... všetko o BMW ...
e38flight napísal:Vtipne, ako tu o "typickom slovenskom folklore" pise clovek, co poriadne ani neovlada Slovencinu ...hhh,,,typický slovenský folklór
voMacK napísal:a čo tak neovládamVtipne, ako tu o "typickom slovenskom folklore" pise clovek, co poriadne ani neovlada Slovencinu ...hhh,,,
e38flight napísal:napr slusne spravanie sa voci vozickarom na prechode..a čo tak neovládam
rapidwinner napísal:Dost caste, pretoze aj ked si to spekilant nedokaze predstavit tak aj 10k v E46 nutne neznamena, ze je to zrele na veteranske znacky ako totalna lestenka. Vydrbes 10k tak rozne, tu sem, tam a uz mas tak nejak dost, pride uvedomenie, ze to je uz moc aj ked si kokot ale otal potal. A co kasna? Hnila.. A co ludi zaujima medzi prvymi vecami?ak tomu dokazes uverit, vyzerala pri predaji horsie, nez ked som ju kupil
starynovy napísal:Veru musím súhlasiť starý, pravdivo napísanéDost caste, pretoze aj ked si to spekilant nedokaze predstavit tak aj 10k v E46 nutne neznamena, ze je to zrele na veteranske znacky ako totalna lestenka. Vydrbes 10k tak rozne, tu sem, tam a uz mas tak nejak dost, pride uvedomenie, ze to je uz moc aj ked si kokot ale otal potal. A co kasna? Hnila.. A co ludi zaujima medzi prvymi vecami?
Optika.. Takze aj cez to vsetko, ma auto pri predaji mensiu cenu nez ked zacalo a bola to vylagrovana olejnica buchotajuca, co po pusteni volantu jebne do zvodidiel.
A to je len E46 kde nic dokopy nieje.. teraz si zober technicky narocne auta, napr. ja som z tej S210 vyjebal hydraulicke nivo, pretoze sa posral nejaky ventil za 400€ ale v tej dobe som toho auta uz mal tak nejak dost, navyse som vedel v akom stave su aj trubky k nemu, tj. dalsie prachy a fakt nechutne rozoberanie. Dal som tam tlmice a pruziny. Vysledok bol ten, ze s dvoma chlapmi v zadu auto na dorazoch a jazdilo to ako kokot. Nice. Dobra analogia su vykuchane DPFka, rozkatovane OEM vyfuky, kadejake pojebane prerabky interieru, folie na kasni, znizovanie, kurvenie kasne bodykitmi... Vsetko veci ktore v 99% pripadov znamenaju len a len stratu pripadnych kupcov alebo stratu ceny. Z toho o com si si myslel aka popici vychytavka, je hendykep a strata za nakup/montaz a este aj hodnotu, ked sa to dojebane auto prepada v cenotvorbe za zachovale seriove kusky. To 1% nech sa fukso nestartuje, su nejake dotiahnute buildy, ktore maju hlavu a patu a zrovna sa trafili do modelu kde sa to toleruje. Toho je vsak uplne minimum a hlavne, tie buildy stoja este nasobok toho, nad cim tu spekillo hukal, nemozne.. mozne, a strata este vacsia. Teda pokial si zase nedas tu pracu to vymontovavat a robit z toho seriu. Strata na druhu.
Takze aj ked je tu kopec ludi, co si po "investicii" !!!!!!!1000€€€€!!!!!!!do dakej zborenej kokotiny ako E70 od ceplakoveho gangu z krupiny povedia, no teda, zaplakal som horko ale nasypal som tam brutalne.. teraz to uz pojde 15 rokov bez poruchy. Su tak daleko od reality ako nacek od rozumu. A rovnako daleko od nejakeho ciela nalesteneho auta kde je setko popici nove a 100% su tieto 10k sypacky do 20 rocnych premiovych kuriev. Nikdy to nieje po kazdej stranke 100%. keby aj 80.. ani tolko. Uplne to nema zmysel, pretoze nikdy nedojdes do ciela. V skutocnosti sa od neho dost casto este vzdalujes a este to platis.
