... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 24. Novembra 2013, 09:15

Reinok napísal:
Dámi a páni....mám problémy opať....na plyn to zas nejde....LEDIX i love you!

Buduci tyzden berem poldna dovolenku a idem tam...jebemna to....

zas zošlapnem plyn...auto 500otáčok potiahne, potom normálne prestane ťahať...po sekunde zas chvilku potiahne....je to normálne?

Dnes sme menili palivový filter, ktorý s tým nemá nič absolútne...a ložisko kardanu....
Navyše sa mi auto tak čudne trase, jak keby chcel vybuchnúť ten motor...

Je to v piči, fakt ma to nebaví, mal som dnes chuť to vytrhať celé z auta a zapáliť to...

Ja poslednú dobu tankujem OMW, nakolko na ich plyne po natankovani prejdem 380km, kdezto agip prejdem 230km...
Sem tam tankujem agip, nič iné (občas som dal lukoil, alebo slovnaft)
Myslíte že možem mať zajebaný filter, že to tak pauzuje...ale silnejšie jak to robilo predtým!...Nepoužitelne...ešte zajtra skontorlujem vstreky, hadice či to niekde nejde mimo...

podobne ako to bolo u mna, vraj boli rozleptane gumicky v liste (mal som to predtym rozobrane a cistil som vstreky, nema sa tam co rozleptat, je ich tam zopar, no nemozu z technickeho hladiska ovplyvnovat chod motora pretoze su iba ako tesniace gumicky) uvidim, v pondelok si idem prebrat auto a nahodim tam diag ako sa sprava chod motora. Dobry postreh od Hinka, kukni ci nemas malo vody, ci nezamrza reduktor. Skus troska popisat chod motora, robi to tento problem pri studenom, alebo az ked je poriadne zohriaty?
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 24. Novembra 2013, 11:15

Pfu, vodu som pozeral ked sme boli v bieli na servise (3km od senca).

Auto sme servisovalo poskladali, išli ho zohriať zajazdiť si, keďže mi klepalo ložiško kardanu, tak som autu aj nakladal, aby sme zistili či to klepe pri vysokých otáčkach a razantom nástupe výkonu. Dával som tomu aj na plyne aj na benzíne. Potom sme zastavili viktor šiel domov, a ja som išiel na pumpu si povysávať auto na cca 15 minut som stál a potom som sa vracial domov a v polovici cesty to auto začalo pauzovať vo výkone. Večer som šiel ešte do BA na otočku ale to som šiel na benzín, nechcem aby som zostal niekde vysieť na ceste o 22:00...

A vodu som pozeral v bieli a bola ok, len viem že mi tam kvapká z hadice odkial sa napájali oni na okruh, ale kvapka štýlom kvapka za X hodín, čiže mesačne dolejem asi deci chladiacej...uvidím čo to spraví dnes....

ALe motor bol jednoznačne zohriaty...Jediné čo som robil bolo že som čistil priestor motora...ale nemal som tam do čoho buchnúť resp uvolniť niečo...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 07:16

keď som sedel v aute tak to šlo normálne
budeš ma musieť voziť :D
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 09:09

To jak my s Macom ked sme sli, napravy vtedy ani nebuchli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 16:27

kar je doma, ide to ako ma, uvidime dokedy. Oprava bola na reklamaciu, takze som platil len palivo ktore museli dotankovat pri skusani auta. Uvidime dokedy to bude chodit normalne a kedy zacnu dalsie problemy...
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 18:39

vo štvrtok idem do ledixu :) som sa objednal u Hinka, najprv ma nedvíhal...čo som predpokladal...ale následne mi volal, vysvetlil som mu problém, tak povedal že sa pojdeme povoziť a uvidíme čo tam bude vedieť spraviť, čo sa týka nastavenia vraj vždy keď môže použiť nejaké pomôcky, tabulky alebo hodnoty tak to na dané auto použije.

