... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Autor témy
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Streda, 14. Januára 2009, 16:06

no ved povedz co ake mas problemy, forum nie je len o tom ze iny radia tebe ale aj o tom ze ty sa podelis o svoje skusenosti!!! [-X
 
Užívateľov profilový obrázok
stjr
Príspevky: 239
Registrovaný: 1.8.2006
Auto: Otec ma Feliciu
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: EU

Streda, 14. Januára 2009, 16:11

Peppo napísal:
este dodam ze ma to dual vyfuk dve rury od motora od kazdeho turba jedna rura ale ta lava strana je v podstate pri normalnej jazde pri zohriatom motore tiez zaklapnuta . otvara sa podla potreby pri pridani plynu - toto mala aj E36 328 - ona mala sice dve koncovky vedla seba ale tiez tak bola klapka...

vyfuky na 335i su spojene koncovymi tlmicmi

Obrázok


Dik za vysvetlenie Peppo. Ja som strasny laik v tychto technickych veciach, ale rad sa do-vzdelam...
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
stjr
Príspevky: 239
Registrovaný: 1.8.2006
Auto: Otec ma Feliciu
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: EU

Streda, 14. Januára 2009, 16:34

jollyjoker napísal:
presne toto zaujima aj mna. ani jednu kritiku som necital a to ani od tych najkritickejsich odbornikov.
btw: klapku mam aj ja na 323ti. inak trosku povrzgava :) hlavne ked ides do kopcov tak pri castom preradovani a pridavani/uberani je to funny :D


Asi preto, ze kritik sa povozi maximalne pol dna a je z toho auta f prdeli tak jak som bol ja.

ALE, ten motor ma konstrukcne vady a to nie som sam kto to tvrdi. Som laik, takze technickym zargonom ti urcite nevysvetlim kde je problem ale mne konkretne sa stalo toto:
- pri 15t KM mi odislo palivove cerpadlo
- pri 19t KM mi nahrali novy SW (nefungoval ovladac garazovej brany) a ten auto neskutocne zmenil. To auto vobec nemalo tah do 3,000 RPM a bolo strasne citit 'turbo-lag'. Ako keby mi vratili uplne ine auto. Ten software vraj mala byt zaplata na konstrukcne vady turba. Inak, do tohto motoru su momentalne montuje uz 3. typ turba od zaciatku vyroby co o niecom asi svedci a ktore udajne uz netrpi ziadnymi neduhmi.
- pri 22t KM (pred tyzdnom) mi menili turbo a ani s nim sa mi nezda ze by to auto slo jak ked som ho kupil, je to velmi blizko ale predsa nie uplne to prave orechove..

Jazdim jak dochodca, raz za par mesiacov mu nalozim, ked idem mimo mesto, inak auto v podstate stoji v zapchach...

Na stranke E90post.com je asi 150 strankovy thread plny nasratych majitelov, ktorym sa stalo presne to iste.

Takze, benzinovy turbo motor od BMW by som si uz asi nekupil.
Obrázok
 
anetka77
Príspevky: 145
Registrovaný: 5.12.2008
Auto: 135i
Kraj: Zahraničie

mam pocit

Streda, 14. Januára 2009, 17:32

mam pocit ze bmw kym sa nezahreje motor pusta len cez jednu ruru neviem ci to nema suvis s katom....ale niesom isty...inac 335i je super skoro kazdy motor ma viac ako 306ps uz od vyroby ale turbo diera tam je jazdil som 2 335i a obe mali turbo dieru turba sa menia hlavne preto ze ludia tomu nakladaju co to da:(...nehovorim ze tvoj pripad ale co tu auta maju 2 kamosi tak tie auta po nich by som nechcel.....
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Streda, 14. Januára 2009, 17:41

stjr napísal:
Asi preto, ze kritik sa povozi maximalne pol dna a je z toho auta f prdeli tak jak som bol ja.

ALE, ten motor ma konstrukcne vady a to nie som sam kto to tvrdi. Som laik, takze technickym zargonom ti urcite nevysvetlim kde je problem ale mne konkretne sa stalo toto:
- pri 15t KM mi odislo palivove cerpadlo
- pri 19t KM mi nahrali novy SW (nefungoval ovladac garazovej brany) a ten auto neskutocne zmenil. To auto vobec nemalo tah do 3,000 RPM a bolo strasne citit 'turbo-lag'. Ako keby mi vratili uplne ine auto. Ten software vraj mala byt zaplata na konstrukcne vady turba. Inak, do tohto motoru su momentalne montuje uz 3. typ turba od zaciatku vyroby co o niecom asi svedci a ktore udajne uz netrpi ziadnymi neduhmi.
- pri 22t KM (pred tyzdnom) mi menili turbo a ani s nim sa mi nezda ze by to auto slo jak ked som ho kupil, je to velmi blizko ale predsa nie uplne to prave orechove..

Jazdim jak dochodca, raz za par mesiacov mu nalozim, ked idem mimo mesto, inak auto v podstate stoji v zapchach...

