Streda, 20. Júla 2016, 18:11
uz to mam v novej konfiguracii nachystane, vsimol som si to rano, ale diky bruno.
Nebol tam ConnectedDrive Plus, len Advanced, cena je 300 alebo tak nejak rozdiel....
este som to neposlal do TOB/Unicredit fleet lebo este vaham nad par keketinkami - sposobene tym, ze mam extra tyzden cas koli tomu, ze tento tyzden je u nas celozavodna odstavka a nema mi kto ostemplovat papiere do leasingovky ze som poctivy motrok, co dostava vyplatu, takze do pondelka sa nic s procesom kupy mojho auta nedeje.
Inak konfigurator vcera prerabali, ale na X1 okrem toho ze pridali ConDrive+ nefixli napr., chybajuci anthracit strop alebo harman kardon.
A vyzera to - aspon rano to tak bolo - ze maju prehodene PS a KW znacenie napriec modelmi. Vcera bol konfigurator roztrtkany, pri vyberoch motora neukazoval ceny ani ci je to manual, automat alebo sport automat,
Ja len nerozumiem preco aj VW aj BMW musia pre plebs na vychode vzdy davat o 1-2 generacie starsie konfiguratory ako maju v Nemecku, ten upkeep roznych verzii musi byt strasne drahy. Ale ved zakaznici zaplatia..
Dnes som videl nazivo zblizka tie 569 kolesa na X1 a akosi sa mi menej pacili ako na videach. Problem je, ze jedine ine, ktore sa mi pacia su tie 19tky 511.
To sa bojim, ze by som uz fakt na rft nevydrzal a musel to obut na nieco normalne - a skladovat tu podrban runflat sadu v garazi a potom to obut naspat ked auto po 2 rokoch pojde prec. To sa skusim dohodnut s tym chlapikom, ze by som im tie pneu nemohol rovno vratit resp. rovno ked auto pride z vyroby nech to prezuju a pneu nech si unicredit pre mna za mna obuje na ine ich auto, ja im to potom vratim na normlanych pneu a bude pokoj. Skladovat sadu pneumatik dva roky fakt nemam kde kym sa mi nepodari kupit druhu garaz.
Keby tie 511 robili 18" to by bol ideal. Som trochu sklamany hoci je 18" uz dost velky disk, prilis clenite 569 vyzeraju mierne puklicovo nazivo. Mat tak moje problemy a zlaty padak zo Slovenskej posty, zejo...
Chvilu som koketoval s farbou, nie ze by sa mi ta modra nepacila, ale aj biela ma svoje caro a este jedno nekonvencne riesenie zvazujem, ale uz som podobne nekonvencne riesenie co sa farby tyka spravil pred 3 rokmi na inom aute a - niektore farby je fakt tazke udrzat ciste :), clovek by si myslel, ze svetle farby a najviac biela su najhorsie, ale kdeze, tmave odtiene su suky co okamzite stratia charakter ak vrtsva spiny znizi lesk a odrazivost svetla.
K tej nekonvencnej farbe ma vedie to, ze auto je lease a nebudem sa musiet bat kto si taku jebnutu farbu kupi.
A keby som dal nekonvencnu farbu (az mam strach sa priznat, nad ktorou uvazujem) tak by som nemusel davat x-line, menej chromu, menej adidas.(a ziadna polokoza, to bol u mna vzdy dost velky kompromis pri xline ale s tou modrou tam proste musi byt).
Potom rozmyslam ci na auto dat stresne listy alebo nie. Na terajsom aute nemam, mylne si mysliac pri kupe, ze ved v pripade potreby sa tam normalne domontuju ako na kazdom aute od cias bohu kristu felicie, ale trt, cista rovna strecha a listy by tam museli komplikovane vrtat. A sem tam nastane situacia, ze by 4 ludia radi isli jednym autom niekam, ale vsetku batozinu jednoducho do auta nezmesta (kua ako kedysi chodili rodiny na dovolenky do Juhosky na Skode 105 a mali so sebou velky vojensky stan a 100 konzerv).
A este zvazujem tie stmavene skla. Dizajnovo to nemam rad, lebo to auto opticky rozbije na dve polovice, A takmer na euro presne som rovnaku cenu zaplatil za stmavene skla na Golfe minuly rok, a ako keby to tam ani nebolo. Na X1 a autach vseobecne co mali ako skladovky je ten rozdiel vyraznejsi, vidno, ze tie skla su naozaj tmavsie, a nie az tak aby nebolo vidno dovnutra - pohrebak fakt nechcem, (aj preto, aby parkoviskovi fetaci nemali potrebu sklo rozbit len tak, pre nahodu, ci tam nieco nenajdu). Na druhej strane si hovorim ze naco sa trtkat so zatmavenymi sklami ked tam davam panoramu, ktora aj pri zatiahnutej rolete vyhreje auto na slnku omnoho viac ako plna strecha. Takze asi serem na tmave skla, prinajhorsom keby som citil potrebu ich mat ich dam olepit foliou a budem mat pod kontrolou vyber priepustnosti svetla a mozno by som dal nejaku foliu aj na panoramu aj ked kolega v Nemecku co ju ma v X3 mi povedal ze netreba, ze to celkom dobre odraza UV. Velky siber som na aute este nemal tak neviem co od toho cakat - okrem vacsej sance na vtacie kako. Doteraz spominam na jedno slnecne marcove rano, myslim ze to bolo 2008 alebo 2009, isiel som po Panonskej v Bratislave s otvorenym stresnym oknom lebo som sa tesil ake je konecne pekne pocasie (pamatam si len ze bola fakt kokotia zima v ten rok a toto bol prvy taky teplejsi den), tak som naschval vyberal najdlhsiu trasu do ciela aby som sa povozil s vetrom v tych zostavajucich 4 vlasoch, a neviem kedy chuj opereny si uzival tu jar tiez, lebo take hovno co na mna padlo mi zobralo chut otvarat strechu po zvysok tych par tyzdnov, co som to auto mal. Ten vtak musel zrat mcdonald na ranajky, lebo to bol ultra splatter, odrazilo sa to od laktovej opierky naokolo do pol metra a mne chytil aj pravu ruku a rameno.
takze tak. ja este do nedele naklikam tak 10 roznych konfiguracii ako sa poznam. Tak ci tak budu musiet preratavat ponuku koli tomu ze ten Connected Drive Plus tam chcem. A asi aj tie 19" 511 kolesa. Snazim sa byt naschval trochu iracionalny v tomto, lebo ja som vzdy volil balonove kolesa koli komfortu, ale cela tato X1 je absolutne iracionalna a to je ciel - auto v prvom rade pre moju radost. Cize serem to ze je to 19" na uz pomerne nizkom profile, 75% mojich kilometrov je dialnica, a zvysok ciest po ktorych chodim nie je az tak rozbitych aby som sa musel na to pozerat tak prisne - ked tak nad tym uvazujem, suverenne najhorsi usek po ktorom pravidelne jazdim tak ze musim obchadzat kanaly a jamy je v TN od zastavok na Hasicskej popod most na Elektricnu, a tam uz teraz minimalne 2 tie jamy pri tom malom parkovisku opravili, ale ten prvy velky kanal som dnes chytil tak napoly, ten je furt rovnaky.
No ved uvidime co mi este v tej sprostej hlave napadne.