... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
reklamne predmety bmwklub.sk
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Utorok, 11. Júna 2013, 15:23

=D> =D> =D>

super, hlavne na tom motore pomeň čo najviac vecí kým je ešte vonku, kľudne aj somarinky čo si dával do svojho nové nejaké čidlá a tak, to by malo byť všetko rovnaké :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Nedeľa, 16. Júna 2013, 09:07

Motor (M52TUB28) + Prevodovka (S5D 320Z) + Kardan (L=1565mm)

Taak a je to uz doma. Cesta to bola dlhaa .. necelych 1000km, ale pocasie a predavajuci boli fajn.
Takze sa najprv bude merat kompresie .. a potom sa zacne restorovat :)


Obrázok

Obrázok
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Piatok, 21. Júna 2013, 08:55

Taak a uz mame aj sane z M54B30 - cize z 3.0l :twisted:
Na ceste je uz aj adapter pre skrtiacu klapku. Takze buduci vikend sa bude pripravovat komplet sanie :)
Samozrejme ze budu aj nove tesnenia, hadice a blbosti okolo :)
Dufam ze DISA bude v dobrom stave .. ak nie, tak sa bude robit repas.

Obrázok

Obrázok
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Piatok, 21. Júna 2013, 13:25

Tak to som zvedavy...podla tych cisel zo Syndikatu je to celkom prijatelny mod v ramci investicii a pridaneho "vykonu". Spolu so zvodmi a ostatnymi vecami to bude fajn.
Daj potom report, ako to taha odspodu. Hlavne toho sa obavam u mna na automate, aby to neskapalo dole. 8)
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Piatok, 21. Júna 2013, 13:39

No co som pozeral par grafov, tak ludia som s tymto modom dostali cca na 205PS. Narast bol meratelny v celom rozsahu. Bonus je, ze motor vraj oziva hlavne vo vyssich otackach a neumiera uz okolo 5500ot. ale taha az do 6500ot 8)
U doubleVanos motorov ale nedoachadza k degradacii vykonu v nizsich otackach.

Tak tajne dufam, ze s tymto sanim a so zvodmi ktore mam sa dostanem na cca 210-215PS. Aj ked k tomu bude mozno treba remap/ecu tuning, ale tak to som aj tak planoval. Este mozno poriesim longtube sanie .. uvidime :roll:
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Piatok, 21. Júna 2013, 13:42

Jasne, ja som o tom cital uz davno. Len nejak nemam "gule" sa do toho pustit. Tak potom napis, ako to vnimas pocitovo. Tych 6ps + v celom rozsahu a top end vykon samozrejme potesni kedze pri obiehani tocime hlavne vysoke otacky.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Piatok, 21. Júna 2013, 13:54

Presne na to sa tesim, ze to pojde pekne vytacat a ako vravis, hodi sa to velmi aj pri obiehavani.
Dam potom urcite vediet .. aj ked chvilku to potrva kym to zalozime cele do auta. Chcem este zrepasnut prevodovku, pretesnit vanos, vymenit kladky, sviecky, CCV a samozrejme aj to sanie. Takze najprv bude tato priprava a potom sup snim pod kapotu :D
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Nedeľa, 3. Novembra 2013, 23:30

Takze sa nieco porobilo. Rozpisem to viac az budem mat kus viac casu.
V skratke sa robilo na tychto veciach

Motor swap 323i@328i
-Vanos pretesnenie
-OEM tesnenie veka ventilov + ostatne tesnenia
-INA kladky aj napinak
-Bosh lambda sondy (predne)
-Contitech remene
-Ruville vodna pumpa
-OEM silenty motora
-NGK sviecky
-Olej + filter + chladiaca zmes
-OEM stifty na zvody + OEM matky + OEM tesnenia

Prevodovka:
-spojkova sada LUK
-Olej
-vymena komplet vsetkych zachytavacich aj zaskakovacich kolikov, pruzin a klznych lozisk
-vyroba pripravkov
-komplet zrepasovane tiahla riadenia
-OEM SB prevodovky

Sanie z 330i (M54B30):
-adapter pre skrtiacu klapku
-vycistenie skrtiacej klapky a volnobezneho ventilu
-OEM separator aj vsetky hadice
-OEM tesnenie
-kontrola + vycistenie DISA klapky (stav OK)
-prehodenie benzinovej rampy aj so vstrekmi

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Naposledy upravil/-a dymone v Sobota, 16. Novembra 2013, 11:07, upravené celkom 4 krát.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
Drac1k
Príspevky: 865
Registrovaný: 4.8.2010
Auto: tri
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Nedeľa, 3. Novembra 2013, 23:38

Parada...Par dni dozadu som akurat cital tvoj pribeh,ze ti napisem,ze ako si dopadol a hop uz to tu je...Bude aj nejaky graf z brzdy? :twisted:
Obrázok
Môžem yebať tie vaše dymiace diesle s kruťákom jak kamión..
Novšie nie vždy musí znamenať lepšie..
e46 323i ex
e91 330xi N52
e92 335xi N54
g31 540ix B58
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Nedeľa, 3. Novembra 2013, 23:51

Noo este musim v utorok dorobit spojku, pretoze sme zjistili, ze nevieme znulovat jej samonastavenie a tak je nova lemala prilis hruba. Takze som objednal sadu a v utorok ho uz snad pojdem aj prehnat vonku :)

Uvidim teda ako pojde pocitovo, a ci nevyskoci nejaky ten problem .. predsa len menilo sa toho fakt vela. A az bude vyzerat ze je vsetko ok .. tak by som nieco take urcite rad skusil. Poznate nejaku schopnu brzdu tu v KE?
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Nedeľa, 3. Novembra 2013, 23:56

Ak chces kvalitne meranie tak smer PP do profituningu. ;)

Gratulujem k swapu, ja som tiez swapoval ale mal som to lahsie kedze sla 2.5 namiesto 2.5.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Sobota, 16. Novembra 2013, 10:59

Miso dakujem za radu .. tak urcite pojdem tam.

Pocas tyzdna prebehli este nejake doladzovania a vcera uz som bol na ostrej skuske na Jahodnej.
Bola noc, sucho, prazdno :) Bol som uz na zimakoch, tak som do zakrut nabiehaval opatrnejsie a hlavne som sa zameriaval na vyjazd zo zataciek. A fakt musim povedat, ze ta makacka v dielni stala za to. Tento motor aj so sanim a zvdomi ma fakt ovela silnejsi tah od spodu. Mala "kriza" nastane niekde medzi 3000-3500ot. kde nie zeby auto neslo, ale citit ze krutak je tam skor konstantny .. no od 3500ot. v nom ozije opat bestia a neskutocne to zabera az do 6500ot. Niekedy som az nesthol zaradit dalsi stupen, tak rychlo to slo hore :) Na nieco take som nebol zvyknuty.

Momentalne sa budu riesit uz len blbosti na dokonale odladenie no a mozno pojde auto na ladenie map ... a potom uz zacinam setrit na samosvor :) Snad bude pred buducou zimou v aute :roll:
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
germancars
Príspevky: 610
Registrovaný: 28.9.2011
Kraj: Bratislavský

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Sobota, 16. Novembra 2013, 11:36

krasne auto a paradna praca :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Sobota, 16. Novembra 2013, 13:21

Pecka pecka...toho som sa praveze bal, hlucheho miesta. Na jar davam zvody teda a s tym sanim pockam este na tvoje referencie. So spotrebou je to ako ?
Na nemeckom fore (tusim som tu daval link) merali na brzde to sanie a cca 6-8PS je tam, co je celkom fajn :thumbup:
To sanie viem mat za 30-50e.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Pondelok, 2. Decembra 2013, 01:12

Takze v sobotu sa mi s otcom a s Bozou pomocou podarilo poriesit vsetky problemiky a musky. Motor ide naozaj nadherne a uz aj na volnobehu pradie krasne bez trasenia. Vykon je fakt pekny a stratila sa aj ta "diera" medzi 3000-3500ot. Teraz zacnem sledovat spotrebu .. ale cakam ze o nieco viac si to urcite vezme. Nevadi :)

Na leto uz mam pripravene 18" VMR VB3 a onedlho dorazi uz aj Eonon D5150 :)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 25 neregistrovaných