tak samozrejme, ze to neznamena, ze das lahsie disky, a ani sa k semaforu nedogulas na neutrali 10m

ono je to rotujuca vec, a tak logicky, by to malo byt obdobne, ako odlahceny zotrvacnik.. lahsi, lahsie a rychlejsie sa dokaze roztocit, ale zase tym, ze to uz neni taha "masa", tak nema uz taku zotrvacnost, a tym padom skor dorotuje pri vypusteni nejakej hnacej sily(obrazne povedane)..
kedze ma byt pri lahkych diskoch lepsi efekt dynamiky, cize ci uz zrychlenia alebo brzdenia, tak pri brzdeni lahsie zastavis lahsi disk, ako tazsi, a na aute by sa to mohlo prave prejavit tym, ze by nemalo auto ako celok taku istu zotrvacnost, a tym padom mat schopnost skorej spolamit/zastat pri rovnakych podmienkach..
teoreticky by to podla mna mohlo takto byt.. ale tie ucinky alebo zmeny su celkovo aj tak zanedbatelne pri hmotnostiach nasich aut.. skorej by to bolo poznat na nejakom lahuckom speciale, kde kazde kilo citit..
jedinu zmenu, ktoru som na svojom aute spozoroval bolo to, ze lahsie dokazem "zahrabat".. nic viac..