O A6 C4 je znamych par veci, medzi inymi aj to, ze nesvieti a nebrzdi. Oboje mozem len potvrdit, komplet nove ATE/Brembo brzdy a stale obcas brzdim aj ocami-asi si treba zvyknut na iny odstup. Jazda v noci je vycerpavajuci zazitok aj za sucha bez aut v protismere. Brzdy som teda poriesil a viem, ze to nieje opotrebenim, dalej prisli na rad svetla. Uz oblubena bi-optika, tento krat o generaciu novsia-Mini H1 ver6.1, medzi vyrazne zmeny proti ver6.0 patri spolupraca s halogenovymi ziarovkami. Teda ked je niekto vystraseny, alebo ma auto v ktorom nepatricnost ksenonov rozpozna aj pochodzkar nasiel svoje riesenie. Mozem povedat ze to svieti dobre, a oplati sa to uz len kvoli dialkam ale geometria zarovky jednoducho neumoznuje dosiahnut tak siroky svetelny kuzel ako vybojka preto tam este zapadnu rychle balasty F3 35W. Vyhoda tohto auta je, ze z tovarne nema automaticku regulaciu naklonu svetiel s ksenonom kedze toto nariadenie prislo az v roku 1998 co pre mna znamena dorobit ostreky do narazniku a som street legal. Dalej nejake fotky zo zastavby:


AJ keby tam nebol celkom jasne vypaleny tien pod hot-spotom, co sa do sirky kuzela tyka mozu tie originaly len plakat.




Porovanie stretavaciek prerobene vs. povodne. Ziarovky OSRAM NBU 55W.
