takze ideme na tie vackeny pomaly .. samozrejme moja teoria pouzivania oem dielov naraza na drobne problemy ... vackovy setup by mal vyzerat nasledujuco:
sacia: 10,7mm lift a 260 duration ( povodne 9mm a 228)
vyfuk: 9,7mm a 240 duration (povodne 9mm a 228)
ako
vyfukovu vacku som sa rozhodol pouzit SACIU vacku z m50b25 ... problemy su 2
1. treba ju manualne nacasovat (vypocitat na zaklade grafov kedy otvara a zatvara a dat ju do motora pod spravnym uhlom), co je horsie vidiet na druhej foto vzadu (vyzera akoby nakrivo)
2. treba obrusit dosadacie celo na ozubene koleso, kedze je oproti vyfukovej vacke viacej vpredu (na foto osadena sacia vacka m50b25 na vyfukovej polohe, vedla nej origo m52kova vacka)
stay tuned....
btw1: inak este sa robi aj custom 1. rurovy vyfuk ale o tom potom ...
btw2: tymto asi ukoncujem engine tuning na 2015, okrem samozrejmosti v podobne vlastneho custom softu k vackam a vyfuku este pridam k autu 3,73 alebo 3,64 diff kedze budem mat k dispozicii obidva, tak uvidim ako sa rozhodnem
btw3: rozmyslal som aj ze trochu upgradnem loziska na spodku a ventilove pruziny aby som mohol tocit +-7500 a opat skratit diff na uroven cca 3,91 alebo 4,1, ale vyslo mi ze lacnejsie tam bude fuknut...
btw4: auto aj este nebrzdi a nezataca ako si predstavujem, takze motor musi pockat
