... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 07:49

A vo felicii plny kufor nevyzdvihnutych ulozeniek z posty.. klasika. =D>
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 09:33

Teraz neviem ci si dosraty, lebo sam vies, ze to okolo 160kW v tomto stave ani neslo, alebo mi len neveris. No ved ak treba, kludne ti tie prachy poslem vopred a ked tam bude menej ako 160kW, tak mi ich posles naspat, len teda neviem na co bude dobre jebat penaze hore dole, ale ked inak nedas...
banned... ...connecting people :)
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 09:43

starynovy napísal:
A vo felicii plny kufor nevyzdvihnutych ulozeniek z posty.. klasika. =D>


Pise sa "KUFER"..ne "kufor"!!!!
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 09:45

alebo este lepsie. kofer
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 10:26

A aky ze to je, TENTO stav? :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 15:46

130-140kW max
banned... ...connecting people :)
 
Užívateľov profilový obrázok
TANN3R
Príspevky: 87
Registrovaný: 29.3.2015
Auto: E63 645Ci
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 18:28

banned je zřejmě velký odborník :lol: . Očividně už pár aut odbrzdil, tak ví o čem mluví... No moje reálné zkušenosti z brzdy jsou jiné. Víceméně každé starší koncernové tdi nabrzdí víc, než sérii. Tohle není benzínová atmosféra, kde se úbytek každé desetiny baru komprese projeví ztrátou desítek koní... Navíc tyhle motory jsou ještě z doby, kdy z továrny běžně vyjížděly auta s větším než deklarovaným výkonem a sérii měly spíš ty "horší" kusy.
E63 645Ci
 
Užívateľov profilový obrázok
Easa
Príspevky: 940
Registrovaný: 18.5.2013
Auto: Staré
Kraj: Žilinský
Bydlisko: LM

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 19:39

M52B28 (nie TU) majú písaných 192k a bežne z fabriky vychádzali cca medzi 200 a 210 ...
EX [E38 740i M62B44 Orientblau / Marineblau]
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 20:03

Tieto stare R6 motory su zname tym ze maju trochu vyssi vykon...no zas 18k navyse mat nebudu :D
Ja som mal M52B25 s takmer 300 000km a namerali mi 178k (seria 170k)
Ale toto neplati pre kazdy motor...318iS malo mat 140k a odmerali mi 127k :mrgreen:
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 20:58

Moja ponuka stale plati a je realna, ziadne tlachanie do vetra, kludne mozem poslat niekomu nestrannemu - tretej osobe prachy na ucet a po odbrzdeni on posle prachy bud mne, alebo tej vytahanej V8
banned... ...connecting people :)
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 21:57

baned, synak, chod uz hejtovat do ineho vlakna. Si len lacny troll co vari z vody, nic zaujimave... :roll:

TAN3RR> Presne, tych grafov na koncernove hrkotalky je strasne kvantum kedze v tom kazdy meni aspon trysky a potom si ten uzasny narast necha v ramci sluzby odmerat. Tie 81kW maju bezne 85 a niektore atakuju 90 so styrmi valcami a pol melonom na hrbe. U CR diesla to ale bude skor sediet s deklarovanym, tam je to riadenie presne a pocas zivota sa to bud drzi alebo to nejde vobec. To si niekto na rotacke tukne 1.2mg na volnobeh, obcas to zakopne ale 5kW to prida s prehladom. :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Piatok, 12. Júna 2015, 22:12

Napis rovno, ze si iba dosraty z toho, ze by si sa strapnil keby si to odmeral a nema to ten vykon, to je cele... Uz neviem co je viac, aby si mal vykon auta odmerany ZADARMO navyse aj s palivom, takze ta to nestoji nic iba tvoj cas, ale ten je pravdepodobne drahy, ked do toho nejdes...
banned... ...connecting people :)
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Sobota, 13. Júna 2015, 07:20

Takze niesi az taky sprosty ako som si myslel. :thumbup:
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Sobota, 13. Júna 2015, 09:53

Tu sa asi niekto bojí, že by mu namerali vyšší výkon a musel by platiť vyššiu poistku :mrgreen:
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Zlate retaze

Sobota, 13. Júna 2015, 20:33

Dnes som objavil este naftove webasto, a zistil som ze vetrak chladenia motora je pohanany hydraulickym motorom. :lol: Z hydraulickej pumpy posilovaca riadenia je odbocka cez ventil a z toho je to napojene. V zalohe ma este elektricku. Pre zaujimavost ma motor vo Vcku sanie ala vodny intercooler v jednom. Vyfukove zvody su uz plechove ale narozdiel od M57 edicia 2, nepraskaju. Vazne pozbierali to najlepsie co vtedy bolo k dispozicii. Domnieval som sa ze si tam troni hlupa CP1tka, ale po blizsom pohlade som nasiel uz CP3 vysokotlak. Podavacie cerpadlo nieje elektricke ale pohanane vackou. Kazdopadne silnik barzdo skomplikowany, zda sa ze si napriek vyspelosti nevsima funkciu EGR ventilov.. hned sa bude dat aspon pol ruky strcit za motor. :mrgreen:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Hopez a 10 neregistrovaných