Smrad sa nadalej linie v vyfuku ale uz to aspon "jede hodnĚ vecpod ty píčo", podla zadku je vrchol kroutaku asi 1800RPM comu odpoveda tlak aj davka v tom momente-uz je plna. Ked je rec o davke, toto auto nepojde rychlejsie ako HTP kym odtial nevykopnem tu prastaru jednotku. Postavila si rozum a nedava naftu nad 3000RPM

. Neviem ako to robi, a preco a neda sa to vypnut.. to s tím neuděláš nic!.. ani kdyby ses posral. Ale v serii to nerobilo z coho sa da usudzovat ze vychytana ficura ala elektronicky riadeny obtok tam ma nejaku referencnu mapu ktora teraz v otackach nesedi tak tomu radsej neda. V praxi to vyzera asi tak ze ked dam pri 1500 podlahu o chvilu sa to zobudi, pekne taha do 2800 a potom davka klesne az na hodnotu nudzaku, pekne plynule.. max. rychlost na rovine v 6tke 145km/h.
Ten original je neskutocna blbost, nespratny, hrubka steny miestami 10mm. Odliatok ako noha.


Meh...



Znacne kompaktnejsi design, to sa stane ked chcete dat take hovado motor napriec.. tak sa hladaju centimetre.

Kupil som kus vyfukovej rury z V6tky reku bude aj pletenec, nemusim to vyrabat.. pasovala? Nie.. neviem uš.


Na dvakrat lomeny uzas, ale pasuje ako odtial.
