... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

bmwtt.sk

Užívateľov profilový obrázok
Killo
Auto: lexaurin
Kraj: Trnavský

Re: Novinka portál

Utorok, 30. Augusta 2011, 22:08

Neda mi nenapisat do tejto uzasnej temy.
Uz ako viaceri povedali, az sa parkoviska budu projektovat umerne poctu aut (resp. NADDIMENZOVANE, pre pripad navstev na sidlisku apod.), budu sirsie a dlhsie (pre vacsie auta), tak potom sa mozme zacat bavit o niecom takom, co sa tu rozobera. Inak to absolutne nema zmysel
Neviem ako v inych mestach (ale asi to nebude bohvieco), ale v trnave je v centre mesta katastrofalna situacia. A na mestske platene parkovisko auto davat nemienim, bohuzial som student a kazdy den "zahodit" 1€ za parking (co je cena benzinu za dojazd do tt z dediny), tak to dakujem pekne. Preto parkujem ako parkujem (mozte si ma dojst odfotit, kludne si to odvovodnim).
Co sa tyka parkovania pri obchodnych retazcoch, obite auta dverami su normalna vec, dokial sa ludia nespamataju opat nevidim zmysel to riesit. A to ze niekomu nevadi ze parkuje na konci parkoviska kde nie su auta, ja v Tescu apod vacsinou robim velke nakupy (inak sa mu vyhybam) a absolutne netuzim po tom mat najebany cely vozik kopcom a pri mojom stasti si vytiahnut nejaky retardovany s dolamanymi koleckami a potom tam s tym pol hodinu bojovat kym sa dostanem k autu.

A k tomu servru kam mame posielat fotky. K comu to je ? Robit zle zbytocne druhym aby som si mastil ego ? Ludia s "prominentnymi" znackami si to vedia vybavit aj ked clovek na nich zavola zelenych, a robit zle obycajnym beznym ludom, pokial ani neviem aky bol dovod toho "zleho" zastavenia, no tak to fakt dik. Stacilo by pouzivat trocha rozumu a byt tolerantny, ale ovsem sme na SLOVENSKU, mozem snivat