Bolo to aj na druhej strane ale menej.. Skoda ze mi nemal kto stlacit pedal ci to dosada, ale tie platnicky mali na plechu este lesklu ciernu farbu, niekto sa s tym bavil.
to je 85 alebo 103kW verzia? lebo tá 103kW so 6kvaltom môže ísť celkom dobre aj za dobrú spotrebu
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Na moj dusu je to 140PS verzia. Celkom priatelne to chodi a nastastie sa tam nevyskytuje trapny, pocit vykonu davajuci torque rush ako u menej-valcov. Kedze motor sa moc normami dymyvosti nezatazuje, moment citelne opiera uz od 1700 (a dymi), speky potom zacinaju okolo 2800 a dych si udrzi az do obmedzovaca. Za to vdaci aj tomu i ked staremu ale podarenemu turbu, keby nieco take dali na M51 bola by to zase o krok mensia tragedia.
Prevodovka je zlata, ~1750RPM pri 90tke a na dialnici pri 135km/h toci asi 2800, spotreba aj pri blbnuti tesne pod 7, ciste mesto 9.
ten 6kvalt z A6tiek som vždy závidel kým som mal TDS, a tiež poteší lepší záťah vocpodu kde TDS začína ožívať tak toto už dáva celkom slušnú nádielku krútiaceho momentu
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
TDS je tazko brat ako kaliber niecoho, zvlast v serii. Komorkovy mercedes zbiera rovnako ako to TDI s tym ze ma citelne lepsi top-end. Na druhu stranu zalostnu prevodovku, este o zdibec kratsiu ako ten bavoracky nepodarok.
Clovek si musi byvanie na hornej Orave nejako zracionalizovat.. ja som si uz prezul a naraz v Lesnej 20 cisel. O 5h neskor som v Nitre chodil v tricku.
Na dialnici som si vsimol krivdu, pri 130 to toci rovnych 2500.
Dalej boli na programe trysky.. slo to jednoducho aj s improvizovanym reverznym kladivom. 3.5h s prstom v nose.
G. Husak does NOT aproove.
Money well spent, prestalo sa to na volnobehu vibraciami posuvat po zemi a uz to len primerane 5-tim valcom vrni. Startuje z otocky a moment vecpod pyco vzrastol v celom spektre, na tom ma podpis aj 0.205mm vs. 0.216. Toto su najvacsie seriove trysky.
Naposledy upravil/-a starynovy v Nedeľa, 8. Marca 2015, 00:01, upravené celkom 1 krát.
čo tá teplota motora ? stále je akosi mimo či ? a automat...to by bol posledný klinec do rakvy.... automat preboha nie, ked budem každé ráno jazdiť hodinu po meste a trckať sa v zápche a na semaforoch tak vtedy možno by som našiel tomu uplatnenie
Trochu sa odlahcil vyfuk. Na programe boli aj brzdy, ale zistil som ze skurveny bezpecnostny orech s ktorym boli zaistene osupane disky ktore by nekupil ani somravy cigan za cenu hlinika sa zahadne stratil. V pondelok tam navarim nejakym sposobom sroby, vykrutim to von a takato picovina mi na auto uz nepachne.
Dalej ma este dost vykrucalo v sedacke skrcanie v aktivnom repraku na plate.. no zaujimave co sa s tym zavesom stalo. Jednoducho sa roztavil, je to hnusne lepkave cosi. Druhy je ale v uplnom poriadku.
Tiež môžem len chváliť C4-ku to je 100 a 1 oproti TDS. Kým TDS zaberie naplno tak Audina je už v trape Má to síce len 103kW ale ide ako raketa. Dobre si kúpil
Ružomberok - Sport E36 Coupé
___________________________________________________________ If you don't build it...Its not yours!