Toto ma rozsekalo tedaTakze aj cez to vsetko, ma auto pri predaji mensiu cenu nez ked zacalo a bola to vylagrovana olejnica buchotajuca, co po pusteni volantu jebne do zvodidiel.
rapidwinner napísal:takato bola moja E63Mam dojem, ze napriek servisu to auto bolo progresivne horsie.
starynovy napísal:prave presne kvoli tomuto este ziadne moje auto nemalo widebody kit, aj ked ma to extremne taha tym smerom, ale proste viem, ze to nikdy nevratis naspat a seriovy stav ma 99% vzdy najvyssiu hodnotu, alebo aspon relativne nejaku hodnotu, v zavislosti od modelu.Z toho o com si si myslel aka popici vychytavka, je hendykep a strata za nakup/montaz a este aj hodnotu, ked sa to dojebane auto prepada v cenotvorbe za zachovale seriove kusky. To 1% nech sa fukso nestartuje, su nejake dotiahnute buildy, ktore maju hlavu a patu a zrovna sa trafili do modelu kde sa to toleruje. Toho je vsak uplne minimum a hlavne, tie buildy stoja este nasobok toho, nad cim tu spekillo hukal, nemozne.. mozne, a strata este vacsia. Teda pokial si zase nedas tu pracu to vymontovavat a robit z toho seriu. Strata na druhu.
starynovy napísal:Strasne som si myslel o tebe ze si primitivne hovno, ale po precitani si prispevkov z tohoto vlanka, som celkom zmenil pohlad na teba, total hyper fekal TRUE, velmi zaujimave citanie a prijemne, zdielam s tebou nazor...Na ja, ale mali ste to auto v rodine roky (8?) a keby si na tom nepotreboval tocit cez pol europy, este by si to tie 3-4 roky mal, nez by ta hdza dohnala sa toho zbavit. Tu sa ale bavime o roku max. dvoch a rovnakom obnose. To dava celkom neprijemny poplatok zlozeny z cca. 1€/km za naklady s "udrzbou", ked strasne obrezem pracu na level bangladesh tak 0,3€/km za cas a este samozrejme okolo 0,14€/km palivo, podtrzeno secteno 1,50€/km.
Tie letiskove transfery, co ta povezu v novom longovom S-ku a este im vyda nielen ho leasovat, zarobic sebe ale aj platit sofera chodia za menej.. meanwhile ohnita vracina goes brrr a este ju musis soferovat ty a neny tyzdna mylan, neny tyzdna co by nieco nejeblo.Komedia nic. Ja verim (opat kokotina), ze o par rokov z toho vyrastie aj patres a zisti, ze to bolo cele zbytocne a o nic by neprisiel keby na srackach naprepalil 30-40 litrov a tisice hodin, ktore mohol vyuzit uplne inak. Mozno verejne povie, najlepsie roky mojho zivota bracho ale vo vnutri, ak niesi vytrety musis vediet, ze plano. A ze mas prelezenu taku E39 od zhora dole? To ti je akurat na picu a nikdy to nezurocis nazad.
Inak toto je super priklad, ked obcas spominam.. keby mi mal kto po strednej povedat, nerob to, nerob hento, urob toto, zober tamto. A tu ti aj niekto povie, nerob najvacsiu chybu svojej mladosti a ty to bud nevidis resp. pokladas za kecy paprdov alebo jebnuty adolescent modzok co si mysli, ze uz vie vsetko. Kto vie ci by som tiez pocuval, asi nie.. ale pobavit sa na tom mozeme lebo patres uz nema 19 a ani to nieje prva sracka na ktorej sa ojebal takze...
Mna zlomila ta S210, kde som stratil neviem kolko, strasne hodiny casu a cca. 8000€ mimo kupy (bola tusim 2800). A ked som to dorobil tak presne prisiel ten okamih ako u kazdeho tohto jebeka, predaj to lebo ta to nebavi. Cize ani si to neuzijes, lebo popri tom procese neustaleho vrtania sa, si cosi odjazdil, vlastne zistil to co si aj tak v hlbke duse vedel, ze je to stara prekonana sracka a ked to bolo hotove a relativne funkcne, uz ta to nezaujima a uz mas na bazosi otvorenu S211 za 5500 a kolobeh zacina znovu.Predal som horko tazko za 2500€. Najlepsie roky mojho zivota bracho. V tych casoch som mal na ucte stale tak medzi 0-2000€ max a bolo ti to divne, ze robis furt ako chuj od rana do vecera.. no tak uz spatne vies kam posli. Navyse keby som neutapal hodiny v tych srackach mohol som bud chillovat alebo makat este viac, vtedy ma to bavilo od tmy do tmy, teda nielen ze by mi nechybalo 10k v nenavratne ale dalsich 10 som mohol vyrobit. A mat na ucte nie 850€ ale 20 000, to je uz kurva rozdiel, ked sa zrazu daco mihne, napad, ponuka a ty nemas za co. Casom zistis aj to, ze zivot su prave tieto ponuky, teraz alebo nikdy a nieje ich nekonecno, kazdy ma par aby prerazil, kupil dobre byvanie, dobre auto, vsetko.. treba mat za co.
Tak stastny novy rok a vela spravnych rozhodnuti prajem. <3
starynovy napísal:sa cudujes, ze sa tomu cudujem - som doteraz jazdil na bezudrzbovych kybloch, ktore na cene netratili lebo uz boli na dne, a pak s prvymi vacsimi zarobkami som bral lexus (kde poslo za 3 roky vlastnictva tak 1-1.5k eur/rok, ratajuc celne sklo za 1300 a "za defekty tento rok 100litrov"). Proste nejsom autickar hustler a fakt som necakal, ze sa take peniaze daju utopit v 'obycajnej' e46tke, kde jak vravis nic nie je, znami co mali e46tky tak sa toho radsej pri vidine nekonecnych investici zbavovali.Dost caste, pretoze aj ked si to spekilant nedokaze predstavit tak aj 10k v E46 nutne neznamena, ze je to zrele na veteranske znacky ako totalna lestenka. Vydrbes 10k tak rozne, tu sem, tam a uz mas tak nejak dost, pride uvedomenie, ze to je uz moc aj ked si kokot ale otal potal. A co kasna? Hnila.. A co ludi zaujima medzi prvymi vecami?
Optika.. Takze aj cez to vsetko, ma auto pri predaji mensiu cenu nez ked zacalo a bola to vylagrovana olejnica buchotajuca, co po pusteni volantu jebne do zvodidiel.
A to je len E46 kde nic dokopy nieje.. teraz si zober technicky narocne auta, napr. ja som z tej S210 vyjebal hydraulicke nivo, pretoze sa posral nejaky ventil za 400€ ale v tej dobe som toho auta uz mal tak nejak dost, navyse som vedel v akom stave su aj trubky k nemu, tj. dalsie prachy a fakt nechutne rozoberanie. Dal som tam tlmice a pruziny. Vysledok bol ten, ze s dvoma chlapmi v zadu auto na dorazoch a jazdilo to ako kokot. Nice. Dobra analogia su vykuchane DPFka, rozkatovane OEM vyfuky, kadejake pojebane prerabky interieru, folie na kasni, znizovanie, kurvenie kasne bodykitmi... Vsetko veci ktore v 99% pripadov znamenaju len a len stratu pripadnych kupcov alebo stratu ceny. Z toho o com si si myslel aka popici vychytavka, je hendykep a strata za nakup/montaz a este aj hodnotu, ked sa to dojebane auto prepada v cenotvorbe za zachovale seriove kusky. To 1% nech sa fukso nestartuje, su nejake dotiahnute buildy, ktore maju hlavu a patu a zrovna sa trafili do modelu kde sa to toleruje. Toho je vsak uplne minimum a hlavne, tie buildy stoja este nasobok toho, nad cim tu spekillo hukal, nemozne.. mozne, a strata este vacsia. Teda pokial si zase nedas tu pracu to vymontovavat a robit z toho seriu. Strata na druhu.
Takze aj ked je tu kopec ludi, co si po "investicii" !!!!!!!1000€€€€!!!!!!!do dakej zborenej kokotiny ako E70 od ceplakoveho gangu z krupiny povedia, no teda, zaplakal som horko ale nasypal som tam brutalne.. teraz to uz pojde 15 rokov bez poruchy. Su tak daleko od reality ako nacek od rozumu. A rovnako daleko od nejakeho ciela nalesteneho auta kde je setko popici nove a 100% su tieto 10k sypacky do 20 rocnych premiovych kuriev. Nikdy to nieje po kazdej stranke 100%. keby aj 80.. ani tolko. Uplne to nema zmysel, pretoze nikdy nedojdes do ciela. V skutocnosti sa od neho dost casto este vzdalujes a este to platis.