@ //MPower: 1) ta Hamann F10 M5 je neskutocne hnusna, nechapem ako niekto moze takto dod*bat auto ako M5, ale kedze vy F10 M5 velmi nemusite, je vam to asi jedno
2) porovnavas neporovnatelne, F 458 je supersport (a akutocne reve ako ten niekolkokrat spomenuty pterodaktyl

), zatialco F10 M5 (v akejkolvek uprave) je stale len
luxusna limuzina s paradnym odpichom a vybornymi jazdnymi vlastnostami - neda sa v akomkolvek smere porovnavat s Ferrari...
to uz mozes rovno porovnat dieslovu Octaviu II RS s M550d
@ Dogg: viem, ze to tu odo mna vyznie trochu schizoidne, ale auto ako Porsche Turbo 1975 je ikona, lestenka, milacik, clen rodiny, ktory sa nikdy nepredava (pokial nedojde totalna kriza). Ak by som mal take auto (akoze ho samozrejme nemam

) mal by som k nemu rovnako vrucny vztah ako tu opisuje Martin540 ku svojej E39, resp. asi taky ako ma Martin46 k svojej krasavici E24 M635 CSi (ked jej dava taku super starostlivost

)
Lenze, (ako tu uz snad 20x vysvetlujem

) take auto nie je na bezne jazdenie, take auto musi mat svoju garaz (najlepsie vyhrievanu

) a z nej moze ist von len vtedy, ked neprsi, nesnezi, nefuka moc vietor, nie su na ceste kamienky.... proste vtedy, ked si jeho majitel chce urobit cistu a nefalsovanu
RADOST z jazdy. A aj vtedy sa mu asi velmi nesliape na krk a nejde sa s nim na hranu, lebo jednak ma uz svoje roky a jednak myslim, ze o tom uz jazda s takym auto nie je...
Ked rano potrebujem rychlo ist do roboty, odviest dieta do skoly, ist pracovne mimo mesto alebo vyrazit s rodinou na sobotny vylet... potrebujem uplne iny druh auta - modernu, chrochtavu, 4x4 limuzinu s kopcom asistentov od ktorej ocakavam vlastnosti popisane v mojich predoslych prispevkoch.
a rovnako 20-ty krat vysvetlujem, ze u nas je len malo ludi, ktori si dovolia mat v garazi modernu nabuchanu bestiu na kazdy den, aj staru klasiku na zabavu a kedze auto potrebujem kazdy den, volim to, co pouzivam kazdy den -> t.j. co najnovsie
- mam rad nove technicky "vycackane" auta (do 5 rokov) - su to fajn technicke hracky pre velkych chlapcov
- mozem auta od 5-12 rokov - aj ked nie su tak vymazlene ako tie nove, stale su velmi dobre pouzitelne
- nemusim velmi auta od 12-25 rokov - nestacia za novsimi a nemaju este ducha starych aut (je ale par vynimiek, ktore by som naopak velmi chcel)
- k autam nad 25 rokov mam prijemne nostalgicky vztah a vacsina z nich sa mi celkom paci... tu plati cim starsie, tym lepsie
Tot moj nazor
a prekvapenie na zaver: ak by som sa raz dopracoval k autu cisto pre zabavu a mal by som si vybrat medzi tym P 991 a P Turbo 1975, tak by som po dlhom rozmyslani asi (srdcom) siahol po starej klasike, lebo to nove je sice technicky dokonale a urcite bezvadne, ale mne osobne neposkytuje tu uzitkovu hodnotu, ktoru by som chcel a uz nema ten esprit stareho auta... ja nemam zaujem vymetat okruhy, pre mna by bolo sviatkom na takom aute vybehnut na Grossglockner alebo Stelvio Pass... ale ak by som si mohol vybrat radsej by som bral P 959, Carreru 2.7 RS alebo 356 Spyder.... na druhu stranu, nez sa ja dopracujem k autu cisto pre zabavu bude uz aj z 991 veteran...
aj ked som mozno divny, otvorene hovorim, ze by som nechel ziadne Ferrari alebo Lambo, tie nove nedokazem vyuzit (a zaplatit), tie stare udrzat funkcne (a tiez zaplatit)....
no, a dostal som sa tam, kde som sa dostat nechcel
