... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
darty napísal:Ja som zaslepil trubku, hadičku netreba, načo, veď ventil už nemá čo púšťať.
Mám dojem že chod motora je kultivovanejší a občasné trhanie motora pri
zhruba 2000 ot. už nepociťujem.
chico69 napísal:no ja idem zajtra meniť termostat a už keď to budem mať rozobraté tak rozmýšlam že zaslepím aj ten ventil..ale mám tiež dilemu..
a keby som ho zaslepil, neviete poradiť nejaké dobré rýchle riešenie čím by som to zaslepil ?
chico69 napísal:samorezku do hadíc ? to kvoli čomu?
Peped napísal:Ten ventil sa otvorí pri ,,lechtáni,, plynu a akonahle pridas tak sa zavre, ale to trva chvilu a tam je strata vykonu, ani nie strata ale oneskorenie akcelerácie. Jednoznačne zablendovať, zbytočne to zasiera sanie a potom ked sa zasere ventil tak ostane pootvorený a potom tam vznikaju straty výkonu a pod.
slamec napísal:BTW: je to "AGR" alebo "EGR" - lebo podľahttp://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_3327/ je to raz tak a raz onak
palo napísal:...kamarat vsetko rozobral,vycistil,spinavy bol az za usami a vsetko slape dalej ako ma.takze ani netreba nic odpajat len treba vsetko poriadne precistit