Prečo by som sa nejebkal do rána s budíkmi keď môžem, nie?
Od kúpi ma stále podvedome rozčuľoval zdochnutý displej (kilometre, počítadlo, intervaly). V letnom období tam nebolo vôbec nič vidieť a teraz keď je zima tak aspoň kým sa to nezohrialo sa dalo po otočení kľúča narýchlo niečo vyčítať, ale inak tma. Teda v tom najlepšom prípade to na chvíľu vyzeralo takto:
Ako prvé mi napadlo...žiarovka. Bola prepálená, ale to moc nepomohlo, takže čo iné ako ten úžasný flexi kábel čo spojuje displej s doskou. Kábel samotný sa kúpiť nedá a set s displejom za 40€

, veď nie zas tak veľa ale... A tak som dostal strelený nápad, že si flex kábel vyrobím sám

. Všetko som si najprv vyskúšal na druhých budíkoch, čo som kúpil na ND.
Ingrediencie:
Alobal z čokolády, lepiaca páska, plechovka z piva, veľa trpezlivosti a zničená krčná chrbtica

.
Z alobalu som rezal tenké plátky a prikladal ich lepavú stranu lepiacej pásky, pod ktorou bol ako predloha (aby som dodržal medzeri) pôvodný flexi kábel:
Hotový home-made kábel:
Výmena:

- pôvodný flexi kábel

- pôvodný flexi kábel
Displej som vymenil z druhých budíkov...bol nejaký celý rozpadnutý:

- ...po strhnutí kábla

- očistiť kontakty
"Nový" kábel nahodený. Ten plátok, čo trčí mezi káblom a tým plieškom na zaistenie je výstrižok z plechovky. Bez toho to dotláčalo len bodovo a displej vynechával.

ide na jedničku, nevynecháva a snáď na dlhšie pokoj.
BTW, aby som nemusel ako trt chodiť skúšať hore dole do auta, tak stačilo napojiť vzadu pin 18 (zem) a pin 25 (+12V) na žltom konektore, čím sa aktivovala časť budíkov s displejom...ešteže existuje ETM pre tieto stariny.
Celkovo som tých káblov spravil až 5

, prvý bol testovací, ďalšie tri mi trvalo, kým som prišiel na ten fígeľ s výstrižkom plechovky a piaty šiel na istotu
