... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Peppo napísal:este dodam ze ma to dual vyfuk dve rury od motora od kazdeho turba jedna rura ale ta lava strana je v podstate pri normalnej jazde pri zohriatom motore tiez zaklapnuta . otvara sa podla potreby pri pridani plynu - toto mala aj E36 328 - ona mala sice dve koncovky vedla seba ale tiez tak bola klapka...
vyfuky na 335i su spojene koncovymi tlmicmi
jollyjoker napísal:presne toto zaujima aj mna. ani jednu kritiku som necital a to ani od tych najkritickejsich odbornikov.
btw: klapku mam aj ja na 323ti. inak trosku povrzgava :) hlavne ked ides do kopcov tak pri castom preradovani a pridavani/uberani je to funny
stjr napísal:Asi preto, ze kritik sa povozi maximalne pol dna a je z toho auta f prdeli tak jak som bol ja.
ALE, ten motor ma konstrukcne vady a to nie som sam kto to tvrdi. Som laik, takze technickym zargonom ti urcite nevysvetlim kde je problem ale mne konkretne sa stalo toto:
- pri 15t KM mi odislo palivove cerpadlo
- pri 19t KM mi nahrali novy SW (nefungoval ovladac garazovej brany) a ten auto neskutocne zmenil. To auto vobec nemalo tah do 3,000 RPM a bolo strasne citit 'turbo-lag'. Ako keby mi vratili uplne ine auto. Ten software vraj mala byt zaplata na konstrukcne vady turba. Inak, do tohto motoru su momentalne montuje uz 3. typ turba od zaciatku vyroby co o niecom asi svedci a ktore udajne uz netrpi ziadnymi neduhmi.
- pri 22t KM (pred tyzdnom) mi menili turbo a ani s nim sa mi nezda ze by to auto slo jak ked som ho kupil, je to velmi blizko ale predsa nie uplne to prave orechove..
Jazdim jak dochodca, raz za par mesiacov mu nalozim, ked idem mimo mesto, inak auto v podstate stoji v zapchach...
Na stranke E90post.com je asi 150 strankovy thread plny nasratych majitelov, ktorym sa stalo presne to iste.
Takze, benzinovy turbo motor od BMW by som si uz asi nekupil.