Som silno zvedavý, asi ho rovno požiaddam o ten žltý protokol, a dáme to pomaly zapísať, nech je to všetko pod papiermi. som zvedavý ako zareaguje na ten ťah....mi vravel že vraj to môže byť teplotou, že klesla teplota...ale som mu povedal že som jazdil s autom 30km, auto zohriate, prepnem a dalsich 10km to sekalo, takže studené to byť nemohlo, resp. premrznuté, a čo sa týka filtru, tak že ten by to nemal byť po 6k kilometroch....no som zvedavý, bude to mať na diagnostika za jazdy tak snád sa podarí to nastaviť tak jak má ;)


Ani nehovorte, mna jebne ked to auto pojde vo stvrtok v poriadku! Ma vysmeje a môžem ist do pi** :D :-k
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
matthe
Príspevky: 617
Registrovaný: 23.6.2011
Auto: BMW E36 323i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 19:08

Fuuuu chalani, neviem ako to mate porobene, ale ako to tu tak citam, tak mi aj prestava vadit ta nevkusna instalacia pod kapotou...Mne nastastie ide auto pomerne dobre...Jedine co si musim uz pomalicky prestavit je teplota prepinania, lebo tych 28 stupnou co tam mam uz zacina byt malo...
Aj tak nerozumiem preco vam to furt blbne, ved mame v podstate rovnake motory :-k
E36 323i Touring - Fialka - Príbeh
E36 318i Touring - Baška - Príbeh

Ex E36 316i Compact - Tito - Príbeh - R.I.P. 02/08/2016
Ex E36 316i Compact - Bestia - Príbeh - Odisiel s Ex
Ex Skoda 120 - Žaba - R.I.P. 11/09/2010
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 19:20

matthe napísal:
Fuuuu chalani, neviem ako to mate porobene, ale ako to tu tak citam, tak mi aj prestava vadit ta nevkusna instalacia pod kapotou...Mne nastastie ide auto pomerne dobre...Jedine co si musim uz pomalicky prestavit je teplota prepinania, lebo tych 28 stupnou co tam mam uz zacina byt malo...
Aj tak nerozumiem preco vam to furt blbne, ved mame v podstate rovnake motory :-k


to by som aj ja rad vedel. hlavne ked to zblbne po nejakych km, nie hned, ale neskor ked je system uz plne zohriaty po 20 a viac km a nejake zamrzanie lpg pri odparovani nehrozi. Zajtra to poriadne pokukam co vlastne menili, zacinam mat dojem ze sa momentalne nejedna o ich montaz, ale o nejaku chybnu seriu komponentov ktore dodava tartarini. Myslim ze niesme jediny ktory tam behaju za reklamaciami.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 19:47

vec dalsia....sedel som u Viktora v 540i so Stagom....jemu to pri zohriatom motore prepne behom 2 sekund....na studenom 500m...ja ráno jazdím 10minut na benzíne, kým dostanem teplotu na prepnutie na plyn....mne 20€ benzínu vystačí tak na tyzden---aj pol max........viktorovi mesiac dva....

Cize to ze je to tartarini nieje vyhra, a ten polsky stag to krasne naklada celym talianom...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 19:52

Nechápem načo tam je tých 10sekund po starte na precistenie vstrekov ci co...ked kazdy co pocuvam mu to prepina tak ze jakmilezvysi otacky tak to pri deakceleracii prepne...ja proste musím pockať kým to nezačne blikať rychlejsie a minimalne 1-15s cakania...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 20:26

Reinok napísal:
Nechápem načo tam je tých 10sekund po starte na precistenie vstrekov ci co...ked kazdy co pocuvam mu to prepina tak ze jakmilezvysi otacky tak to pri deakceleracii prepne...ja proste musím pockať kým to nezačne blikať rychlejsie a minimalne 1-15s cakania...

cele sa to da prestavit. Mozes kludne nastavit teplotu pri prepnuti na 0, pripadne tam prasknut -teplotu, otazne je ci nezamrzne reduktor v zime. Je mozne, ze stag ma inac konstruovany vyparnik a nezamrza. Prepinanie na lpg tiez nastavis, da sa to, dokonca aj start na lpg vies nastavit. Myslim si ze nastavenie u tartarini je take, aby sa nestalo to co kolegovi napr, ze mu v zime po starte a asi 500m prepne na lpg a po 100m ked sa rozbieha z krizovatky zasa prepne benzin, proste to zvnutra zamrzne a nema palivo. Teplota reduktoru potrebna na prepnutie je u tartarini nastavena na 35 °C aby sa tento jav nestaval.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 20:42

Ja to nechcem pokaziť ani tak, ako nastaviť aby ta jazda na benzine bola uplne minimalna...pretože mi je naprd jazdiť za polovicu keď ďalsích 40€ davam mesacne na benzin + 90-100€ na plyn...to je nahovno.

