... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 26
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Štvrtok, 10. Mája 2012, 14:43

No podla mna to bol prijimac na dialku, malo to antenu, dve relatka a zapojene na kabelaz zamku. Ale osobne ak dialkovy central tak jedine origo.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Piatok, 11. Mája 2012, 16:41

Tak som dnes pod to lahol, zistil som ze lambda je nejaky prekablovany univerzal, po jej odpojeni 100x lepsi volnobeh, auto uz nema tendenciu chcipat ked tocim volantom, vcera objednana nova bosch originalka, takze bude swap az pride. Dovtedy aspon odpojena tato haraburda. A dalej ma napada zby bolo dobre vyriesit nasledovny problem:

Obrázok Obrázok Obrázok

Predpokladam ze bude musiet cely vyfuk dolu, nejakym sposobom rozpojit spoj kat-zadok a zohnat nove priruby, je tak? Da sa to alebo to mam nasurovo zavarit dokopy? To by som bral ako poslednu moznost pretoze prvy diel aj s katmi vypada ako novy, az na ten spoj...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Piatok, 11. Mája 2012, 18:12

Tie spoje som dakde videl, to kúp.
Lambda nemusí byť originál, ja som na svoj dal Bosch neorigo, kamarát to prepojil s origo konektormi a lambda dávala údaje tak ako mala, voľnobeh a spotreba OK. Proste táto má už asi svoje odžité.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Sobota, 12. Mája 2012, 05:02

Neviem tie spoje nikde najst, neporadis nieco kde/co zhanat? Este ma teda napada odrezat spoje a prsknut tam vlnovce... Ale tym padom bude original vyfuk raz a navzdy spraseny
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Sobota, 12. Mája 2012, 09:43

http://vyfuk-dily.autodily-velkoobchod. ... /dil/433/1 toto som našiel narýchlo, tam sú znázornené ale nevyzerajú byť na predaj tie spoje
Ináč v ETK tie spoje stoja 7€ plus nejaká tá marža, no nech to vyjde 15€, to tiež neni nejak extra veľa a máš istotu originál dielu.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... lencer/#15
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Sobota, 12. Mája 2012, 14:51

Tie kruzky vidim, len mam pocit ze tie pripruby prave co mam popraskane asi zohnat nepojde, je tam pisana len jedna a pritom na aute su dve (ci 4? neviem ci su vsetky volne, alebo dve pevne)
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Sobota, 12. Mája 2012, 18:35

Pokiaľ dobre vidím na fotke, tak máš diel číslo 15 prasknutý a aj ten gumový o krúžok dosť popraskaný, je to oddeliteľný spoj, ja som to mal podobné ale nefučalo tade, tak som to neriešil.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Nedeľa, 13. Mája 2012, 19:54

Skusim tam nieco vymyslet, dik moc za radu.

Dalej som dnes skusil 'skryte' funkcie OBC IV. Kedze mi to ukazuje stale nepochopitelnu spotrebu 99.9L/100km (naskoci hned po sekunde od resetu pocas jazdy) chcel som zistit kde je zrada. Pripzapajani som nenasiel vzadu konektor alarmu, takze som nic neprepojoval (alarm auto nema/nemalo, ak to tam je, kde mam ten konektor najst?).
takze prisiel som na nasledovne (podla tohoto):

1: funguje vsetko OK
2: aktualna spotreba L/100km: funguje spravne (plusminus podla chlastometra na budikoch)
3: aktualna spotreba L/h: zda sa ze funguje spravne (~1L/h na volnobeh)
4: priemerna spotreba za 50km: 12L/100km po resete, takze za mna OK
5: dojazd: ~650km, blbost v nadzri mam asi 30L
6: merane mnozstvo v nadrzi: ~77L - hlupost (~30L realne)
7: korigovane mnozstvo v nadrzi: ~78L - hlupost (~30L realne)
8: aktualna rychlost: OK podla tachometra
9: napatie niekde na svorke 15 (nemam sajn kde): 40-90V pri beziacom motore, takze uplna debilina
10: prazdne (nenastavene, takze pocitam ze nic)
11: jazyk na nemcinu
12: 0 (po resete) takze OK
19: FREI (odomknute) OK
20: 1000CORR takze malo by to byt OK

