... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
xener
Príspevky: 1791
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: biele, sede, modre
Kraj: Bratislavský

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Utorok, 19. Júla 2016, 06:37

zdvojenu maju do 3er len 6 valce.
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11631
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Utorok, 19. Júla 2016, 06:49

U F3x aj niektore 4hrnce
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Utorok, 19. Júla 2016, 08:00

nemaju u F10 zdvojenu koncovku vsetky modely, 535i resp. 535d maju po jednej na kazdej strane a najvyssie motorizacie maju quad?
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Autor témy
Príspevky: 3054
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Utorok, 19. Júla 2016, 08:06

ja chcem tiez quad - a tri z toho budu slepe!

kedysi som na sluzobke dostal z nejakej sajzovej pozicovne, Buchbinder alebo kery fas, Hondu Civic 1.4.
ked som kracal k autu odzadu a vsimol si tu jednu koncovku slepu som sa zlakol, ze mi niekto ukradol vyfuk. Dovtedy som fakt netusil, ze existuje na svete fas, co robi falosne koncovky na vyfuk a zaslepi ich plastovou zaslepkou.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11631
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Utorok, 19. Júla 2016, 09:45

No neviem, ci myslime to iste. Ja pod zdvojenou koncovkou myslim vejfuk na jednej strane a predeleny na dva vystupy, vedla seba,...napr ako ma F10 530d...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 13:16

@Omacka: Myslim, ze to obaja chapeme rovnako: pod zdvojenou koncovkou myslim dve rury trciace z naraznika na lavej strane (presne tak ako to mas ty alebo ja), 535i/d ma 1 ruru vravo a jednu vlavo a quad (ak sa nemylim) ma 550i a M550d (po dve rury v odlzniku na kazdej strane) a samozrejme M5 (klasicke 4 samostatne rury)
zda sa mi, ze uz aj slabe motorizacie F10 (4-hrnce) maju na rozdiel od E60 zdvojenu koncovku vlavo, ci...?!

@PristineShip: neviem ci som si to predtym nevsimol alebo ci za posledny tyzden pribudli v konfiguratore nove moznosti, kazdopadne, teraz som si vsimol, ze su tam funkcie ConnectedDrive Services ako Remote Services, RTTI a pod.
kedze ich nemas zaskrtnute, davam ti to do pozornosti, RTTI u nas sice (zatial) nevyuzijes,a le ak chodis do civilizovanejsich statov na zapad od nas, taam to prefektne funguje, Remote Services tiez z vlastnej skusenosti odporucam (pokial nie si paranoidny na vesmirne spiknutie za ucelom kradeze tvojho auta... :mrgreen: ), IMHO to za tych 80 ecok naviac stoji aj ked pri rozbehani to chce trochu trpezlivosti (neda sa uplne easy stiahnut appka do mobilu...)
 
Užívateľov profilový obrázok
xener
Príspevky: 1791
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: biele, sede, modre
Kraj: Bratislavský

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 17:50

6AM Real Time Traffic Information a 6AP Remote Services su v ponuke odkedy je moznost vybrat NBT.
otazka je, naco je dobre remote services?
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 18:08

Ja osobne to pouzivam na dialkove vyvetranie / rozkurenie auta a posielam si cez to ciele priamo do navigacneho v aute. Dalej sa to da pouzit, ked som paranoidny, ci som zamkol auto (pripadne mozem auto na dialku odomknut, ak by som surne potreboval niekomu umoznit vstup do auta - co ale nerobim) a mohol by som tiez machrovat s dialkovo ovladanym trubenim a svietenim.... :mrgreen:
A vsetko sa to da realizovat pokial je auto aj ovladajuci mobil v dosahu mobilneho signalu, hoci aj na opacnom konci Zeme
A este som zabudol, ze to vie auto lokalizovat s presnostou na 50m.
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Autor témy
Príspevky: 3054
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 18:11

uz to mam v novej konfiguracii nachystane, vsimol som si to rano, ale diky bruno.
Nebol tam ConnectedDrive Plus, len Advanced, cena je 300 alebo tak nejak rozdiel....

este som to neposlal do TOB/Unicredit fleet lebo este vaham nad par keketinkami - sposobene tym, ze mam extra tyzden cas koli tomu, ze tento tyzden je u nas celozavodna odstavka a nema mi kto ostemplovat papiere do leasingovky ze som poctivy motrok, co dostava vyplatu, takze do pondelka sa nic s procesom kupy mojho auta nedeje.

