... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Lubo1
Príspevky: 2
Registrovaný: 24.6.2012
Kraj: Banskobystrický

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Pondelok, 25. Júna 2012, 21:02

no to je jasne ze ked je auto rozbehnute a radi sa z N do D tak lamely dostavaju na p***. Ale na krizovatke v tom nejaky problem nevidim. Inac ten kamarat na autobuse to robi bezne tak ze si napr. pred kopcom zaradi napr. dvojku aby mu nezaradilo trojku a ked vyjde na kopec tak stlaci N, pocka kym klesnu o tacky a da D, cize lamely musia mat radost :D. Inac uz ma najazdene 180000 a bez poruchy prevodovky. Som zvedavy do kedy vydrzi :D. Zaklad je ale pravidelna vymena oleja a filtra. To ma dost velky vplyv na zivotnost.
 
Užívateľov profilový obrázok
Igmaus
Príspevky: 735
Registrovaný: 14.10.2012
Auto: G20 330dx
Kraj: Trenčiansky

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 15. Marca 2013, 11:45

Chalani škodí moc prevodovke keď sa ide na Rku vyradí sa do N a zaradí sa D keď auto úplne nestojí ide možno rýchlo 2-3 km/h? Ide konkrétne o prevodovku ktorá sa dáva do e90 myslím že je to ZF6
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 15. Marca 2013, 12:50

kazdemu automatu toto vadi. na e46 kvoli tomu odchadzala spiatocka uplne lebo sa rozsypal bubon.
 
Užívateľov profilový obrázok
Steewe
Príspevky: 351
Registrovaný: 24.12.2012
Auto: VW CC
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Vorarlberg/Rakusko

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 08:42

Trošku oživim túto tému. Ja mam automat/Tiptronic na e46tke. No "D" som bral pre priatelku, aby to mala za volantom jednoduchsie. Mna osobne "D" dost nudi tak vyuzivam tiptron. V prispevku na prvej strane som sa docital ze s pakou volica hybat co najmenej-plati to i v tomto pripade, ked radim s tiptronicom??? a este jedna otazka... mam v 5tke idem cca 90-100km/h a rad by som niekoho obehol sviznejsie čiže podradim do 4ky, automat radi krasne ani necukne nic...len ci mu to nevadi/neskodi. Dík,...
BMW e46 01" - 320d/predfl - 100kW/136 PS ex
BMW e90 06" - 320dM-packet - 120kW/163PS > 147kW/201PS/420NM ex
BMW e46 04" - 330dA/T - 150kW/204PS ex
BMW e36 96" - 318iCabrio - 85kW/116PSex
BMW e46 03" - 320dM-packet - 110kW/150PS - EX
Non bmw- VW passat CC 125kW/170PS
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 08:48

paky sa nemusis vobec chytat. automaty maju kickdown cize stlacis pedal na doraz a este asi 1cm pretlacis. automat podradi do minimalneho mozneho prevodu a mozes predbiehat ;-) velmisikovna funkcia a vysoko navykova :-D
 
Užívateľov profilový obrázok
Steewe
Príspevky: 351
Registrovaný: 24.12.2012
Auto: VW CC
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Vorarlberg/Rakusko

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 08:50

EBOLA napísal:
paky sa nemusis vobec chytat. automaty maju kickdown cize stlacis pedal na doraz a este asi 1cm pretlacis. automat podradi do minimalneho mozneho prevodu a mozes predbiehat ;-) velmisikovna funkcia a vysoko navykova :-D


Ano to viem :) len ja vecsinou si to rad komplikujem a chcem voliť rychloste sam....
BMW e46 01" - 320d/predfl - 100kW/136 PS ex
BMW e90 06" - 320dM-packet - 120kW/163PS > 147kW/201PS/420NM ex
BMW e46 04" - 330dA/T - 150kW/204PS ex
BMW e36 96" - 318iCabrio - 85kW/116PSex
BMW e46 03" - 320dM-packet - 110kW/150PS - EX
Non bmw- VW passat CC 125kW/170PS
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 08:50

nemáš tiptronic ale steptronic, to preto lebo máš bmw a nie vw
a to vážne stále jazdíš štýlom že si sám radíš v kuse? si myslíš že vieš lepšie čo tá prevodovka potrebuje ako ona sama?
pri zrýchlení na D, keď pridáš jemne tak nepodradí, keď tomu dupneš podradí o 1, keď dáš kickdown tak na najnižší možný stupeň (podradí o 2 až 3 stupne
zmier sa s tým že máš automat a nechaj radenie na neho, ja steptronic využívam len vtedy keď idem zo strmého kopca niekde v horách tak manuálne pichnem nižší stupeň
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Steewe
Príspevky: 351
Registrovaný: 24.12.2012
Auto: VW CC
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Vorarlberg/Rakusko