Na stranke E90post.com je asi 150 strankovy thread plny nasratych majitelov, ktorym sa stalo presne to iste.

Takze, benzinovy turbo motor od BMW by som si uz asi nekupil.


no tak na vyvin tejto temy som bohovo zvedavy, tiez nie som ziaden specialista, ale trosku sa o tuto problematiku zaujmam a nic podobne som este nepocul (ziadne nepodarky ani nic podobne) ved tento motor patri medzi to naj a svedci o tom vela faktov.... mozno je to moja chyba a mam zle a mylne info... :lol:
to ze ti odislo palivove cerpadlo podla mna nema suvis z "nepodarenym" motorom ani turbami a pod. a tiez by ma zaujmalo aky soft ti to doprdele menili ked ti neslape motor koli tomu ze sa ti neotvarala garaz, lebo neviem o tom ze ked nefugnuje ovladanie garaze treba menit soft motora.... :roll:
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Streda, 14. Januára 2009, 18:03

.fox. napísal:
... a tiez by ma zaujmalo aky soft ti to doprdele menili ked ti neslape motor koli tomu ze sa ti neotvarala garaz, lebo neviem o tom ze ked nefugnuje ovladanie garaze treba menit soft motora.... :roll:


:D:D... jj.. toto je ta najsmiesnejsia cast ;)
ECU motora URCITE nieje ta ista ako jednotka pre ovladanie brany ;) hehe

No.. nechcem to nejak sudit, ale podla mna ta vtom servise zdatne tahaju za nos, cize asi by som tam uz nesiel ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
stjr
Príspevky: 239
Registrovaný: 1.8.2006
Auto: Otec ma Feliciu
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: EU

Streda, 14. Januára 2009, 19:05

Typicke - sami experti, co to auto videli maximalne na obrazku a poculi ze to ma ten slavny motor roka.

Ja to auto vlastnim viac ako ROK a chodim na nom KAZDY DEN a v servise som kazde 2 TYZDNE kvoli tomu 'podarenemu' motoru roka.

Jasne, mohol to byt nepodarok, na ktory som mal ja smolu ale NIE JE!

Tu je ta tema na E90post.com: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=147781

JE TAM MINIMALNE 100 LUDI S UPLNE IDENTICKYM PROBLEMOM. Presiel som kazdu jednu stranu a presne viem o com ti ludia hovoria na rozdiel od tunajsich EXPERTOV.

Tu je clanok, kde BMW priznava problemy s motorom N54 vy EXPERTI:
http://www.autoblog.com/2008/11/18/bmw- ... -software/

A ano, ked ti nefunguje iDRIVE, alebo hocijaka blbost tak ti nahraju komplet novy SW VRATANE ECU. Preprogramovanie trva nejakych 4-5 hodin. Na to je verejne pristupny SERVICE BULLETIN, kde je presne popisane co je potrebne urobit/neurobit.

Jedina 'k veci' reakcia prisla od PEPPA. Hmmm, zeby preto ze to nie je teoretik jak zvysok reagujucich?

Neviem jak zvysok diskutujucich, ale proste ked je rec o teme, v ktorej nie som doma A K TOMU nemam ziadnu osobnu skusenost ktorou by som vedel obohatit diskusiu tak sa nebudem predsa zapajat za kazdu cenu a zhadzovat, nie?

Pekny vecer
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re:

Streda, 14. Januára 2009, 19:13

PetoK napísal:
stjr: Nepíš tu nezmysly a dojmy, pokiaľ do toho evidentne nevidíš... tento motor /N54/ je jeden z najlepších aké boli zatiaľ skonštruované... o prarametroch, čo sa týka výkonu a priebehu krútiaceho momentu sa ostatným výrobcom ani nezdá... a pokiaľ nefunguje ako má, jednoducho ti ho zle opravili a reklamuj to... a nepíš tu bájky že je to zlý motor... som od fachu a čosi o tom viem. 90% ludí tu na fóre by boli celí bez seba mať tento motor pod kapotou...


presne tak....))))))))...a čo sa tyka toho motora.,..možno mal nejake muchy.......ale ak s tym jazdíš ako dôchodca načo ti je biturbo?????turbo motor je stavany na vytáčanie a nie nanejake dochodcovské jazdenie...to milujem ked ludia čo maju turbomotory,tak s tym jazdia ako pototo.......turbína potrebuje svoje točky a ked sa netočí tak sa tam len plynove častice usadzaju preto sa turbo zvykne lenivcom pridret...poznam takych x prípadov....to si kup nejaku lemru lenivu......to všetko aj z turbami treba vediet zaobchádzat....dochladzovat a tak........tento motor biturbo je riadna šleha....nie nadarmo ho davaju aj do k1 attack....)))))a palivove čerpadlo je palivove čerpadlo a gazaž je garaž.......)))))ale to na margo toho motora....)))
Naposledy upravil/-a TT-SIMIK v Streda, 14. Januára 2009, 19:17, upravené celkom 1 krát.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
anetka77
Príspevky: 145
Registrovaný: 5.12.2008
Auto: 135i
Kraj: Zahraničie

nerozculuj sa tolko

Streda, 14. Januára 2009, 19:15

je jasne ze ked kupujes auto s turbom ze to turbo lag bude mat to je uplne normalne a 335i ho ma ale s tym si snad ratal ked si ho kupoval^^ ten motor je inac uzasny len mozno ludia neboli zvyknuty na turbo od bmw:D
 