Inak konfigurator vcera prerabali, ale na X1 okrem toho ze pridali ConDrive+ nefixli napr., chybajuci anthracit strop alebo harman kardon.
A vyzera to - aspon rano to tak bolo - ze maju prehodene PS a KW znacenie napriec modelmi. Vcera bol konfigurator roztrtkany, pri vyberoch motora neukazoval ceny ani ci je to manual, automat alebo sport automat,
Ja len nerozumiem preco aj VW aj BMW musia pre plebs na vychode vzdy davat o 1-2 generacie starsie konfiguratory ako maju v Nemecku, ten upkeep roznych verzii musi byt strasne drahy. Ale ved zakaznici zaplatia..

Dnes som videl nazivo zblizka tie 569 kolesa na X1 a akosi sa mi menej pacili ako na videach. Problem je, ze jedine ine, ktore sa mi pacia su tie 19tky 511.
To sa bojim, ze by som uz fakt na rft nevydrzal a musel to obut na nieco normalne - a skladovat tu podrban runflat sadu v garazi a potom to obut naspat ked auto po 2 rokoch pojde prec. To sa skusim dohodnut s tym chlapikom, ze by som im tie pneu nemohol rovno vratit resp. rovno ked auto pride z vyroby nech to prezuju a pneu nech si unicredit pre mna za mna obuje na ine ich auto, ja im to potom vratim na normlanych pneu a bude pokoj. Skladovat sadu pneumatik dva roky fakt nemam kde kym sa mi nepodari kupit druhu garaz.
Keby tie 511 robili 18" to by bol ideal. Som trochu sklamany hoci je 18" uz dost velky disk, prilis clenite 569 vyzeraju mierne puklicovo nazivo. Mat tak moje problemy a zlaty padak zo Slovenskej posty, zejo...

Chvilu som koketoval s farbou, nie ze by sa mi ta modra nepacila, ale aj biela ma svoje caro a este jedno nekonvencne riesenie zvazujem, ale uz som podobne nekonvencne riesenie co sa farby tyka spravil pred 3 rokmi na inom aute a - niektore farby je fakt tazke udrzat ciste :), clovek by si myslel, ze svetle farby a najviac biela su najhorsie, ale kdeze, tmave odtiene su suky co okamzite stratia charakter ak vrtsva spiny znizi lesk a odrazivost svetla.
K tej nekonvencnej farbe ma vedie to, ze auto je lease a nebudem sa musiet bat kto si taku jebnutu farbu kupi.
A keby som dal nekonvencnu farbu (az mam strach sa priznat, nad ktorou uvazujem) tak by som nemusel davat x-line, menej chromu, menej adidas.(a ziadna polokoza, to bol u mna vzdy dost velky kompromis pri xline ale s tou modrou tam proste musi byt).

Potom rozmyslam ci na auto dat stresne listy alebo nie. Na terajsom aute nemam, mylne si mysliac pri kupe, ze ved v pripade potreby sa tam normalne domontuju ako na kazdom aute od cias bohu kristu felicie, ale trt, cista rovna strecha a listy by tam museli komplikovane vrtat. A sem tam nastane situacia, ze by 4 ludia radi isli jednym autom niekam, ale vsetku batozinu jednoducho do auta nezmesta (kua ako kedysi chodili rodiny na dovolenky do Juhosky na Skode 105 a mali so sebou velky vojensky stan a 100 konzerv).

A este zvazujem tie stmavene skla. Dizajnovo to nemam rad, lebo to auto opticky rozbije na dve polovice, A takmer na euro presne som rovnaku cenu zaplatil za stmavene skla na Golfe minuly rok, a ako keby to tam ani nebolo. Na X1 a autach vseobecne co mali ako skladovky je ten rozdiel vyraznejsi, vidno, ze tie skla su naozaj tmavsie, a nie az tak aby nebolo vidno dovnutra - pohrebak fakt nechcem, (aj preto, aby parkoviskovi fetaci nemali potrebu sklo rozbit len tak, pre nahodu, ci tam nieco nenajdu). Na druhej strane si hovorim ze naco sa trtkat so zatmavenymi sklami ked tam davam panoramu, ktora aj pri zatiahnutej rolete vyhreje auto na slnku omnoho viac ako plna strecha. Takze asi serem na tmave skla, prinajhorsom keby som citil potrebu ich mat ich dam olepit foliou a budem mat pod kontrolou vyber priepustnosti svetla a mozno by som dal nejaku foliu aj na panoramu aj ked kolega v Nemecku co ju ma v X3 mi povedal ze netreba, ze to celkom dobre odraza UV. Velky siber som na aute este nemal tak neviem co od toho cakat - okrem vacsej sance na vtacie kako. Doteraz spominam na jedno slnecne marcove rano, myslim ze to bolo 2008 alebo 2009, isiel som po Panonskej v Bratislave s otvorenym stresnym oknom lebo som sa tesil ake je konecne pekne pocasie (pamatam si len ze bola fakt kokotia zima v ten rok a toto bol prvy taky teplejsi den), tak som naschval vyberal najdlhsiu trasu do ciela aby som sa povozil s vetrom v tych zostavajucich 4 vlasoch, a neviem kedy chuj opereny si uzival tu jar tiez, lebo take hovno co na mna padlo mi zobralo chut otvarat strechu po zvysok tych par tyzdnov, co som to auto mal. Ten vtak musel zrat mcdonald na ranajky, lebo to bol ultra splatter, odrazilo sa to od laktovej opierky naokolo do pol metra a mne chytil aj pravu ruku a rameno.

takze tak. ja este do nedele naklikam tak 10 roznych konfiguracii ako sa poznam. Tak ci tak budu musiet preratavat ponuku koli tomu ze ten Connected Drive Plus tam chcem. A asi aj tie 19" 511 kolesa. Snazim sa byt naschval trochu iracionalny v tomto, lebo ja som vzdy volil balonove kolesa koli komfortu, ale cela tato X1 je absolutne iracionalna a to je ciel - auto v prvom rade pre moju radost. Cize serem to ze je to 19" na uz pomerne nizkom profile, 75% mojich kilometrov je dialnica, a zvysok ciest po ktorych chodim nie je az tak rozbitych aby som sa musel na to pozerat tak prisne - ked tak nad tym uvazujem, suverenne najhorsi usek po ktorom pravidelne jazdim tak ze musim obchadzat kanaly a jamy je v TN od zastavok na Hasicskej popod most na Elektricnu, a tam uz teraz minimalne 2 tie jamy pri tom malom parkovisku opravili, ale ten prvy velky kanal som dnes chytil tak napoly, ten je furt rovnaky.
No ved uvidime co mi este v tej sprostej hlave napadne.
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Autor témy
Príspevky: 3054
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 18:17

bruno75 napísal:
Ja osobne to pouzivam na dialkove vyvetranie / rozkurenie auta
ale to asi funguje len ak mas standheizung nie?
a teraz mi napadlo, preco vlastne X1 nema standheizung kua. Zeby preto, ze sa tam do motorovej casti uz fakt ani kuna co by prezrala kable nezmesti?
Teda ok vyvetrat spustenim samotnej ventilacie by sa asi dalo, ale ako vykuri auto bez nezavisleho kurenia, to by musel nastartovat...a hodne dlho bezat motor.
snad mi nechcete povedat, ze ten bazmek vie nadialku nastartovat?

Inak si viem predstavit na dialku otvarat kufor len v jednom pripade, ked interna firemna postarka roznasa nejake papiere a nie som u seba kancelari alebo prave tlacim podklady (serem),tak jej otvorim kufor nech to tam hodi jak do schranky :)
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Autor témy
Príspevky: 3054
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 22:04

no aha, shitzuki sa snazi s tou prednou maskou hrat na premiovku http://autobild.cas.sk/fotogaleria/2115 ... bom?foto=0
hned sa mi ta moja modra paci o kus menej.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 23:30

PristineShip napísal:
ale to asi funguje len ak mas standheizung nie?
a teraz mi napadlo, preco vlastne X1 nema standheizung kua. Zeby preto, ze sa tam do motorovej casti uz fakt ani kuna co by prezrala kable nezmesti?
Teda ok vyvetrat spustenim samotnej ventilacie by sa asi dalo, ale ako vykuri auto bez nezavisleho kurenia, to by musel nastartovat...a hodne dlho bezat motor.
snad mi nechcete povedat, ze ten bazmek vie nadialku nastartovat?
no jo no, kurenie ide iba s Webastom... som myslel, ze to je jasne.. :-"
inak za starych dobrych casov (v ere E39) kazdy chrochtavy 6-valec mal zabudovane Webasto ako prihrievanie motora a s relativne nevelkou investiciou sa to dalo prebudovat aj na plnohodnotne nezavisle kabinove kurenie...
v E60 a dalej sa tusim od toho upustilo...
takze mas jednak nespravny pocet valcov a jednak nespravne palivo... nafta patri do kamen, ale bez nafty kamna nehrejou :mrgreen:
skus sa opytat / najst si u vyrobcu (Webasto), ci sa neda urobit aspon dodatocna montaz
cez Remote Services sa neotvara kufor ale len vodicove dvere (tusim), telestart by to urcite technicky zvladlo, ale to by po pravnej a bezpecnostnej stranke bol asi pre BMW prilis velky hardcore...
mozno buduca generacia sa uz bude vediet sama vyparkovat a pride majitela vyzdvihnut po robote alebo po rokovani... :D
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Streda, 20. Júla 2016, 23:45