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 11:44

ViktorDDD napísal:
nemáš tiptronic ale steptronic, to preto lebo máš bmw a nie vw
a to vážne stále jazdíš štýlom že si sám radíš v kuse? si myslíš že vieš lepšie čo tá prevodovka potrebuje ako ona sama?
pri zrýchlení na D, keď pridáš jemne tak nepodradí, keď tomu dupneš podradí o 1, keď dáš kickdown tak na najnižší možný stupeň (podradí o 2 až 3 stupne
zmier sa s tým že máš automat a nechaj radenie na neho, ja steptronic využívam len vtedy keď idem zo strmého kopca niekde v horách tak manuálne pichnem nižší stupeň

No ano..vecsinou radim sam. Mimo obce. V meste tam nechavam "D" nech si robi co chce, ale mimo obce sa s nou bavim ja. Kickdown davam malokedy, ked uz viem ze bude nasledovat ostrejsia jazda tak tam davam "SD" a venujem sa 2rukamy volantu
BMW e46 01" - 320d/predfl - 100kW/136 PS ex
BMW e90 06" - 320dM-packet - 120kW/163PS > 147kW/201PS/420NM ex
BMW e46 04" - 330dA/T - 150kW/204PS ex
BMW e36 96" - 318iCabrio - 85kW/116PSex
BMW e46 03" - 320dM-packet - 110kW/150PS - EX
Non bmw- VW passat CC 125kW/170PS
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 12:09

Nechapem naco davat z kopca manualne nizsi stupen...auto ked ides dole kopcom a pribrzdis prevodovka automaticky podradi a brzdi motorom, ako nahle pridas hned hodi vyssi stupen a nebrzdi...

aspon u E60 to tak funguje
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 13:00

Nikdy nerozumiem o com su taketo temy :D. Ved automat je predsa od toho aby som tam praskol Dcko a nemusel sa toho celu cestu chytat a starat sa len o plyn a brzdu nie? Ked mam silnu potrebu sachovat s prevodovkou tak si kupim manual :roll:
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 14:00

RACERMAN napísal:
Nechapem naco davat z kopca manualne nizsi stupen...auto ked ides dole kopcom a pribrzdis prevodovka automaticky podradi a brzdi motorom, ako nahle pridas hned hodi vyssi stupen a nebrzdi...

aspon u E60 to tak funguje


aj u e39 napr., ale tak keď idem v zime dole cez sorožku tak istota je istota a viem že keď som pichol M2 tak tam M2 aj ostane
ale inak používam len D, dokonca ani S, nevidím dôvod prečo, však keď pridám tak si to podradí tak či tak
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Steewe
Príspevky: 351
Registrovaný: 24.12.2012
Auto: VW CC
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Vorarlberg/Rakusko

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 16:49

ViktorDDD napísal:

aj u e39 napr., ale tak keď idem v zime dole cez sorožku tak istota je istota a viem že keď som pichol M2 tak tam M2 aj ostane
ale inak používam len D, dokonca ani S, nevidím dôvod prečo, však keď pridám tak si to podradí tak či tak



No neviem ako u teba ale ja ked dam "S" tak citit rozdiel v jazde. Prevodovka drzi auto v nizsej rychlosti az pokial nepreradi vo vyssich otackach. Napr. mam "D" idem 90km/h zaradeny 5r.st. - mam "S" tak je tam 4rka. Mozno poviem somarinu, ale ked mam v "S"ku tak auto sa uplne inac chova, plyn je taktiez ovela citlivejsi a aj riadenie je ine,samozreme moze to byt sposobene tym ze je ho drzi na nizsom stupni tak auto je samozrejme citlivejsie na pracu s volantom, a ten motor len caka kedy uz zosliapnes ten pedal dole. Sedel som i v e39tke 530d a dal som tam "S" a nic sa nedialo,ziaden rozdiel som nepocitil. v mojom dam "S" a aj vidno ze tam to "S"je.
BMW e46 01" - 320d/predfl - 100kW/136 PS ex
BMW e90 06" - 320dM-packet - 120kW/163PS > 147kW/201PS/420NM ex
BMW e46 04" - 330dA/T - 150kW/204PS ex
BMW e36 96" - 318iCabrio - 85kW/116PSex
BMW e46 03" - 320dM-packet - 110kW/150PS - EX
Non bmw- VW passat CC 125kW/170PS
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 18:19

