A sme spat s bastlenim, a ladenim na kolene, samozrejme to za tyzden odide.. Tož, kvalita fotiek ako pozeram nic moc, ale na klube sa itak sledeju skor odfotene flasky s olejom, a filtre, nasledna vzajomna masturbacia nad znackou zarucuje urcite viac komentarov a pozreti nez nejaka ta robota, takze to asi moc pripadnych okoloiducich nezaboli. Mozno je na case novy mobil.
Ocista, takato by prospela vacsine aut s VNT turbom.

Tento certovsky mechanizmus sposobuje ludom jazdiacim prilisne na spotrebu neskor problemy, ked sa zasekne/pridiera o napecene sadze a zvysky oleja. Nasleduje par nudzakov v zatazi, a nariekanie ze diesel sa sere. Obcas tomu treba dat za usi, a nieje problem.
Nikdy som si viac neprial TIG, ale clovek si poradi aj bez, kedze toto turbo ma mensie priruby na kompresore, najjednoduchsie ako zachovat kompatibilitu so zvyskom auta to bolo odrezat zo stareho, a nejako pripevnit na nove, zvarene by to bolo krajsie, ja som to musel vyfrezovat na presny rozmer, nasledne potrete motorovym tmelom pre absolutnu tesnost, a cez drevo naklepane na povodne.
Ohlodane ostatky.
Samozrejme to ma aj iny vystup turbiny, to bolo varenia, zadny srac takze zadny MIGy, pekne elektroda, ja som fakt old-school.
Varit liatiny ocele je vzdy problematicke, takze som najprv na starom za studena natiahol husenicu ci to nepraskne.
Tak naostro.
Tato turbina bola z pomerne tenkeho materialu, predohrev pre istotu.
Hotovo.. bolo by to krajsie keby ta rurka nebola platovana hlinikom.
Ta vyfukovka vychadza pod uhlom nahor doboku, teda bolo treba podrezat rurku, a dat do roviny so zvodmi, tak ako na povodnom, a zase zavarit rez.
TD-04 vs. GT1749V/VNT15

Chyby z minulosti, po rozpadnutom KATe zostal len obal, ktory zajedno robil peknu sarapatu v prudeni plynov, a za druhe otravne cinkal. Naprava: od zaciatka po koniec prechadza 60tka vyfukova rura.



Aj taketo miniatury sa daju zvarat 2jkou elektrodou, je to velke ako posledny clanok malicka.
Skompletovane turboduchadlo s regulaciou.
Uz zere sadze.

Casom ked to doladim dam snad aj nejake video, no zatial co som sa povozil, celkovy tah lepsi ako s povodnym, s tym ze pri 1700RPM to v pohode potlaci 1.5Baru, a o 100 otacok neskor to kopne ako typicke TDIcko a uz rucicka tachometra splha pekne nahor. Teda sa vyrchol tociveho momentu posunul o nejakych 500 otacok nizsie, este su drobne problemy s regulaciou, kedze toto turbo sedi pre tento motor idealne, je schopny ho prefuknut, a znicit, kym to nespravim, nemozem dat podlahu.

Putavy je tiez zvukovy prejav ktory to nabralo, tomu uz ziadny konus ani upravy vyfuku netreba.