... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 09:00

na e34 TDS som mal takú clonu medzi chladičom a viscovrtulou ovládanú podtlakom podľa teploty motora, po studenom štarte sa to privrelo takže neprúdil st. vzduch cez chladič na motor, a na prev. teplote sa to otvorilo, ten motor sa zahrieval na prevádzkovú teplotu až neuveriteľne rýchlo vzhľadom nato že to bol diesel
neviem prečo to nedávali napr. na naše e39 benziňáky, motor by sa zohrieval omnoho rýchlejšie

inak teraz ako je chladnejšie tak sa mi to prepína za jazdy cca po kilometri a kým zastavím na ďalšom semafore tak to už beží dávno na plyn a voda je na nejakých 50-60 takže sa to prepína za jazdy, v otáčkach tak je asi jedno či to prepne o 5st. skôr alebo neskôr, ale pomaly idú mrazy tak to budem sledovať ako sa to chová
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 09:11

na benzinaky to nedavali, lebo sa zohreju optimalne rychlo. soudruzi asi neratali, ze ceny phm budu tak vysoke, ze sa ekonimicky oplati tam davat plyn.
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 12:24

a netreba zas porovnavat e39 a e60... bohuzial musime vymyslat taketo veci kedze to vymysleli tak ako to je...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 13:35

a teraz nechápem čo sa tu rieši :mrgreen:
že sa dlho ohrieva motor alebo plyn nefunguje dobre? pokiaľ druhé tak to treba nastaviť alebo ak nemáš možnosti tak dať niekomu nastaviť. Pretože ten plyn, nech si vraví kto chce, ak je urobený korektne tak funguje ako má. či je vonku +35 alebo -20...

a nechápem logiku ak jazdím do roboty denne 5-10km, jebať plyn do auta #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 13:54

a ked idem do roboty 30 km a koli teplote -10 mi plyn zapne az po 10km? detto cesta naspat?
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 14:04

tak máš na hovno nastavenú prepínaciu teplotu alebo zle zapojené hadice vody a neprúdi tadiaľ dostatočne voda aby ho dokázalo zahriať na požadovanú teplotu.
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 14:24

vyskusajte toto: vybrat visko a pred startom vypnite kurenie, uplne nech zhasne klimapanel, start a cca 1,5 km potrva kym sa zapne plyn, potom kurenie pustit. Ide o to, ze sice sa rucicka splha hore, no voda teplotu odovzdava do radiatora kurenia a tam sa stiha ochladzovat, do reduktora ide potom voda ktora ho nestiha ohriat na dostatocnu teplotu.
Ja jazdim do prace asi 4km, ak necham zapnute kurenie, neprepne vobec. Este sa da aj taka vec, kuril som a ked rucicka vyliezla do polovice budika prevadzkovej teploty, vypol som klimapanel, behom chvilky preplo plyn. Potom som kurenie zasa zapol. Okruh ktory zohrieva reduktor je spetny z radiatora, to je cely problem.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Stefo1248
Príspevky: 2692
Registrovaný: 8.2.2009
Auto: paraolimpiada
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 18:26

Ebola v prvom rade by som skontroloval termostat alebo fakt dal nastavit plyn,lebo 10km je dost vela.
A ta folia na ladvinkách nevyzera zle ale prví kamienok ju roztrhne a bude to vyzerat zle a strhneš ju :)
podla mna treba riešit aby bol motor a plyn OK a potom bude všetko fungovat.
Mne to prepne v tomto počasí tak max po 2km.
Audi TT Quattro 260ps
Ex:E39 530ia lpg
Ex:E46 328 ci lpg
Ex:Bmw R1150R
Ex:E46 320D 200ps
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 29. Novembra 2013, 22:29

Tak či sa to roztrha alebo nie neriesim, je to docela pevné, ide o to spraviť tam trošku viac priestoru kde sa vzduch ohrieva a nieje furt tlačený studeným z vonka. Životnosť je mi jedno, keď to vydrží mesiac tak to zas nalepím mne to problém nerobí ;)

btw. to s tým klímapanelom vyskúšam, ja ho mám zapnuté, len si znížim otáčky, a teplotu, skúsim ho vypnúť a uvidím...

Fungovať už funguje, len mi po celom dni k večeru ked chcem nastartovať tak mi točí, a ked naskoci tak najprv zatrase motorom zahuhle a potom až naskoci a motor ide nejako napicu....baterka ma mozno tak rok....čo to môže sposobovať...pojdem menit sviečky tie uz su objednane...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Sobota, 30. Novembra 2013, 11:41

stefo. sedim v aute zohrievam motor. ventilaciu mam vypnutu, bc mi ukazuje 97 stupnov a plyn stale nieje zopnuty.
je to bud zle nastavene alebo je dakde chyba.
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Sobota, 30. Novembra 2013, 12:50

EBOLA napísal:
stefo. sedim v aute zohrievam motor. ventilaciu mam vypnutu, bc mi ukazuje 97 stupnov a plyn stale nieje zopnuty.
je to bud zle nastavene alebo je dakde chyba.

otvor kapotu a chyt reduktor ci je horuci. Ak nie je problem niekde inde, pretoze ti ho nezohrieva. Teplota reduktora ak je vsetko ok ide spolu s teplotou motora.
Kukni vodu kolko jej mas.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Sobota, 30. Novembra 2013, 13:12

Len nepolož dlaň na reduktor...lebo ked bude zohriaty tak to bude kvalitne horúce :D (neber to zle, ale už som pár ludi videl opret sa o horucu platnu a nebola to sranda ;)

Tak už som si istý že nejebe plynu (ten je nastavený) ale autu....dnes mi to skapalo za jazdy, po naštartovaní, takom tom kokotnom, mi auto šlo zas napiču...co sposobuje zly start a nasledne zly chod motora....?
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
matthe
Príspevky: 617
Registrovaný: 23.6.2011
Auto: BMW E36 323i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Sobota, 30. Novembra 2013, 14:28

EBOLA si si ale vedomy toho, ze aby ti to preplo na LPG nestaci mat len zohriaty motor, treba prekrocit aj urcite otacky.

Mne to standardne nastavili na 1600 otacok a deakceleraciu, co znamenalo, ze som po zohriati a teda otvoreni nadrze musel prekrocit 1600 otacok a nasledne ich podliezt aby som isiel na LPG...
Sam som si to potom prestavil na 1400 a akceleraciu, co teraz znamena, ze mi staci po otvoreni nadrze prekrocit 1400 otacok...

Ta deakceleracia bola uplne na hovno, lebo raz ked som isiel do Nitry, vybehol som na dialnicu, zapol tempomat a uz som len krutil volantom...pod 1600 otacok som sa nedostal a kym som si to vsimol, uz som bol v polke cesty, samozrejme stale na benzine :D
E36 323i Touring - Fialka - Príbeh
E36 318i Touring - Baška - Príbeh

Ex E36 316i Compact - Tito - Príbeh - R.I.P. 02/08/2016
Ex E36 316i Compact - Bestia - Príbeh - Odisiel s Ex
Ex Skoda 120 - Žaba - R.I.P. 11/09/2010
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 1. Decembra 2013, 11:11

Teplota reduktora je vzdy nizsia ako teplota motora/vody. Pri zohriatom motore ma reduktor tak 50 st.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 1. Decembra 2013, 22:23

serwo napísal:
Teplota reduktora je vzdy nizsia ako teplota motora/vody. Pri zohriatom motore ma reduktor tak 50 st.

Mne ukazuje pri zohriatom motore ktory ma 92°C teplotu reduktora na 80°C
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných