... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 0.8 z 2 dieslov pojazdnych

Štvrtok, 1. Januára 2015, 20:26

Bezpecne uz 3x burane nove Volvo ?XC90? Ten chlap to fakt potrebuje, aj Airbagy navyse.. Tam na tej zuzenej ceste poza SCP kde je tristo znaciek kto ma prednost a odkial valil aj ked zjavne islo auto oproti.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 0.8 z 2 dieslov pojazdnych

Nedeľa, 18. Januára 2015, 15:16

Standalone EMS..

Obrázok

 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: [17:1-22.5:1] 0.8 z 2 dieslov pojazdnych

Nedeľa, 18. Januára 2015, 16:47

chcel by som rozumieť tomu, čo na videu robíš :D
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
Wincik
Príspevky: 1242
Registrovaný: 28.10.2011
Auto: BMW 325 TDS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Tvrdošín

Re: [17:1-22.5:1] 0.8 z 2 dieslov pojazdnych

Nedeľa, 18. Januára 2015, 17:05

ja tiež :D ale určite to bude súvisieť s výkonovým dopingom medveďa :-k
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 0.8 z 2 dieslov pojazdnych

Sobota, 21. Februára 2015, 21:18

Novy prirastok do stajne, ako inak urapotany a zadymeny. A tento krat extra.. prvy priamovstrek s plne elektronickym riadenim motora.. prve TDI. Ano 2.5TDI po ktorom som bazil dlhsiu dobu, namontovany v A6 Quattro. Pohladovo je auto pekne, neprevratene cez strechu a ako sa na Audi patri, nehnile. Vybava solidna, tovarenska S-line-teda nie nalepka na kufri, dalej sportove latkove recará s manualnym dofukom a vyhrevom, Bose audio, manualny 6Q a samozrejme staly pohon quattro bez ktoreho by to bola nula. Po technickej stranke to ale pokulhavalo hlavne pod kapotou. Ked som ho so Suitom kupoval, tak bola snad najvacsia snehova burka tohto roku a tak v 20cm rozjazdenom snehu nebolo tazke prehliadnut ze to sotva brzdi a ma tak 40kW. Co som ale neprehliadol bol hnusny modro-sedy dym linuci sa za autom nasledujuci kazde zosliapnutie pedalu. Na zaklade tejto skutocnosti som zjednal asi 30% z inzerovanej ceny, slovo dalo slovo a valil som si domov so stiplavym smradom za chrbtom. Po napichnuti na VAG-COM som nenasiel nic specialne a tak nasledoval stary dobry manualny pristup k veci. Vylucovacimi metodami som zistil ze turbo sa ani netoci, tak reku vyberiem. :lol: Aj s odvrtavanim zlizanych imbusov v utrobach pod sanim roboticka asi na 6h. Ak by som mal citovat klasika tak najviac sedi "Všechno zavazí ty pyčo!". Servisovat E34 so sesthrncom je proti tomuto prechadzka parkom. Ale nakoniec sa po par znicenych nastrojoch, a o niekolko sedivych vlasov dalej podarilo. Turbo ma "externy" obtok ktory je z polovice riadeny elektronicky cez N75, cele to ale bolo plne sadzi, zapchate holendre, mechanizmy.. nedovieralo to a ani neotvaralo. Vycistene, rozhybane poskladane. Vystup pre hadicku MAPu zabetonovany sadzami z uzasneho EGR. Nasledovala reorganizacia zmatciteho tovarenskeho routingu podtlakov po motore, testovacia jazda bez vyfuku vyzerala slubne. Druhy den som siel na isto po katalyzatoroch a nie marne, vid. fotky. V Audi zrejme vedeli co s nimi ten traktor narobi a tak dal rovno dva, nech sa to neupcha este v zaruke. :mrgreen: Samozrejmost zrusenie EGR, ktory ma EMS tak na haku ze nehadze ani chybu odpojeneho elmag. ventilu. =D> Klima sa uz vala na podlahe (pozdravujem Fajla), odbudol zdroj rusiveho zvuku z pochovanej spojky kompresora. Kratsi remen zastavil vibracie napinaku a prestalo aj piskotanie. Na banalnu vec ako vymena remena ale u tohto stroja treba tenke ruky a jamu. :thumbup: Aby to ale nebolo moc dobre tak zdrojom dymu nieje olej z turba ako som sa domnieval ale kompletne znicene trysky, s tymi sa ale ratalo do buducna tak ci tak. Blahorecenie o najlepsom Audi ake kedy vyrobili moze mat nieco do seba, fascinuje ma hlavne odhlucnenie ktore traktor pod kapotou prezradza len na volnobeh. Vyborne spracovany interier, aerodynamika vdaka ktorej je vo vnutri ticho aj na dialnici a s quattrom aj dobry pevny podvozok ktory drzi stopu. Ked sa to poriesi este motoricky bude to solidny stroj aj na vacsie jazdenie, pod 7 to vie.. co mercedesacka sice pila nevie ale nateraz tej 605tke co do prejavu a zatahu TDI nesiaha po clenky v ziadnych otackach.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Centimeter cohosi naprazeneho.
Obrázok

Toto je ale vystupna strana. :lol:
Obrázok

Ako zavalena uholna bana.
Obrázok

Druhy kat. to zacal zrat az ked ten prvy uz nevladal nic.
Obrázok

:-&
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

-7kg.
Obrázok
Naposledy upravil/-a starynovy v Pondelok, 2. Marca 2015, 21:58, upravené celkom 1 krát.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 14:59

Neuveritelne ale taha to aj hore.. teda nie zeby 4500 bolo nejako extra hore ale je to uspech. :D

 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 15:39

Tak podla fotiek bol ten motor deta riadne v prdeli.
A po oprave to ide ako? medak je este stale lepsi? :mrgreen:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 15:40

Si mal zapaliť aj sanie isto tam bude kopec bordelu, príbehy píšeš zaujímavo a vyberáš si zaujímavé autá. A6 2.5TDI je klasika a rád si pozriem ako to bude pokračovať :D
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 15:47

BOL v prdeli, uz je ok no na 605 to nema. Ta komorka je riadne agresivna, 4 ventily na valec sa rataju nielen u benzinu.. ale podla toho to aj zere. Podla tankovania mam o 2L nizsiu spotrebu s tymto a rovnakym jazdnym stylom. :lol: Ohladom sania som zostal prekvapeny, par som ich uz zapaloval ale tu nieje co.. suche sadze po stenach, tak 0.5mm vrstva. V garazi uz cakaju komplet nove brzdy od ATE a buduci tyzden pride TDIckarske potesenie, vacsie trysky. Teraz je to celkom na hanbu, pri normalnej jazde sa linie modry dym, pri podlahe v otackach dymova clona. :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 19:55

A vyhovuje ti viac MB alebo A6? A6 ma nižšiu spotrebu ale MB lepšie ide tak?

Na tieto 5 valcove A6tky som všade počul len chválu, nie je to taka utopia ako tie novšie A6 C5 kde sa brúsili vačky pri tomto 2.5 TDI...
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 19:58

To neni "tento" 2.5TDi. Toto je poctivy radovy 5valec a nie ta V6 dodrbana do zrala vacky :)
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Príspevky: 1459
Registrovaný: 2.5.2010
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 20:02

Však presne to som napísal, videl som zoparkrat vačky na C5 :D.. tieto 5 valce boli super, preto sa pytam čo mu viac vyhovuje
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon


Kontakt
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 21:48

A6 asi len tazko porovnat s W203, to proste nejde.. ten mercedes je proti tomu jednoduche vozitko bez elektroniky s pochabejsim odhlucnenim a maksim podvozkom (mam S-line). Tak porovnam to co porovnat ide, jednoznacne je ten motor v mercedese lepsi. Prakticky bezudrzbovy, kulturny chod, zvukove prejavy podobne skor benzinaku. TDIcko na volnobeh trasie celym autom, z vonka o sebe dava jasne vediet, a konkretne tento motor je sice spolahlivy ale slaby a drahy na udrzbu. Su tam len velmi pochabe ojnice, a este pochabejsie makke sroby kluky, rozvodova sada atakuje 300€. Povodne som chcel najlepsie z oboch svetov-E290TD ale na slovensku nemozne v normalnom stave. Ako auto mi vyhovuje A6, ako motor urcite mercedes.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Sobota, 28. Februára 2015, 21:56

starynovy napísal:
Ako auto mi vyhovuje A6, ako motor urcite mercedes.

Takze to vyzera na swap. :twisted: :mrgreen:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Prve a posledne TDI

Nedeľa, 1. Marca 2015, 22:35

Mozno skoro, ale predsa je to 4x4.. takze prezutô. Konecne vozitko ktore ma z vyroby utesene ET ako na plechu tak aj hliniku.

Obrázok


Also, vie niekto co ma znamenat toto? Sice tie brzdy idu do zberu.. teda aspon predne, zadne by na zelezo uz nekupili, prilisny obsah Fe2O :mrgreen: Ta platnicka je skutocne zodrata pod uhlom tak 20°.

Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných