Zajtra mám narodeniny a v predstihu som dostal od manželky narodeninový darček

:
...dnes síce počasie nebolo idéalne, ale stále celkom teplo na robotu von. Bol takčitak som nachystaný, že idem meniť olej, tak som pri tej príležitosti dorobil budík na meranie teploty oleja. Nebol som napevno rozhodnutý kam dať čidlo teploty, uvažoval som nad vaňou, deklom na olejovom filtri, alebo niekde dole na obale olejového filtra. Vaňu som vylúčil, nechcel som riskovať, že mi po vŕtaní diery na čidlo ostane nejaký bordel vo vnútri a zhadzovať sa mi ju veru nechcelo. Do vrchného dekla mi to nejak nešmakovalo, tak nakoniec dole do obalu.
Takže obal šiel dole, pri tej príležitosti som to trochen očistil. Navŕtať dieru, narezať závit, zakrútiť čidlo (ešte som laboroval okolo tesnenia), obal späť (a začalo pršať, takže rýchlo plachta), 7L nového oleja + filter a mechanická časť by bola. Ostávalo natiahnuť kabeláž pre budík, od rádia som si potiahol napájanie: kostra, + 12, + 12 po otočení kľúčikom. Na prepojenie čidla od motora do kabíny som využil káble, ktoré boli natiahnuté pre evry mod, čím som si značne ulahčil robotu

. No a už to len zapojiť a bolo.

- zajebanie

- očistené od najväčšej špiny

- režeme

- režeme detail

- závit hotovo

- čidlo na mieste

- hybaj ho spať do motora....a začalo pršať

- nedal som sa odradiť (plachta proti mrazu)
Čidlo je umiestnené, tak, že filtru nezavadzia a nachádza sa v mieste odkiaľ vytláča olej z vane. Umiestnenie budíkov ešte budem nejak riešiť, zatiaľ som to ťapol vedľa turbového. Bol som sa teda povoziť, že čo to povie. Trošku som mu naložil, no nie úplne naplno a teplota sa pri plynulej jazde do kopca v cca 100km/h vyšplhala na 102°C, tá istá trasa späť - pokles na 88°C a následná kľudná jazda mestom okolo 90°C. To čo je na poslednej fotke je po asi 5-10 min státia na parkovisku.
Takže hovoto, deň zabitý, misia splnená
