... všetko o BMW ...
 
											 
											 
											 
  
											 
   
    
  aspon teda na volnobehu len trosicku kvapka a nemyslim si ze za jazdy to tecie...inac je aj ta dost horuca ale nie je natlakovana, je normalne stlacitelna. A auto zase kuri
 aspon teda na volnobehu len trosicku kvapka a nemyslim si ze za jazdy to tecie...inac je aj ta dost horuca ale nie je natlakovana, je normalne stlacitelna. A auto zase kuri   neviem uz co mam kontrolovat. To auto sa tak sprava po vymene toho termostatu ale mam skor pocit ze to bude tou neutesnenou hrubou hadicou co ide do vrchu chladica (ta hruba). Mozem ju nejakym silikonom pripevnit o ten plast alebo tak nejak? Lebo ked ju nasadim na to neuplne (zlomene) hrdlo a zatiahnem aj tou svorkou co je tam original, tak to nedrzi bohvie ako..pred tim nez som to dal dole bolo tam nejake cervene tesnenie (tekute..nieco ako to co je na hlave valcov)
 neviem uz co mam kontrolovat. To auto sa tak sprava po vymene toho termostatu ale mam skor pocit ze to bude tou neutesnenou hrubou hadicou co ide do vrchu chladica (ta hruba). Mozem ju nejakym silikonom pripevnit o ten plast alebo tak nejak? Lebo ked ju nasadim na to neuplne (zlomene) hrdlo a zatiahnem aj tou svorkou co je tam original, tak to nedrzi bohvie ako..pred tim nez som to dal dole bolo tam nejake cervene tesnenie (tekute..nieco ako to co je na hlave valcov) 
											 
  
											 mozno este nad tim podumame ako by sa to tam dalo riadne upevnit. A to s tim kvapkanim neviem ci sme sa dobre pochopili alebo ci som to dobre opisal...vysvetlim to obrazkom.
 mozno este nad tim podumame ako by sa to tam dalo riadne upevnit. A to s tim kvapkanim neviem ci sme sa dobre pochopili alebo ci som to dobre opisal...vysvetlim to obrazkom. , dali sme tam take tesnenie tekute co som daval na motor ked som robil GO motorky (malej) ale to zrejme je len do urcitych stupnov ktore toto miesto presahuje, pretoze netesni a ta hadica si chodi hore dole, tesnenie je rozleptane.. a je celkom horuca
 , dali sme tam take tesnenie tekute co som daval na motor ked som robil GO motorky (malej) ale to zrejme je len do urcitych stupnov ktore toto miesto presahuje, pretoze netesni a ta hadica si chodi hore dole, tesnenie je rozleptane.. a je celkom horuca 
											 
