tak dnesne zistenia:
uz nehlasi chybajuci olej... nechapem
uvolnilo obe skrutky na druhej trojke zvodov a asi som pritom prisiel o tesnenie... mam zvuk ako tazky tuning
plyn je strasne tazkopadny, pedal ide tazko a reakcia je dost chaba. az pri vytoceni nad 4000 je to ostrejsie... nechapem
riadenie je tiez strasne tazke, odvzdusnoval som, oleja je dost no ide tazko... nechapem
a nakoniec dnesne meranie tlakov u maja v baroch ak sa nemylim:
1: 13,6
2: 12,8
3: 13
4: 13,5
5: 12,5
6: 13,9
nabehanych 200km, nizsie tlaky mozu byt sposobene nizsim kompresnym pomerom ktory majo vyratal na 9,84:1
ale aj keby som nemal spravne nastavene rozvodov a aj pri nizsom kompresnom pomere by nemal byt rozdiel medzi susednymi valcami 5 a 6 az 1,4 bar.... nechapem