nie je tiež to pravé.
A neobstojí to ani pri dieslovom motore.

 hmm no zaujímavé.
  hmm no zaujímavé. 
 preto som zakladal túto tému. či ja robím chybu alebo mi auto nevládze
  preto som zakladal túto tému. či ja robím chybu alebo mi auto nevládze  