ja tiez pokial dam S tak je to citwlny rozdiel. nie ze by drzalo nizsii prevodovy stupen e motor drzi vo vysokych otackach. v D je radenie medzi 1500-2500 ot. pri S je to 4500-6000 ot. ovsem iba od prveho zosliapnutia plynu. teda idem 60 na 3ke mam napriklad 2000 ot. hodim S a taha az do 6000 aj pri pomalom rozbehu. pri spomaleni mi hodi 2q uz pri 40ke.
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Piatok, 28. Marca 2014, 18:48

Tiez u mna citit v Sku rozdiel, citlivejsi plyn, co je sposobene vyssimi otackami, kedze je rozbehnute turbo, ale celkovo mi pridu aj tie preradenia rychlejsie. Nieco to urcite robi :D

Manualne radenie je o nicom, divim sa, ze to niekto na automate vyuziva. Ked clovek ten automat pozna tak si vie rychlosti vyberat aj plynom, je to uplne predvidave.

003steven320d napísal:
ked mam v "S"ku tak auto sa uplne inac chova, plyn je taktiez ovela citlivejsi a aj riadenie je ine.......auto je samozrejme citlivejsie na pracu s volantom


Do E46 sa uz davali taketo ficury?

RACERMAN napísal:
Nechapem naco davat z kopca manualne nizsi stupen...auto ked ides dole kopcom a pribrzdis prevodovka automaticky podradi a brzdi motorom, ako nahle pridas hned hodi vyssi stupen a nebrzdi...

aspon u E60 to tak funguje


Prevodovka sa sice podradi, ale nevie posudit ako prudky je ten kopec. Ked viem, ze sice podradi, ale ta 4ka rychlost neudrzi a aj tak by tam pri vacsej rychlosti za mojho brzdenia bachla 3ku a motor by uz reval v otackach. Takto si dam z kopca trojku sam a pekne mi drzi nizsiu rychlost a do brzdy ani netuknem.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Steewe
Príspevky: 351
Registrovaný: 24.12.2012
Auto: VW CC
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Vorarlberg/Rakusko

Re: automat - semafory - radit neutral alebo nechavat D ?

Sobota, 29. Marca 2014, 04:52

Do E46 sa uz davali taketo ficury?
ROKI49 napísal:
Tiez u mna citit v Sku rozdiel, citlivejsi plyn, co je sposobene vyssimi otackami, kedze je rozbehnute turbo, ale celkovo mi pridu aj tie preradenia rychlejsie. Nieco to urcite robi :D

Manualne radenie je o nicom, divim sa, ze to niekto na automate vyuziva. Ked clovek ten automat pozna tak si vie rychlosti vyberat aj plynom, je to uplne predvidave.


Do E46 sa uz davali taketo ficury?

Prevodovka sa sice podradi, ale nevie posudit ako prudky je ten kopec. Ked viem, ze sice podradi, ale ta 4ka rychlost neudrzi a aj tak by tam pri vacsej rychlosti za mojho brzdenia bachla 3ku a motor by uz reval v otackach. Takto si dam z kopca trojku sam a pekne mi drzi nizsiu rychlost a do brzdy ani netuknem.


No neviem co sa davalo za ficury do e46tiek ale ak moze zohrat ulohu r.v tak mam 12/2004 a motor 3, 0d/150kW.
BMW e46 01" - 320d/predfl - 100kW/136 PS ex
BMW e90 06" - 320dM-packet - 120kW/163PS > 147kW/201PS/420NM ex
BMW e46 04" - 330dA/T - 150kW/204PS ex
BMW e36 96" - 318iCabrio - 85kW/116PSex
BMW e46 03" - 320dM-packet - 110kW/150PS - EX
Non bmw- VW passat CC 125kW/170PS

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných