... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 26. Novembra 2013, 16:48

tak dnes po oprave sa to chovalo nasledovne. Rano po ceste do prace a po 10km mi zasa vypol vstrek, uplna fasa, po vypnuti a nastartovani sa problem uz neobjavil. Po ceste domov vsetko I.O. Jazda a sviznost je dobra, nema tendenciu ako predtym vadnut az je to ako caj. Cela vstrekovacia lista a vstreky su nove, takze tam zrejme problem nebude, vyzera to uz len na reduktor. Na tom je vidiet ze rozoberany nebol, preco ho aspon nepozreli netusim, mozno by na nieco prisli.
Skusam dalej, uvidime ake ovocie to cele prinesie, ci bude nadalej vypinat vstreky
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 26. Novembra 2013, 21:27

k teplote - mne zopne LPG presne ak je ručička teplomeru na rozhraní horného okraju modrej. Takže tiež asi normálne. Keď idem ráno 5km do mesta, tak na PLG idem asi posledný kilometer :)
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 27. Novembra 2013, 16:30

Madafaka....včera som nemohol ani jazdiť na plyne, trhanie, motor sa trase, jak keby siel na 4 valce, neťahá, odspodu vobec, pri rozbehu musim pridat viac plynu ako doteraz, celý čas sa trase auto pri rozbehu, a ked som okolo 2-2500 otacok tak ma nizkyduninvy ton, ako ked mam zaradeny moc vysoky stupen, ale robi to napr 3ka na 50ke kedy mam 2,5k otacok takze o zle zaradnom stupni sa bavit neda.....

A mám zlé štarty, najprv otočím, chytí sa pustím kluc ale auto najprv zatrase, zabuble, a nasledne sa chytia otacky spravne....? Sviečky? Jaro poradil že to moe byť čidlo kluky alebo vačky...preventívne idem meniť sviečky....
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 27. Novembra 2013, 23:21

Reinok napísal:
Madafaka....včera som nemohol ani jazdiť na plyne, trhanie, motor sa trase, jak keby siel na 4 valce, neťahá, odspodu vobec, pri rozbehu musim pridat viac plynu ako doteraz, celý čas sa trase auto pri rozbehu, a ked som okolo 2-2500 otacok tak ma nizkyduninvy ton, ako ked mam zaradeny moc vysoky stupen, ale robi to napr 3ka na 50ke kedy mam 2,5k otacok takze o zle zaradnom stupni sa bavit neda.....

A mám zlé štarty, najprv otočím, chytí sa pustím kluc ale auto najprv zatrase, zabuble, a nasledne sa chytia otacky spravne....? Sviečky? Jaro poradil že to moe byť čidlo kluky alebo vačky...preventívne idem meniť sviečky....

toto ti robi na plyne, alebo na benzine? Ak pojazdis na benzine tak sa to nezmeni?
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 07:13

chalani. ked jazdite na plyne, mate 1/4 nadrze a prudko pridate hlasi vam chybu? mne to zacne pipat. neviem ci je to chybove hlasenie alebo hlasenie, ze dosiel plyn. dnes mi to spravilo ked ukazovatel na rovine ukazoval 1/2 nadrze. pri jazde do kopca svietila len 1 dioda a pri predbiehani to zacalo blikat a pipat.
plyn sa prepne po viac ako 10km a na diagnostike bolo v pamati zaznamenanych kopec chybovych hlaseni. v servise mi vravely, ze je daky problem s prepinanim benzin/plyn.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 07:57

to pípanie pri prudkom pridaní je tým, že nízky tlak plynu a vtedy sa tuším prepne na benzín
aj to prepínanie po 10km sa mi moc nezdá, po 10km by už ten motor mal byť dávno na prevádzkovej teplote, plyn by sa mal prepínať okolo 32-40st. podľa nastavenia
keď pôjdeš na doladenie tak spomeň že pri kickdowne to nestíha nakrmiť a pípa to, a nech ti normálne nastaví to prepínanie plynu, a reči že "však je to plyn čo ste čakali" ignoruj, keď mne to nepípa na 4,4ke pri 6000ot. ani keď mám posledné 2litre plynu v nádrži tak to nemá prečo robiť ani tebe, tak nech to dajú pekne do poriadku
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 08:09

by ma zaujimalo aku prepinaciu teplotu tam nastavili lebo motor je uz 5km v prevadzkovej teplote a furt idem na benzin. ked cez week nahodim webasto tak sa to snad zlepsi.
do nadrze vojde max 40 litrov zvysnych 15 ako keby nespotrebovalo ale ukazovatel uz ukazuje 0. cely system je daky nevyladeny. najviac ma vsak trapia tie chyby ktore vycitali v servise z pamate.
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 09:31

dasto:

no ráno Utorok som šiel na benzín, bolo to ok, potom som si povedal že prepnem na plyn....najprv som tomu nenakladal, šiel som len so šteklením plynu, tým pádom som nemal kedy spozorovať že sa plyn zas chová čudne, ale po obede som tomu už trošku viac dával a blblo to, tak som sa nasral a prepol naspať na benzín, a odvtedy obeda, do dneska Stvrtok, (cesta po Senci, do Bratislavy, teraz ráno do Trnavy) a auto na benzíne možno raz-dvakrát včera cuklo a inak ťahá v poriadku, aj ked mu dupnem, tak nemá problém, ani to neškrtne alebo nepauzuje, len mi strašne duní ten motor po výmene ložiska kardanu, a ráno škrípe jak trolejbus :D :D )

Už rozmýšlam kedy pojdem zaslepiť ladvinky, lebo som šiel zo Senca do Trnavy a cestou do blatného som ešte nemal zohriaty motor a pri tých-4°C som musel prísť až do Blatného aby sa dostal motor poriadne na teplotu.