											 
											 kupil som pouzivany behr (rocny, od "bavorista", vyzera v slusnom stave, nic polamane (kupoval som ho koli tomu ze na mojom povodnom som mal zlomenu tu cast, na ktoru ide hadica cize preto sa aj zavzdusnoval ako som spominal). Za pekny peniaz, preplachol som ho teda vriacim octom (1l octu a 1l vody), nechal to tam nejaky cas, preplachol potom vela krat. Takto s mensim tlakom netecie nikde takze dufam ze s nim problem nebude
 kupil som pouzivany behr (rocny, od "bavorista", vyzera v slusnom stave, nic polamane (kupoval som ho koli tomu ze na mojom povodnom som mal zlomenu tu cast, na ktoru ide hadica cize preto sa aj zavzdusnoval ako som spominal). Za pekny peniaz, preplachol som ho teda vriacim octom (1l octu a 1l vody), nechal to tam nejaky cas, preplachol potom vela krat. Takto s mensim tlakom netecie nikde takze dufam ze s nim problem nebude   az na to ze neviem dat dole ten povodny niekde mi tam drzi a zaboha neviem prist na to kde
  az na to ze neviem dat dole ten povodny niekde mi tam drzi a zaboha neviem prist na to kde   
  akurat, ze ta hlava z linku nieje na M51.. nepredbiehaj, ked zhodis svoju, tak uvidis ci je prasknuta, pripadne nechas pretlakovat aby bola istota (odporucam), kupovat hlavu z netu je pekna loteria, rozny smelinari rozoberaju motory na srotovisku, hlavu jebnu za lacnu slivovicu vencovi na zrovnanie, a uz je na bazosi krasne repasovana hlava, ready to go.. Ked som zhanal, tak hlava, skutocne testovana, a "repasovana"-vymene co bolo nutne, stala dobrych 250€ s tym ze stara hlava sa im musela dat ako proti hodnota. Rovnanie, a tlakovanie tvojej hlavy vide na 100€ max. pricom mas zaruku ze je dobra, alebo zistia ze je zla, ale vies na com si.. Hlavu prehodis aj doma, ale rozvody uz dokopy nedas, mozes to postavit na znacky od fixy ktore si tam narobis, no to ta sklamem, pretoze uz vtej dobe mas rozvod nastaveny zle, +tam zanesies chybu skladanim, a je to cele na picu, videl som x-krat rozne farebne znacky, alebo buchnutia po uderniku, po nastaveni pripravkami som sa musel ticho smiat..
 akurat, ze ta hlava z linku nieje na M51.. nepredbiehaj, ked zhodis svoju, tak uvidis ci je prasknuta, pripadne nechas pretlakovat aby bola istota (odporucam), kupovat hlavu z netu je pekna loteria, rozny smelinari rozoberaju motory na srotovisku, hlavu jebnu za lacnu slivovicu vencovi na zrovnanie, a uz je na bazosi krasne repasovana hlava, ready to go.. Ked som zhanal, tak hlava, skutocne testovana, a "repasovana"-vymene co bolo nutne, stala dobrych 250€ s tym ze stara hlava sa im musela dat ako proti hodnota. Rovnanie, a tlakovanie tvojej hlavy vide na 100€ max. pricom mas zaruku ze je dobra, alebo zistia ze je zla, ale vies na com si.. Hlavu prehodis aj doma, ale rozvody uz dokopy nedas, mozes to postavit na znacky od fixy ktore si tam narobis, no to ta sklamem, pretoze uz vtej dobe mas rozvod nastaveny zle, +tam zanesies chybu skladanim, a je to cele na picu, videl som x-krat rozne farebne znacky, alebo buchnutia po uderniku, po nastaveni pripravkami som sa musel ticho smiat..   Olej ti moze tiect z pod krytu rozvodu, alebo z pod gufera kluky, alebo kdekolvek v predu, vakuovka, 2 sroby s O-kruzkami.. to treba presnejsie lokalizovat, pretoze na to aby si dal dole ten kryt musia ist prec vsetky remenice, zvlast remenica kluky je celkom oriesok, je zatiahnuta monumentalnym momentom, a nakoniec zostis ze to tieklo z loziskoveho srobu napinacej listy, kde je O-kruzok za 3 centy..
 Olej ti moze tiect z pod krytu rozvodu, alebo z pod gufera kluky, alebo kdekolvek v predu, vakuovka, 2 sroby s O-kruzkami.. to treba presnejsie lokalizovat, pretoze na to aby si dal dole ten kryt musia ist prec vsetky remenice, zvlast remenica kluky je celkom oriesok, je zatiahnuta monumentalnym momentom, a nakoniec zostis ze to tieklo z loziskoveho srobu napinacej listy, kde je O-kruzok za 3 centy.. 
											 , po jazdeni plyn brzda len pri garazach sa teplota nedostala za polku, az potom po dlhsom stati a pridavani otaciek vybehlo na tristvrtku, potom znova kleslo dole trosku a znova na tristvrtku, po rozbehnuti isla zas na polovicu. Akonahle som vypol motor a zas otocil klucik tak hned vybehla na tristvrtku a zas klesla tesne za polovicu behom 30 sekund, teplejsi start bol uz trosku obtiaznejsi no naskoci tak do 3-4 sekund...za studena nakopol hned. Do "cerveneho" sa rucicka nedostala, no asi to bude aj koli chladnejsiemu pocasiu. Voda nevrela ale po otvoreni viecka expanzky isiel z vody dym, ale to skor koli chladnemu pocasiu a horucej vode.. Teraz mi ide o to, ze co? Ved ked by to bola prasknuta hlava, tak sa prehreje hned nie? A neboli by stlacitelne tie hadice? A stracala by sa voda nie?
 , po jazdeni plyn brzda len pri garazach sa teplota nedostala za polku, az potom po dlhsom stati a pridavani otaciek vybehlo na tristvrtku, potom znova kleslo dole trosku a znova na tristvrtku, po rozbehnuti isla zas na polovicu. Akonahle som vypol motor a zas otocil klucik tak hned vybehla na tristvrtku a zas klesla tesne za polovicu behom 30 sekund, teplejsi start bol uz trosku obtiaznejsi no naskoci tak do 3-4 sekund...za studena nakopol hned. Do "cerveneho" sa rucicka nedostala, no asi to bude aj koli chladnejsiemu pocasiu. Voda nevrela ale po otvoreni viecka expanzky isiel z vody dym, ale to skor koli chladnemu pocasiu a horucej vode.. Teraz mi ide o to, ze co? Ved ked by to bola prasknuta hlava, tak sa prehreje hned nie? A neboli by stlacitelne tie hadice? A stracala by sa voda nie?