... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Streda, 24. Októbra 2012, 09:18

Ak mas namysli volnobezny ventil tak ten som menil. A spotrebu oleja by nesposoboval. To je motor bud na GO alebovymenu, uvidime na co budu prachy.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Streda, 24. Októbra 2012, 18:18

No tak kedze na motor niesu zatial prachy a vyfuk asi nebudem kupovat najlacnejsi, tak som sa dal aspon do upratania garaze a skusil som poriesit kurenie. V pamati zavad bola chyba "stratification potentiometer" a nejak to nechcelo kurit zo stredneho vyduchu na palubke. A tak som prisiel na to ze som ho proste odpojil ked som montoval BCIV a konektor sa nejak stratil medzi kabelazou. Teraz uz funguje ako ma, avsak bohuzial len u spolujazdca to kuri. U vodica je zrovna ulomene servo a neviem ako to riesit :/ Menit komplet kurenie sa mi teda nechce. Dalsia pozitivna vec, objavil som zdroj hrkotu od zadnej napravy. A nebolo to ani tak moc na zadnej naprave ako skorej pod zadnou sedackou, ked som narychlo menil baterku tak som tam nedal drziak a baterka veselo cestovala a hrkotala, takze nahodeny drziak (ktory som nasiel prave pri upratovani garaze) a uz nic nehrka. Ale silenty v napravnici treba vymenit tak ci tak.

No a moj problem s tym ze na jednu stranu to divne zataca neprestal ani po kontrole stavu prednej napravy na STK (kde som dostal pochvalu) a nepomohla ani geoska (kde teda museli stelovat zbiehavost kedze bola uplne mimo). Auto uz je trochu kludnejsie, ale stale pri prejazde pravej zatacky to nieje OK. Akurat teraz kedze mam zimaky tak to neuteka ale zacne piskat guma...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Štvrtok, 25. Októbra 2012, 06:33

môžu s tým mať súvis práve tie silenty nápravnice, ja to tiež budem budúci týždeň meniť ale veľmi sa mi do toho nechce je to trochu drina, mám to KO na pravej strane a auto sa mi teraz správa tak že sem-tam zapláve na ceste hlavne na vyjazdenej a keď zatáčam tak niekedy je ťažké odhadnúť správne natočenie volantu lebo zatáča a zrazu akoby začalo zatáčať trochu viac alebo menej, to je tým že zadná nápravnica má vôľu a celé mi to začalo pred 3 týždňami keď mi odišiel ten silentblok
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Štvrtok, 25. Októbra 2012, 16:02

Aha, no tak to by sedelo uplne presne. Uf takze ich objednam a hadam sa mi to podari vymenit
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Štvrtok, 25. Októbra 2012, 23:23

Tak objednane silentbloky Meyle HD, hadam ze pondelok budu na predajni takze ak nebude prsat alebo nedajboze snezit sa do toho pustim. Asi rovno prikupim zopar listov do pilky na zelezo, lebo sa obavam ze ich odtial budem musiet proste nejak vydolovat a po dobrom to nepojde :)

Este ma tak napada, aky moc opruz je s vymenou diferaku? Ten moj ani po vymene oleja nejak nechce stichnut (huci ci zavija ked je auto v zabere alebo brzdim motorom , ked vyradim je relativne ticho) a na zahrade sa tu povaluje jeden v neznamom stave, tak zeby som ho cvicne prehodil a vyskusal, pokial to nebude na pol dna... A mohol by som cez vikend aj prist na to ako opravit ulomene servo na kureni, to bude laparoskopicka operacia zase...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Piatok, 26. Októbra 2012, 06:40

výmena tých silentov je poriadna drina, ale dá sa to spraviť

ja som to robil tak že medzi ten silent a podlahu som dal orech od goly, potom celú nápravnicu som začal dvíhať heverom, pritom som to ešte nahrieval teplovzdušnou a pomaly sa to začalo vytláčať, keď sa nechce vyberať celú nápravu tak je to drina ale dá sa to
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Piatok, 26. Októbra 2012, 12:01

Ako myslis orech od goly? Taky velky aby presne sadol okolo tej kovovej obruce? Lebo ja mam pocit ze ten silent mam uplne roztrhnuty, takze stred vypadne a okraj ostane tam, cez to orech z goly v normalnom rozmeri prepadne
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Pondelok, 29. Októbra 2012, 15:42