pin1: violet/green/yellow, alarm system
 pin10: black/green, starter
 pin6: + from fuse F17
 pin9: + from fuse F20 (red/yellow)
 pin8: + from fuse F1
 pin22: grey/red, light switch
 pin25: yellow/red, turn signal switch
 pin3: white/yellow, diagnostics
 pin16: white/violet, diagnostics
 pin14: white/grey, instrument cluster
 pin7: black/white, instrument cluster
 pin4: ground
 pin5: blue/red/yellow, temp sensor
 pin20: black/red/yellow, pre-ventilation
 pin21: black/white, pre-ventilation
 pin23: violet/white/yellow, alarm system
 pin17: red/grey/yellow, alarm system
 pin26: black/red/yellow, fuel tank level sensor
 pin12: brown/violet, fuel tank level sensor
 pin11: white/black, DME
 pin24: black/violet, DME
 pin19: white/red, chimes
 pin18: white/blue, chimes
 pin15: white/brown, radio
 pin2: blue/brown/yellow, radio


Takze skontrolovat bude treba podla mna:
- piny 12 a 26 kvoli stavu nadrze
- piny 3 a 16 kvoli nefungujucej diagnostike (INPA hlasi nenajdenu jednotku)

nevie niekto co by som mal na danych pinoch namerat ak su v poriadku/v neporiadku - ci je krpa v aute alebo len zly BC.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Pondelok, 14. Mája 2012, 21:10

Tak skuseny palubak z 535i, ten pre zmenu ukazoval spravne nadrz, voltaz na 15ke, dojazd a rychlost, ale priemerna aj aktualna spotreba 0. Takze predpokladam ze nevedel komunikovat s jednotkou motoru. Skusal som na tom mojom aktualnom datum softwaru, je to 10/1989 takze predpokladam ze este M20, takze ten mi nepovali tiez :/ Nemate niekto navyse BC IV na M50/vanos?

Ale aspon dve male plus, airbag uz nesvieti (vymeneny kruzok) a zohnal som konecne nepolamany tapec na 5 vrata :)

A stale cakam kym dorazi lambda...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Nedeľa, 20. Mája 2012, 22:08

Hm, zeby tie moje problemy s motorom mohol robit regulator tlaku? Mam pocit ze ked auto dlhsie stoji, tak to dlhsie startuje prvy krat...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Pondelok, 21. Mája 2012, 12:25

Tak v tomto momente mi dosli napady. Vymenil som vstrekovaciu listu komplet. Ziadna zmena.
cize to neni vaha vzduchu, neni to lambda, neni to tlak paliva ani vstreky, neni to palivove cerpadlo, netesnost v sani opravena. Doprdele s tym.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Utorok, 22. Mája 2012, 07:58

A hadice okolo voľnobežného motorčeku si pozeral? Prípadne ten motorček? Nedostáva sa ti olej ku sviečkam alebo nemáš moc bohatú zmes? V najhoršom RJ.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
4dams
Príspevky: 813
Registrovaný: 21.10.2009
Auto: e34 TDS/A & e34 538i
Kraj: Zahraničie

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Utorok, 22. Mája 2012, 08:28

darklord napísal:
Tak v tomto momente mi dosli napady. Vymenil som vstrekovaciu listu komplet. Ziadna zmena.
cize to neni vaha vzduchu, neni to lambda, neni to tlak paliva ani vstreky, neni to palivove cerpadlo, netesnost v sani opravena. Doprdele s tym.


Vôbec nič sa nezmenilo?
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Utorok, 22. Mája 2012, 08:53

ako píše miloš skontroluj sviečky
to isté mal kamoš na 320i, vymenená váha, lambda, voľnobežný ventil, škrtiaca klapka, všetky hadice, hadičky, čo sa len dá a auto sa dusí, trhá, stráca výkon, nakoniec sa zistilo že mal prasknutý plastový kryt nad cievkami a tiekla mu voda k sviečkam a preto vynechávali valce
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] Pohrebne sluzby Michaela Schumachera

Utorok, 22. Mája 2012, 15:42

Sviecky som menil hadam ako prve a pretesnoval ventildekel, ale to vobec nepomohlo, v akom stave je to teraz neviem. Ale tymto to nebude. Hadice v sani skontrolovane vsetky, volnobezny ventil neviem ako skontrolovat, vycisteny je...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 26

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných