spodný dekel od motora nemám, keď som si ho obzeral zo spodu, bolo to tam mastné asi na rozsahu 3 šrúb olejovej vane v rohu, ale parkujem v garáži a nikdy nemám nič pod autom, ale tak čiste teoreticky môže odtiaľ unikať ten olej, tesnenia sú menené, čiže tam sa olej nestráca, auto nedymí, vody skôr ubúda jak pribúda cca 1dcl za mesiac... Rysku som kontroloval pravidelne, vždy bolo oleja dosť, ale akonáhle som sa prevetrával na diaľnici, auto často išlo do max. otáčok,čiže zas čiste teoreticky tam si mohol spapať ten olej...
Motor má nabehaných korektných 269 000 km je z GB Nevravím, že ten motor je nový, ale určite lepší jak swapovaná 2.0, ktorá keď si pozriete začiatok príbehu mi žrala liter na 800 km

Prečo napr. Opel a Felicia 1.6 aj keď sú motory v najlepšiom stave, vždy liter zmizne na 1000 km vždy vždy vždy....