Keď hovoríš o tom ukazovatelovi. Dokial mi šiel ten plyn v poriadku tak mi ukazovatel ukazoval vcelku reálne, natankoval som, plné 4, po 70km padla jedna od 70-180 padli postupne ostatné, a ked sa mi rozsvietila cervena vedel som ze mi zostava v nadrzi asi na 80-100km jazdy, až do pípnutia (no málo kedy nehávam pipnut) (Takto to bolo po tankovaní Agip)

Potom som šiel na OMW asi 3-4x a vždy som natankoval 33-38 litrov (kdezto agip viac ako 28-30 neda) a nehal som to tankovanie tak že to plyn ledva plulo ten kompresor na pumpe. A vtedy kd som spravil 380km :D....namiesto 260km...to začalo blbnut, A! začal blbnut aj ukazovatel...som natankoval ukazalo plne, po 30km mi ukazovalo cervenu, rano zas 4 potom 3, pootom zas cervena....a pri 100km to zas vyslo na 4 zelené....moze to mat nejaky suvis, az moc natankovana nadrz, ukazoval a poskodenie systému?
Lebo naozaj pokial slo auto dobre ukazovalo ok.
Auto plyn sa dojebal a dojebal sa aj ukazovatel.

EBOLA: ja ked som akceleroval tak po dostelovani auto islo v pohode do otacok, nie sice v takom tahu ako na benzin, a potom mi vzdy padla mozno gulicka dve, ono ked rychlo uberes z nadrze, tak to zrejme ukaze chvilkovo menej, ale nasledne sa mi to vrati naspat po par KM.

Už treti den jazdím na benzín a 60€ v prdeli...na plyn by som to uzivil na 30-35€ a to sa bavime o 3 skurvenych dnoch....tak nech mi niekto nevyprava ze plyn v aute je picovina....:D (problémy neratam :D)

Toto vlákno začína mať docela dosť postrehov, nebola by pičovina dat ich potom nejako nakopu, správane sa auta, motora, ukazovatelu, tankovanie, odporucania a tak ;)

Som zvedavý čo mi povie p.Hink, dnes tam idem, a budeme robiť diagnostiku za jazdy, tak uvidím čo sa nám podarí...;)
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 09:45

nebolo by zle spravit zoznam +/- co obnasa jazda na plyn...
uvidim ako sa bude to auto spravat po dostelovani. nepotrebujem trhat asfalt, a niekedy sa smejem ako sa ma daka corsa alebo bravo snazi dat dole a vzdy mam prijemny pocit na dusi ked mu mozem spravit radost :mrgreen: ja jazdim 95% klidek jazdu. ale ked budem mat potrebu niekoho ucit zaklady fyziky tak si by som bol rad aby mi ten blby sporak nehadzal chybove hlasenie :evil:
ja by som najradsej nasiel niekoho kto so mnou sadne s compom do auta a bude sledovat livedata pocas jazdy, lenze tu v okoli neviem o nikom :-(

apropo cim budes zaslepovat ladvinky? hladam dake origo zaslepky no nic som nenasiel.
 
Užívateľov profilový obrázok
Achmed201
Príspevky: 277
Registrovaný: 22.3.2011
Auto: BMW 520d F 11
Kraj: Žilinský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 09:47

Mne ukazovatel ukazuje uplne kokotiny, po cca 120km mi uz svieti rezerva, ale natankujem do 65L 59L plynu ale zalezi aj od pumpy, na 59L som spravil 547km :D ale isiel som uz aj z mensim dojazdom
BMW F11 525xd lci
Ford Edge 2.0 tdci bi- turbo
bmw f11 520d ex
bmw e39 530iA LPG - Ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 10:04

Zaslepím to pomocou inteligentného nastroja izolepy :D ....čo ja viem, niečo vymyslím na cigánskom aute to musi byt niečo cigánske, takže izolepa, kartón z horálok, alebo celofán :D

550km som spravil na plnú nádrž benzínu za cca 80€ :D s primerkou 10,5 :D
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3025
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 10:14

EBOLA napísal:
apropo cim budes zaslepovat ladvinky? hladam dake origo zaslepky no nic som nenasiel.


Treba tam dať kartón, jak správny olašák :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 10:15

A naneho napisať ///M :D :D
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 10:24

Reinok napísal:
. . . len mi strašne duní ten motor po výmene ložiska kardanu, a ráno škrípe jak trolejbus :D :D )
. . .


Ahoj, stále to robí tie blbé zvuky od kardanu? tento víkend som preč ale bud. týždeň sa nato môžeme pozrieť keď chceš možno si ten kardan po prejazdení pár km sadol tak treba sa s tým uložením ešte trochu pohrať
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 28. Novembra 2013, 10:32

No mohly by sme sa na to pozrieť, lebo sme ráno sadli do auta, a jak som sa rozbiehal, tak to začalo tak duto výskať, jak trolejbus ked sa rozbieha :D :D a stupnuje sa to spolu s otackami, a meni frekvenciu podla zaradenej rychlosti....ale celkovo je taky zadunený ten motor pri urcitych otackach...btw.ked sa zohreje auto tak potom ten kardan nehuci...;)
E 39 520i ´98 Touring 150HP

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných