Kedze zakupena K27 bezala dlhodobo s nedostatkom oleja a tiez si myslim ze bola vypinana ihned po velkej zatazi, bola plna karbonu. Ten zapchal privod k axialnemu lozisku, a voala lager 5mm. Nastastie kanaliky ku klznym loziskam boli stale volne a tak nenastala destrukcia, a nasledny kontakt rotoru s housingom. CHRA som rozobral, vycistil ten vsade pritomny karbon, a za pomoci repasovej sady turbo opravil. Teraz je ako nove, ziadne vole, toci sa bez odporu.
Kto sa zamysli ako tzv. thrust plate funguje, zbada co je tam zle.

Vsetky vymenitelne casti, vidiet masivne opotrebenie na suciastkach axialneho loziska. Taktiez to zlamane cosi je tesniaci kruzok, princim ako piestny kruzok v motore, jeho material to uz ma za sebou, bonus je ze tam mali byt 3, nasiel som len jeden. Zbytok zrejme rovnako popraskal a odplaval do vane toho motora.


Sada obsahuje vsetko co treba.

Nove loziska.


Nove olejove tesnenie pre turbinu.

Thrust plate a pod nou klzna podlozka.

Druha cast uzatvarajuca axialne lozisko a zaroven drziak olejoveho tesnenia pre kompresor. Tieto dva kruzky na povodnom uplne chybali.


Hotovo.

Pozn.: Ak chce niekto vyplakavat ze to nieje vyvazene, tak je to zlozene presne ako bolo, a ovela vacsi majstri ktori maju za sebou stovky turb to schvaluju, takze nariekat len v duchu.