Uz som si to opravil, baj oko nieco povedat na BMW klube to je horsie ako na katedre presneho strojarstva vyrieknut ze asi 2mm. Mam ho nechat aj prevazit?
Kazdopadne nieco k veci, vymenil som rozvody na A6. Vraj este maju 45 000 zivotnosti. To by malo byt viac ako polovica. V skutocnosti niektore zuby uz odpadavali same, priecne praskliny cez remen.. jednoducho slovak pri predaji COHOKOLVEK nesklame, vzdy ojeb, zalezi uz len aky velky. Celkom slusny job na chodniku pred dielnou asi 16h cisteho casu-v servise by dali za polovicu ale asi by to nemalo dlheho trvania kedze tento motor skutocne vyzaduje nadmernu pozornost ako bolo niekolko krat spomenute na nete.
Výbuch.. vsetko zavadizia, vsetko von.



Niekde za zotrvakom schovana sroba vane, takze nahodit stare rozvody a otocit motorom aby tam siel vopchat prech.


Pre toto musi vana dole, kde vydatne zavadzia napravnica. Tecie to ale takmer vzdy a znici to napinaciu kladku. Povodna mala uz na male.




Sroba napinaku sa schovava za tlmicom vibracii, ktory nedrzi na len na tych 4 M8 ale na srobe kluky. Sikovne vymyslene.

Upgrade od audi, 0,1mm hruba podlozka s nanesenym diamantovym prachom. Asi ich uz pretalo bavit pocuvat o pretocenych rozvodoch na kluke.


160Nm

Vychytana znacka, od vyroby samozrejme cervena nebola, bez baterky sa neda.

Lebo aretacne naliatky alebo pin su prilis mainstream. Drzi to tam na milimetri a zatahuje sa to 30Nm+90°. Koliesko pre rozvod cerpadla to ale zakryva takze pri utahovani jeho srobu na 160Nm uz nieje cim vacku blokovat. Len nejake smiesne paky do ruky.



+180°. Posledne stupne si to bralo tak 500-700Nm, PROXXON je vazne trieda. Pri zatahovani sa ohyba vsetko, slabsia povaha by to nechala uz po 90..


Blokada kluky.. samozrejme ze to ziadnu aretaciu z fabriky nema, na co. Toto sa vrazilo cez okienko cidla otacok do zotrvaku.