story s ftakom a stresnym oknom velmi pobavila :D :D :D
ak sa nemylim dal si si tam nejaku verziu Adaptive Drive / EDC, takze sa vacsich kolies bat nemusis...
ja som presiel z E60 so stock podvozkom na 17" non-RFT na F10 s AD najskor so zimnymi 18" RFT a teraz s letnymi 19" RFT a komfort nie je o nic moc horsi ako na tych balonoch...
bal som sa toho, ale som prijemne prekvapeny, Comfort mod to dokaze velmi pekne odfiltrovat a Sport zapinam len velmi zriedka a urcite nie na rozbitych okreskach...
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Autor témy
Príspevky: 3054
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Štvrtok, 21. Júla 2016, 05:39

no keby webasto bolo v ponuke - a som inak dost prekvapkany, ze nie je, pretoze si to mozes naklikat aj do 12000 eurovych VAG aut v zakladnej vybav, tak si ho tam naklikam, ked uz - tak uz. Ale do leasovaneho auta to dodatocne davat nebudem, jednak by mi to ani nedovolili. V benzinoch mi to ale az tak nechyba, auto garazujem a ked sadnem do auta ak stalo vonku, napriklad po praci, tak vyhrievany volant a sedacka vedia robit zazraky. Ale fakt ho asi jednoducho nemaju kam dat v X1, ked otvoris kapotu tak tam prisahambohu voda by mala problem najst si skaru niekde a odtiect. Naposledy som tak napechovany motorovy priestor videl ked som sa snazil vymenit ziarovku na VW Polo s dieslovym motorom.

Samotny pdf cennik pre X1 nema este ani chyru o Connected Drive Plus, aj pdfka o Connected Drive stlae hovoria ze remote a internet u nas nie su dostupne, tak neviem ci to nahodou nie je len chyba v konfiguratore. Cakam do pondelka, ci si to upracu a potom to dam predajcovi na prezistenie, ale tieto inkonzistencie ma vedia nasrat.
Teraz ked som pozeral cennik som este nasiel dalsiu vec, co chcem a zabudol som na nu, lebo nie je v konfiguratore - "bez oznacenia modelu". Podrbane nalepky nech si nechaju, ja viem na akom aute jazdim, nemusim to tam mat napisane. Hlavne na dverach, kde to trci do sveta ako ked je Ibrahim Maiga na plazi v tesnych sortkach.

Bruno kua ty si ma asi na tie 19" presvedcil :)
Tie 511 vyzeraju chrumkavo.

Este stale mam dilemu s tymi farbami. Zacina byt moje okolie mierne nervozne, lebo dostanem whatsappku ci sa mozem stavit v obchode nakupit nejake potraviny a ja odpoviem 2 obrazkami X1tky v roznej farbe a pytam sa ktora je lepsia. Dostavam odpoved ci v tej vybave je aj polozka "Nova frajerka" lebo ju vraj tiez urcite budem potrebovat.
Ale uz som zavrhol nekonvencne riesenie gastanovej farby :) lebo mi bolo celkom dorazne vysvetlene ze chlapci s gastanovou metalizou na aute uvidia holu zenu maximalne tak v HD rozliseni.
Takze teraz je to social biela, metla biela, modra alebo "ja to jebem, dam tam ciernu"

Idem poslat detom cez Unicef drobne na zmrzlinu, lebo sa citim ako chuj co nevie co od dobroty
 
Užívateľov profilový obrázok
xener
Príspevky: 1791
Registrovaný: 15.5.2016
Auto: biele, sede, modre
Kraj: Bratislavský

Re: ConnectedDrive, xDrive, alcantara...

Štvrtok, 21. Júla 2016, 07:16

hotove basnicke diela :)

a kasli na 19 , ked si uz chces dodrbat napravy a chrbat, tak daj 20" , nech to aspon este lepsie "vyzera" :) nezabudaj ze mas o 2cm mensi priemer kolesa ako bruno a nemas adaptive drive , tie su od rady 5 , v X1 mozes mat akurat 2VF Adaptiv M Suspension, co je nieco "trosku" ine ako dynamic damper control , ktory je castou adaptive drive.
Imperialblau Brillanteffekt Metallic - A89
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 5 neregistrovaných