... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
blesk napísal:oprava - 25tis km.mozno trochu zabudate ze predpisany servisny interval pre prakticky vsetky BMW je uz nejaku dobu 2 rokyy alebo 30tis km (ci nastane skor).
Fuxxo napísal:lol, snad nechces ist na Pistu s logikou…pista o akych odbornikoch hovoris? myslim si ze si tie "uber auta" troska sedliacky zase raz vysvetlujes, ako to mas vo zvyku..
voMacK napísal:lol, snad nechces ist na Pistu s logikou…
On ma E65, tak je to logicky proste najpopici rada a eFka su sroty. Bodka, dikycau 😀
pistacik11 napísal:eFka fakt nestoja drobne peniaze, drobne peniaze stoja vylietane hajtry, ktore su naozaj na odpis, ale take hajtry boli pred 10 rokmi tiez Eckove rady, zrele na odpis.. a tiez sa medzi 150-200 tisic km riesili rozne veci, len clovek na to aj zabudne ze ano, kedze to bolo tak davno, a tie auta dnes maju 300+ tisic km, a su to este vacsie hajtry, alebo maju 3/4 veci vymenenych aby fungovali. to iste stretne za par rokov aj Fkove hajtry, akurat to bude narocnejsie, lebo mas novsie narocnejsie euronormy, ktore donutili pouzivat komplexnejsie a komplikovanejsie riesenia na motoroch, atd. cele to je dost logicke, ked sa nad tym aspon trochu zamyslis.Vomack, žeby som ti vniesol trochu logiky do toho, tie eFka už stoja fakt drobne peniaze, a už pri relatívne malom najazde sú motory na odpis, preto ich nazývam srotmi, tie servisy čo sa u nich riešia medzi 150-200tis km, sa u eciek riešili neskôr, alebo vôbec.
BMW áno, ak ho kupuješ ako nové, ale ak ho kupuješ ako jazdenku so 150000km a viac tak proste nákupná cena vs následný servis je proste nezmysel. Este ktomu tie vrzgajuce plasty všade.
A nie nemám e65. Mal som, chcel som kúpiť opäť, ale nekúpil som. Tiež by to bol nezmysel.
S55 už pár umreli na ojnicne ložiska tiež![]()
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1764410
https://youtu.be/45qT97WtNVg
60tis menený motor
https://youtu.be/Rk_bsOAXpNc
Ale častejšie sa dočítaš o problémoch s vačkovými hriadeľmi alebo uvoľňujúce sa matice na klukovom hriadeli, a to už tiež pri malých nájazdoch.
Ale u tých S-kovych motoroch tie chyby vieš prepacit, lebo tie autá aspoň majú nejakú možnosť, že v budúcnosti nepadnú na cene a relatívne si držia hodnotu.