Jj je na čase pridať nejaký ap. Chvíľu som čakal či to tu ešte nebude mať pokračovanie, teraz som si to musel celé znovu prečítať bo už som zabudol čo sa tu odohralo zatedy,
odpoviem len staremu,, očividne máš jasnú mienku že mi tieto moje autá rujnujú život, kľudne buď stále v tom, ja mám na to samozrejme iný názor. Nebudem tu predstavovať moju pracovnú či finančnú situáciu, no nežijem s poslednými 500e na účte ani neprichádzam o ďalšie možnosti zarábať viac skrz túto 540i, na predchádzajúcej e39 530d som prejebal trpko, čo už nebudem nadtým vyplakávať, jak sa zdá tak väčšina zdejších prispievateľov sa tu priznalo k obdobnému prejebu na aute, vrátane teba, asi sa musí každý popáliť aspoň raz. Kúpu tej šopy až tak neľutujem, ľutujem len že som to nekúpil v manuále. Keď som to predával nebolo na tom čo riešiť, jasné že už nikdy nebude mať spoľahlivosť nového auta, no nebál som sa natom ísť hocikam za hranice. Keď ideme poporade na e60 som finančne neprerobil ani cent, no nebolo v pláne to auto predávať (keby áno dalo by sa na tom aj čosi zarobiť). Predal som to lebo som zistil že na aute nie je až tak kam chodiť, čo mi doplo až keď som ho vlastnil, bol to dream car, mal som, zadrel som, opravil a predal som. Asi si sa v mojom vozovom parku už stratil, na bežné vozenie mám stále e53, túto 540i som kúpil len preto lebo to bola dobrá ponuka jak som písal na prvej strane a chcel som skúsiť 40i. Po predaji e53 ďalšie auto na normálne používanie bude g30 (dream car 2), kúpou tohoto z rozpočtu na ňu neubudlo nič. Ale aspoň abysko si vstúpil do svedomia.
K autu:
Vymenil som tie sviečky, najlepšie časy mali veru za sebou. Súdiac podľa toho že po výmene motor troška citeľne ožil. Jedna bola inej značky aj typu, závit na prvom valci (na foto tretia z ľava) by tiež vedel porozprávať o svojom trpkom živote, našťastie so sebou nezobral celý závit z hlavy a nová svieca šla dotiahnuť na predpísaný moment.
Rozhýbal som aj zadné spolujazdcové dvere, ktoré nešli otvoriť zvonka ani zvnútra. Dialo sa to skrz vyskočenému držiaku lanka vnútornej kľučky, teraz sa už dajú otvoriť z oboch strán. Popritom sa premazala sťahovačka okna aj mechanizmus kľučky, parozábrana prilepená s5 pomocou teplovzdušnej pištole.
Bod číslo tri, pretesnenie iba pravého veka ventilov. Tieklo z neho rovno na zvody, čo produkovalo príjemný závan do kabíny, ale tieklo aj cez vnútorné tesnenie ku sviečkam. Motor zvútra vyzerá pekne, rozvod celkom čerstvo. A stihol som aj ten vzduchový filter, pôvodný bol opäť náš obľúbený ALCO

Na skúšku som dal dole nefunkčnú visco (FEBI), no bez nej sa to pri agresívnejšom používaní akcelerátoru aj slušne hreje a to je zima

Budem musieť skontrolovať čistotu chladiča a pouvažujem nad 88C termostatom. Inak auto ide celkom dobre, nezvyk je charakter motora, najlepšie sa s tým jazdí v steptronicu no nezvyk č.2 je to obrátené radenie, strašná kktina