Uvidím čo mi vo stvrtok mufasa povie aj na tu nadrz, ci sa da to nivo dat na bok, ci to tak niekto daval...a jak by sa to dalo riesit s vacsou nadrzou...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 21:43

takze ja nastastie nemam take problemy.
namiesto toho natankujem do 65l nadrze nanajvys 40l. a plyn mi zapne po cca10-15km kym uz 7-10km je uz rucicka v pozore ako falus :-( nechapem, ved rucicka na e39 je rovno cca od 75stupnov a plyn furt nezapina.
pri kick- downe vsak nepozorujem absolutne ziadny rozdiel plyn/benzin.
 
Užívateľov profilový obrázok
matthe
Príspevky: 617
Registrovaný: 23.6.2011
Auto: BMW E36 323i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 22:55

Chlapci v prvom rade nemozte porovnavat Viktorove prepinanie, jeho 8 valcek sa zohreje kurva rychlejsie ako nase 6 valce...Reduktory pri nizkej teplote prepinania zamrzaju vsade, bez ohladu na znacku systemu...je to normalny jav, ze kvapalny plyn pri zmene skupenstva zamrza a pokial neni reduktor dostatocne ohriaty tak to proste zmrzne...Budete si musiet zvyknut, v zime to moc ekonomicke neni, mne tiez na cele leto staci pol nadrze benzinu a v zime mam polku fuc za dva tyzdne...moje riesenie bolo: pribehy-nasich-aut/fialka-male-opravy-t57611-225.html niekde dole je foto zafoliovanych ladviniek :P
Troska to pomohlo, nemalo to take naporove chladenie studenym zimnym vzduchom a motor sa rychlejsie zohrial, cize sa mi to aj preplo asi o 2km skor (standard som mal 4,5km, alebo 7 minut volnobeh).

Dalsie riesenie je dat si tam namontovat pridavne elektricke vodne cerpadielko, ktore troska urychli putovanie kvapaliny v okruhu a tym mozno aj zahriatie celeho systemu (toto mi bolo povedane, neviem co je na tom pravdy)
A este jedna vec, pustajte si kurenie az ked ste prepnuty, tiez sa to skor zohreje, ked nemate zbytocne tlacenu vodu este aj do radiatora...

EBOLA daj si vyhnut plavak v nadrzi, ukazovatel stavu lpg sa sice troska zblazni, ale aspon tam natlacis viac...ja som do 56l pred vyhnutim natlacil len 33l, po vyhnuti tam dam 50-51l
E36 323i Touring - Fialka - Príbeh
E36 318i Touring - Baška - Príbeh

Ex E36 316i Compact - Tito - Príbeh - R.I.P. 02/08/2016
Ex E36 316i Compact - Bestia - Príbeh - Odisiel s Ex
Ex Skoda 120 - Žaba - R.I.P. 11/09/2010
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 25. Novembra 2013, 23:32

tak tak, reduktor zamrzne pri nízkej teplote či je to stag, tartarini, prins, hocičo, rozdiel u mňa je ten že pod kapotou mám tepelnú elektráreň a po studenom štarte kým vyjdem z parkoviska na križovatku už mám ručičku teploty von z modrého poľa
čo som odsledoval podľa teploty v skrytom menu tak mi to prepína cca pri tých 35st., za tepla hneď po štarte
že mi to berie menej benzínu je aj tým že chodím aj dlhšie trasy kde vyjazdím celú nádrž LPG na jedno naštartovanie, t.j. 50l plynu a k tomu možno 2-3deci benzínu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných