... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:
veríš alebo nie, ale práve tie pevné častite (nazýva sa to aj sadza) tvoria ten čierny dym za autom
voMacK napísal:NEdavaj to DPF prec preboha. Nebud jak ti kokoti, co to daju prec lebo chcu usetrit.
Dobre vycisteny DPF ti z vykonu ubera mozno tak 5% [co som cital na nete, samozrejme nemam to overene]. Cize tym ziskaj holy chuj. A dymit to bude ver, ze nie malo!
Lipo69 napísal:ja uz som tiez spominal ze dymiace bmw je na hanbu, preto som aj siel do benzinuaby som toto vobec nemusel riesit
LOKI napísal:ako neviem pytal si sa chalanov co to robia realne ? PROFI, MM apod aky je vykonovy rozdiel ked daju prec DPF ? tych tvojich cca az 35koní narast je podla mna dost nerealne
tvaroh napísal:podla mna ten vykonovy narast nemoze byt ani citit
a videl som kopu e60 a e65 co dymili napr nonstop predomnou a uplne som nechapal, lebo ked niekto podkuri a auto odfukne tak to este mi pride ok ale tiez sa smejem, a tieto ked dymeli napr 10min predomnou na dialnici pri 130, alebo na okreske ked sli pomaly tak som sa smial ze cavo na bmw
az potom ma napadlo ze dpf
podla mna cista cigancina toto urobit normalnemu autu
//MPower napísal:Inak klapky mam aj ja vybrate a keby neboli dam ich vybrta ja! Je to neskutocna ekologicka chujovnia.. jednak sa lamali a nasaval ich motor a potom ti povedal cau a odisiel , jednak ked ti vyfukovy plyn naspet jebe do sania aj z olejom tak to ucpava komplet sanie motora! Vestko vnutro zajebane.. Videl som par foto a stacilo mi akoze. Tie klapky su tam viac na skodu ako na uzitok. A motor ide bez nich ako hodinky, aj spotreba je rovnaka pritom by ju to udajne malo znizovat... Inak cim studensi vzduch do motora dostanes tym lepsie![]()
Co sa tyka toho SW na DPF tak to robia tak ze ti v RJ zmenia iste hodnoty ktore su nakodovane na DPF tym padom auto uz vobec nevie ze ma dpf.. Tyka sa to najme snimacov a regeneracie
LOKI napísal:Ked si pozries toto http://www.bmwklub.sk/mm-racing/bmw-320d-e90-t19607.html pytal somsa Gusta, ci tam je rozdiel s tym dpf...napisal, ze tazko zmeratelny tak ti teda neviem
LOKI napísal:Ked si pozries toto http://www.bmwklub.sk/mm-racing/bmw-320d-e90-t19607.html pytal somsa Gusta, ci tam je rozdiel s tym dpf...napisal, ze tazko zmeratelny tak ti teda neviem
//MPower napísal:Inak klapky mam aj ja vybrate a keby neboli dam ich vybrta ja! Je to neskutocna ekologicka chujovnia.. jednak sa lamali a nasaval ich motor a potom ti povedal cau a odisiel , jednak ked ti vyfukovy plyn naspet jebe do sania aj z olejom tak to ucpava komplet sanie motora! Vestko vnutro zajebane.. Videl som par foto a stacilo mi akoze. Tie klapky su tam viac na skodu ako na uzitok. A motor ide bez nich ako hodinky, aj spotreba je rovnaka pritom by ju to udajne malo znizovat... Inak cim studensi vzduch do motora dostanes tym lepsie![]()
Co sa tyka toho SW na DPF tak to robia tak ze ti v RJ zmenia iste hodnoty ktore su nakodovane na DPF tym padom auto uz vobec nevie ze ma dpf.. Tyka sa to najme snimacov a regeneracie
//MPower napísal:Tak ale oni maju tazko zmeratelny vykon aj keby to spravilo 30 koni.. Tie brzdy su len orientacne. Kazdopadne jazdil som na E91 318d ktorej sa dal vybrat DPF a mozem potvrdit ze rozdiel som tam urcite citil. Hlavne od spodu asi ozil krutak
//MPower napísal:Inak klapky mam aj ja vybrate a keby neboli dam ich vybrta ja! Je to neskutocna ekologicka chujovnia.. jednak sa lamali a nasaval ich motor a potom ti povedal cau a odisiel , jednak ked ti vyfukovy plyn naspet jebe do sania aj z olejom tak to ucpava komplet sanie motora! Vestko vnutro zajebane.. Videl som par foto a stacilo mi akoze. Tie klapky su tam viac na skodu ako na uzitok. A motor ide bez nich ako hodinky, aj spotreba je rovnaka pritom by ju to udajne malo znizovat... Inak cim studensi vzduch do motora dostanes tym lepsie![]()
Co sa tyka toho SW na DPF tak to robia tak ze ti v RJ zmenia iste hodnoty ktore su nakodovane na DPF tym padom auto uz vobec nevie ze ma dpf.. Tyka sa to najme snimacov a regeneracie
lulu991 napísal:Trochu si mylis klapky sania/swirl flaps -to je to co sa lamalo a nasavalo do motora (vyberaju sa a zaslepuju) a EGR ventil - to je to co ti pusta sajrajt do sania...
lulu991 napísal:Odchylka valcovej brzdy je predsa +- 1.5% tak zase az take "orientacne" cisla to podla mna nehadze
PeqpeK napísal:neni to az taka chujovina, variabilnu dlzku sacieho potrubia mas aj na benzinoch, tak je to citit o dost viac ked nie su fukane...
M57N2 uz netrpela ulamanymi klapkami, jediny dovod preco sa klapky vyberaju je ten, ze gufera na ich hriadelkach maju uz co to za sebou a pustaju olej, ten ti potom komplet zadrbava motor - zvonku.
Daval som von klapky z 330xd M57N2 a moj subjektivny pocit je ze pri nizkych otackach to stratilo krutiak, akonahle uz ale natlakuje turbo, tak to ide ako predtym.
Teda suma sumarum, v nizkych otackach je po vybrati klapiek citelny lag. EGR s tymto nema nic spolocne, tam je to jasne, ze to zadrbava, a to z toho dovodu, ze sa miesaju pevne castice od vyfuku s olejom co ti ide od turba, potom sa to spini a usadza.