Vsetko mozne...
Zacalo to tym, ze manzelka jazdila dlho na rezervu v chladnom pocasi a ked bola hladina paliva cca. 7l tak ho odstavila nakrivo na travnik, ze bolo naklonene vodicovou stranou nadol (pumpa je na spolujazdcovej strane). Jeden vecer som robil panel klimatizacie a len nastartoval a hned vypol motor, aby som zistil, ci je vsetko funkcne. Na druhy den vecer sadnem do auta, nastartujem. Vsetko nabehne a motor hned skape. Dalsie pokusy o start boli neuspesne, len naprazdno tocilo ani nekaslalo, nic. Nasledovalo prehadzovanie cidiel z druheho motora, diagnostika, doliatie par litrov paliva do nadrze, cistenie sviecok, nova baterka, merania, nove relatka...nic nepomahalo, ved som Ti pisal. Sviecky sice hadzali iskru a tlak paliva v liste bol dobry, ale stale ich zaplavovalo, motor sa prechlastaval. Zavesil som ho teda za 525i a na druhy pokus sa ho podarilo roztiahnut. Chvilu vrcal, no po par minutach skapal. Tentokrat uz ale aspon isiel nastartovat klucom aj ked hned skapal. Vybral som sviecky a tentokrat uz boli suche, takze som vedel, kolka bije. Vcera som vybral palivovu pumpu (pri tom som si ostriekal zadne sedacky tym humusom co bol v trubkach, kedze to bolo natlakovane), vytiahol ten bordel z nadrze (bolo tam aj trocha vody, preto mi zaplavovalo sviecky, ktore tu zmesku nechceli zapalit), dal dole palivovy filter a nahodil pumpu, nech to vsetko vytlaci z trubiek. Nahodil novy filter, odtiahli sme to na benzinku a po dotankovani motor naskocil na brnk a odvtedy slape ako hodinky...
Cize prvotna pricina bola nizka hladina paliva, nasledovalo nasatie bordelu s vodou v nadrzi...cize jedna mala hovadina spustila seriu dalsich...
...ale aspon som videl, ako to vyzera v nadrzi
