... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
reklamne predmety bmwklub.sk
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 6. Mája 2013, 13:45

podla toho co som sa docital by malo stacit precistit vanos, lebo ti asi vyfukovu vacku vobec nevie nastavit jak to je zaseknute.
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 6. Mája 2013, 14:21

No to by bolo velmi prijemne a pekne prekvapenie, ak by to bolo iba tym zaseknutym piestikom [-o< 8-[
Dam vediet, ze ako som dopadol :bmwball:
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Streda, 8. Mája 2013, 19:41

Taakze dnes som to zbehol skontrolovat, ale pietik aj pruzinka behali jedna radost :|
Solenoid tiez frci bez problemov.

Jedno co by este trbealo skotrolovat, je signal ktory dostava solenoid (kabelaz). Lenze to fakt netusim, ze ako funguje a kedy vlastne dostava 12V.

Nuz ako som uz predpokladal, tak motor pojde na precasovanie vaciek, kedze nemam pripravky.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Sobota, 1. Júna 2013, 18:17

Dnes 1.6.2013

-Vymena servo-oleja za Castrol ATF Dex II Multivehicle aj s expanznou nadrzkou ktora obsahuje filter + veko s tesnenim
-Vymena brzdovej kvapaliny za ATE Brake Fluid Super Blue Racing DOT 4 + samozrejme odvzdusnena aj spojka
-Vymena palivoveho filtra (Alco)

A dilema:
-Mam moznost kupit motor M52TUB28 (cize 2,8l) aj s prevodovkou a kardanom za 700€.
mam ist do toho? :)

Motor je este v aute (auto z UK), takze sa da nastartovat, popocuvat a aj zdiagnostikovat :)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Sobota, 1. Júna 2013, 22:19

Mám taký tušák, že by si do toho mal ísť, ty budeš z tých čo sa im to oplatí :wink: , taký motor má potenciál, performance upgrade bude dosť cítiť, s M54 sa podľa mňa neoplatí je..ť, toto by bola tá najjednoduhšia cesta. Ale tá cena je prehnaná či nie?
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Nedeľa, 2. Júna 2013, 09:15

Dik za podporu :-)
Ano prestavba na M54 by bol nezmysel., takze jediny mozny upgrade je tento.
Urcite by som do toho chcel ist. Otazkou je ale teda ta cena. Je to fakt vela? (motor, kablovacka, RJ, prevodovka so spojkou, kardan)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Nedeľa, 2. Júna 2013, 21:28

Neviem si pomôcť ale zdá sa mi to byť dosť veľa.... Možno chalani sa v tom lepšie orientujú tak ti budú vedieť lepšie poradiť.....
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 3. Júna 2013, 12:10

aaale co..za 7 kil vsetko dokopy je fajn cena, ja by som do toho siel, ak je ten motor v poriadku. horsie to bude, ak budes musiet menit spojku, nedajboze zotrvak.
 
Užívateľov profilový obrázok
TheStig
Príspevky: 380
Registrovaný: 6.7.2008
Auto: e39 523i, e34 520i
Kraj: Zahraničie

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 3. Júna 2013, 12:58

Cena za komplet je dobrá, ale neviem či by som to robil. Dáš to tam, tých pár kW a Nm navyše si chvílu užiješ a potom čo... Ak seriózny výkon tak kompresor alebo turbo a to nestojí málo.
Radšej by som šiel rovno buď do kompresoru na tú 2,5 alebo tam dať V8 ak si chceš auto nechať. Alebo to predaj, dolož a kúp 328, 330 alebo M3.
323 prerobená na 328 sa bude nahovno predávať keď ťa omrzí a to ťa omrzí časom keď už teraz riešiš výkon...
owner of the 6 cylinder symphony
E34 520iT '93 - katOFF
E39 523i '96 - katON
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 3. Júna 2013, 14:14

Stig: dik za nazor .. kazda rada dobra ;)

Moj pohlad na vec:
Tato vymena ma laka preto, pretoze je to plug&play, je to relativne lacne (700€ - nieco co sa mi vrati za creva z mojho auta), vykon bude na tom urcite lepsie (spolu s 3l sanim) aj ked samozrejme necakam zazraky ale celkovo je na tom 2,8l velmi dobre .. ma pekny priebeh a krutak lepsi krutak tiez potesi. Vysloveny nedostatok vykonu nemam, riesim to hlavne kvoli tomu, ze momentalne mam nejake problemy s motorom a pride mi rozumnejsie tam dat uz rovno nieco lepsie, ako vygrcat x-100€ za pokusy a opravy. Samozrejme ze iba v tom pripade, ze ten motor bude bezproblemovy.