Užívateľov profilový obrázok
stjr
Príspevky: 239
Registrovaný: 1.8.2006
Auto: Otec ma Feliciu
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: EU

Re: mam pocit

Streda, 14. Januára 2009, 19:20

anetka77 napísal:
mam pocit ze bmw kym sa nezahreje motor pusta len cez jednu ruru neviem ci to nema suvis s katom....ale niesom isty...inac 335i je super skoro kazdy motor ma viac ako 306ps uz od vyroby ale turbo diera tam je jazdil som 2 335i a obe mali turbo dieru turba sa menia hlavne preto ze ludia tomu nakladaju co to da:(...nehovorim ze tvoj pripad ale co tu auta maju 2 kamosi tak tie auta po nich by som nechcel.....


Samozrejme ze turbo lag tam vzdy bol - to nikto nepopiera. ALE, po tom novom softe, konkretne 29.2 je ten TURBO LAG strasne viditelny a charakteristika auta sa uplne meni...

Kto ten motor v aute ma staci urobit nasledovne (AT) - preradit na D/S, hodit to do M5 rychlost, otacky by mali byt okolo 1,500 RPM a potom razantne pridat plyn. Pred tym, tam bol krasny kontinualny tah hned po stlaceni plynu.

Po nahrati toho softu, to vyzera tak: stlacis plyn, sekunda az sekunda a pol sa NIC NEDEJE, potom to kopne (jak u TDI-cka mojej zeny) tak okolo 2,800 RPM a uz to potom ide.

Tak to pani skuste, ze co vy na to. Mna osobne to dost sere...
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmmm

Streda, 14. Januára 2009, 19:27

takže ti to nerobilo od začiatku????až po tom inom softe????
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
stjr
Príspevky: 239
Registrovaný: 1.8.2006
Auto: Otec ma Feliciu
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: EU

Re: hmmm

Streda, 14. Januára 2009, 19:28

zhmp napísal:
takže ti to nerobilo od začiatku????až po tom inom softe????


Presne tak. Do vtedy to bolo jedno DELO. Od vtedy do vymeny turba je to mrcina...
Obrázok
 
anetka77
Príspevky: 145
Registrovaný: 5.12.2008
Auto: 135i
Kraj: Zahraničie

Re: mam pocit

Streda, 14. Januára 2009, 19:31

[quote="stjr"]Samozrejme ze turbo lag tam vzdy bol - to nikto nepopiera. ALE, po tom novom softe, konkretne 29.2 je ten TURBO LAG strasne viditelny a charakteristika auta sa uplne meni...

Kto ten motor v aute ma staci urobit nasledovne (AT) - preradit na D/S, hodit to do M5 rychlost, otacky by mali byt okolo 1,500 RPM a potom razantne pridat plyn. Pred tym, tam bol krasny kontinualny tah hned po stlaceni plynu.

Po nahrati toho softu, to vyzera tak: stlacis plyn, sekunda az sekunda a pol sa NIC NEDEJE, potom to kopne (jak u TDI-cka mojej zeny) tak okolo 2,800 RPM a uz to potom ide.

Tak to pani skuste, ze co vy na to. Mna osobne to dost sere...[/quote]

kamo presne toto robil aj ten v ktorom som jazdil ja aj tie co maju kamosi 1.5 nie ale sekundovy lag tam mas pravdu ze aj v manualnom rezime prevodovky takze ta s tym nic nema....ja to beriem pri 335i ako uplne normalne a prave kvoli tomuto som nekupil 135i ale z4mcoupe....inac 2 ludia mi uz tvrdili ze 335 ma horsi podvozok ako 330i....
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: hmmm

Streda, 14. Januára 2009, 19:34

stjr napísal:
Presne tak. Do vtedy to bolo jedno DELO. Od vtedy do vymeny turba je to mrcina...


ak sa tu mame rozpravat na urovni tak sa rozpravajme na urovni...tu ti chcu ludia pomoct,takže váž slova...je to novy motor tak to treba reklamovat ak si to kupil nové...nieje možne aby to tak zmenilo tah...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Streda, 14. Januára 2009, 19:36

S tym turbolagom a softom motora ma kazdopadne strj ciastocne pravdu, BMW to samo priznalo, v nemeckom BMW casaku o tom mam veliky clanok, vecer to mozem prelozit a dat sem, nejde priamo o turba ale o ovladanie internych wastegate v nich.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných