ja uznavam ze m4 je vykonovo lepsia a na okruhu mozno tiez, skorej mi ide o stratu tej surovosti auta kde z m4 sa v rezime komfort stava 420i zatial co m3 s V8 aj ked ide na 1500 otacok tak kazdy vie ze kurva to musi mat motor
tiez mi na m4 chyba ten zavodny motor, klasicke riadenie - elektricke riadenie samozrejme musi byt na skodu jazdcovi vzdy aj ked je dobre odladene mas z toho ine pocity (umele)
a napriek tomu ze dizajnovo je to krasne auto, ten zadok sa mi strasne nepaci a po facelifte tiez
a z tych 60 ludi co bolo na M days tak si myslim ze poznam aspon 10 co tam bolo, ktori si nove auto nikdy nekupili popripade neboli ani na servise nikdy v BMW, taktiez nemali ani nebudu mat Mko ale boli pozvani

celkovo s predajcami BMW na slovensku som maximalne nespokojny aspon co sa tyka BA
v group M ked som dosiel na velky servis s M3 tak ma presviedcali ze staci len olej menit a ze nikdy nic ine na m3 nerobili (bola tam az jedna) ked sme sa bavili o vymene auta tak pridite v lete ked je sezona, to co je kurva za pristup ked pridem v lete a urobim konfiguraciu v juny dojde mi auto presne po sezone, info o tom ci vyjde LCI alebo novy model maju asi menej ako auto.cz a taktiez nevedia technicke detaily aut -> tam su radi ak vobec vedia vybavu a kombinacie a vylucenie sa jednotlivych prvkov
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin
G02 BMW X4
EXG31 BMW 5 tourig
EXBMW S1000r dynamic+sport paket
EXF48 BMW X1 xdrive
EXF15 BMW X5 xdrive
EXF22
BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket
EX PRÍBEHE92 BMW
M3 LCI akrapovic evolution exhaust
PRÍBEHE92 BMW
335i Xdrive LCI Mperformance
EX PRÍBEHE91 330xd
EX