No, ako som hovoril. Najskorej nesiel vymlatit srob, potom cely stred vypadol a nakoniec som silent musel listom z pilky rozrezat a rozmlatit aby som ho vybral. Ale podarilo sa, s novym je to super. Nic nebuchoce, nekvili a da sa normalne naplno jazdit do zataciek :lol: Zajtra ak nebude snezit skusim prehodit deiferak co to povie
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Pondelok, 29. Októbra 2012, 18:07

tak ja som ten silent nemal úplne rozpadnutý tak to šlo tak vytlačiť, ale keď vnútro vypadne tak ho jedine rozrezať

takže napokon problémy so zatáčaním boli kvôli tomu silentu že?
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Pondelok, 29. Októbra 2012, 18:11

No zda sa ze ano lebo naprava chodila hore dole ako sa jej chcelo.. Dufam ze sa mi zajtra podari povolit poloosi a hardynu, a ze mi to nedolame ruky :lol: No a potom ak bude dobra vyplata hura na motor :?
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Utorok, 30. Októbra 2012, 17:54

No, diferak vymeneny. A poznatok z dnesneho dna je ten, ze nehucal ten povodny :D To co sme tam dnes nahodili je take zle, ze nepocut ani vlastneho slova :D Takze zajtra repete a vratit tam ten co tam bol...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
lukinoo7
Príspevky: 1223
Registrovaný: 13.9.2011
Auto: e46 328i
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Utorok, 30. Októbra 2012, 18:08

bol ho problém vybrať von ? lebo mne sa moc nechce do toho :D
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Utorok, 30. Októbra 2012, 19:40

Boli sme dvaja, auto sme mali na rampe a chvilku nam trvalo prist na to ako ho dostat dole z kardanu. Ale stacilo ho o 90 stupnov otocit a slo to samo, problem bol dat ho nazad kedze uz bola tma a nevidel som si ani na ruky. Uvazujem ci aspon zajtra nevymenit gufero na vstupe, pokial pojde povolit ten unasac... Ked uz je dif dolu z auta. A napada ma este - aka vazelina patri do toho klbu na kardane co je pri diferaku? Pretoze taky cierny humus som dlho nevidel a napatlat tam zfleku litiovku na loziska som nechcel... V garazi sa mi vala tuba noveho retinaxu na poloosi co mam nachystanu do skodovky, tak zeby som tam dal to? A este ma tak napada, moze niecomu uskodit olej 75W140 co patri do samosvoru? Zeby mi to pomohlo na to zavijanie? Alebo to je proste staly prevod na odpis? Alebo zeby len niektore lozisko?
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Štvrtok, 1. Novembra 2012, 08:00

Tak je nazad povodny, zrazu ticho :D A cas vymeny 40 minut, takze sme sice prisli o dve hodiny neskor ako pred vcerom, ale stihli sme pirst domov rovnako :) F1 boxy hadr :lol:
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Autor témy
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: [E34 525i Touring] ...a motor stale hneva

Nedeľa, 11. Novembra 2012, 11:21

Tak nakoniec asi nebudem menit jeden zly motor za iny mozno este horsi, nerad kupujem zajaca vo vreci. Urobil som si maly priekum katalogu a vyslo mi z neho taketo cudo:

http://goo.gl/UiU1w

Zabudol som este na nejake diely? Kazdopadne k cene este bude treba pridat repas hlavy, to necham niekde urobit, hadam sa to vojde do 5000Kc, predpokladam ze bude stacit zrovnanie dosadacej plochy, zabrusenie ventilov a vymena gufier na ventiloch. Co este sa tak robi? Hydrostely necham tak ako su, ozvu sa akurat pri starte ak auto stoji dlhsie ako tri dni, takze ziadna tragedia.

Cena je to celkom palka, ale tak asi to vidim tak ze zacnem diely nakupovat po castiach na ktore zrovna bude + si odlozim peniaze na kruzky a tesnenie pod hlavu bokom a to kupim az bude jasne ktore tesnenie a ktore kruzky kupit.

A chcem sa opytat aky je rozdiel medzi kruzkami 11 25 1 437 077 (0) a 11 25 1 437 078 (00) Podla katalogu ma piest "0" priemer 83.98mm a "00" 84.06mm - a tak ma zaujima, da sa pripadne kombinovat piest "0" a kruzky "00" (napr v momente ked by bolo zjavne opotrebovanie bloku - a vybrus plus nove piesty je financna katastrofa ktora nepripada do uvahy) ?
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Peto24 a 28 neregistrovaných