Predavat to velmi nechcem, pretoze mam v tom aute uz tolko penazi a casu, a som natolko spokojny s momentalnym stavom (okrem toho motora), ze by bol nezmysel to predavat. Prerobil by som tisice eur a som taky blazon, ze keby som kupil inu 328i, tak by som zase chcel prekovat cely podvozok a x dalsich veci. Tym padom to ani dalsie roky predavat urcite nebudem, a po case asi aj tak ostane v rodine (ak tych x rokov prezie :twisted: ). M3 uz som zavrhol, pretoze ked uz nejake rychle auticko, tak urcite siahnem po niecom inom (EVO VIII atd..).

Kompresor sotji nezmysel.. tam by uz fakt pripadala skor vymena za M3. Ale vpodstate si tuto E46 si chcem neacht na bezne jazdenie a dat ju do tip-top stavu (tak aby som ja bol spokojny). A postupom casu kupit nejake dalsie salítko 8) ako som pisal vyssie.

Takze ak sa to oplati cenovo ako tvrdite, tak ja som uz dost rozhodnuty ist do toho. Jediny problem moze byt, ze motoru nieco bude a tym padom by do neho tiez trebalo naliat vagon penazi. V tom pripade by som radsej uz opravil ten moj. Jedina moznost je ist tam (Partizanske) a vyskusat ho a zdiagnostikovat. Ja to mam ale pekne z ruky a nemam nikoho pobliz, komu by som mohol verit ze ho pretukne solidne. Takze budem asi musiet riskovat a skocit to tam omrknut a ak bude dobry tak zobrat. Ak nie tak smola :)

PS: nenajde sa niekto ochotny a schopny, kto by mi vedel tam ten motor skontrolovat (popocuvat, posledovat chod a zdiagnostikovat)? Auto je v Partizanskom a samozrejme dopredu poslem peniazky na benzin a kavu za tuto sluzbicku.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
Roman23
Príspevky: 352
Registrovaný: 8.4.2012
Auto: BMW E46 328i
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Pondelok, 3. Júna 2013, 15:20

328i je dobra volba, za tu cenu za komplet (ak bude v dobrom stave) je to pohoda a myslim ze kvoli tomu, zvlast ak tam ta moznost (skontrolovat to este v aute a napichnut) je, tak do partizanskeho to neni zas tak daleko...poznam ludi co takto chodia po motory do belgicka, nemecka a nie do partizanskeho :mrgreen: drzim palec.

P.S.: vyfuk, teda hlavne tie zvody nechavas dufam, teda prehodis na 2.8 ked bude :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci M-Tech II] Restoration & Performance project

Utorok, 11. Júna 2013, 08:50

Taakze v sobotu sa ide pre nove creva :)

Nakoniec to bude motor + prevodovka (aj spojka a zotrvak) + kardan (aj s hardy spojkou) .. ale nie z Partizanskeho, ale od jedneho chlapika z CR. Auto malo do buracky komplet servisnu historiu, vsetko vraj bolo vo velmi dobrom stave. Dava mi aj zaruku na motor.

@Roman: zvody urcite nechavam .. ten zvuk je prudko navykovy :)

Pred vymenou budem robit urcite udrzbicku:
Motor
-pretesnit vanos + nove tesnie veka ventilov atd ..
-olejovy separator + vsetky hadice + vycitit skrtiacu klapku a volnobezny ventil
-nova vodna pumpa
-nove sviecky
-nove kladky a remene
-novy olej +filter a nova chladiaca zmes
-nove SB motora
-nove tesnenia pre zvody

Prevodovka a kardan:
-vymena centrovacich kolikov a zachytavacich kolikov
-ak bude potreba tak vymena niektorych dielov tiahla radenia
-novy olej
-preventivne nova hrdy spojka

Potom co sa to zabehne a bude vsetko ok, tak pojdem na brzdu.
Nasladne tam pojde sanie z M54B30 (330i) .. a zase brzda na porovnanie :)
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Utorok, 11. Júna 2013, 11:21

mam doma jednu sadu na vanos, za nejaku rozumnu cenu ak chces, ja svoje nakoniec pretesnovat nebudem :)
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Autor témy
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Utorok, 11. Júna 2013, 11:25

skoda ze si nedal vediet skor .. uz som objednal aj vyplatil ..
Nevadi no :) Prikupoval si aj nejake dalsi veci k tomu?
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: [E46 323Ci@328Ci M-Tech II]Restoration & Performance pro

Utorok, 11. Júna 2013, 11:31

nie, len vanos tesnenie mam... skoda no.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 29 neregistrovaných