Clovek by mal mat v zivote urcite zasady, drzat sa ich.. takze ano je to V8 Diesel.

V rokoch vzniku tohto stroja bol aspon u Audi diesel vnimany inak nez predtym E34 s tdsom ktora zdielala polovicu veci s 518i. A tak je toto celkom vybavene, menovito Bi-xenon, predne/zadne PDC, pamatove vyhrievane sitzne koza/alcantra plne polohovatelne aj spolujazdcova, dvojzonova klima, stresne okno, 5 rychlostny tiptronic s rucnym radenim na volante, elektronicky polohovatelny multifunkcny volant, roletky okien, 8x airbag, 6xCD menic+televizia+GPS navigacia, samozrejme quattro, samostmievaci spatak a urcite este nieco na co som neprisiel.

Motor by mal davat 165kW, ale kedze to bezomna vazi 1850kg nedaju sa cakat zazraky, zrychlenie pozriet na wikipedii. Podvozok z S8 to pekne drzi na ceste. Odhlucnenie ako sa na tuto triedu patri. Ked uz to ma TDI batch bolo by vhodne utrusit aj o spotrebe, na nete pisali 10L kombinovane s cim som bol zmiereny, realita je 7.5L za poslednych 700km mix mesto:mimo 30:70. Ked tam clovek da Sko a zavodi od cervenej k cervenej ukaze sa aj 14. Ma to nejake muchy ale celkom ma to oslovilo ako pohodlne a bezpecne daily. Pokukoval som aj 740d a S400CDI, sedma mi ale prisla zostarnuta a ceny prehnane-iked motor je najlepsi z tejto trojice, a mercedes odradil jednohlasnymi recenziami na motor co je u nich divne, ale bohuzial.
