... všetko o BMW ...

. No maiki, ako to bude chodit, a ci to vobec bude chodit, sa uvidi snad uz tento vikend (este stale cakam na slubene ews
.
.Ale tieto vsetky chmary prejdu ked si do toho auta zasa sadnes a rozbehnes sa.
TomNR napísal:hned sa mi pri traktor+lakatos v mysli vynoril ten zotrvak a slova "past vedle pasti!"
(dakujem :) ). Po vyzdvihnuti som letel do garaze ako besny a s roztrasenymi rukami od nedockavosti som zacal montovat naspet ASC klapku aj so sacou hadicou a zapajal posledne podtlakove hadicky. EWS chip do snimacieho kruzku izolepa stajl ktory som zabudol odfotit v tom rauši
. Nove srdce ozilo na prvykrat bez akehokolvek prehovarania. Chvilku klepkot z nenamazanych hydrostelov kym sa natlacili olejom, a potom to viac menej stichlo. Trocha sa triasie ale zozaciatku triasol viac, po chvili sa ukludnil tak myslim ze ked sa ten motor zohreje a troska dlhsie si povrci tak uz to bude ok a prestane snad vibrovat a uplne stichnu hydrostely. Nechcel som to bez vody nechat vrcat dlhsie ako je na videu, i tak to bolo dost. To cvakanie hydrostelov na videu v reale vobec neni az take tragicke, len telefon to tak nahral. Ale volnobeh si drzi, do otacok zda sa leti pekne. Zvuk co sa nesie z vyfuku znie slusne ale od motora sa vytratil ten zamatovy oldschoolovy podton ktory vydavala m20 o ktorom som aj vzdy vravel ze mi bude chybat. Dnes je na programe zlozit vodu, dako skusim vyriesit teplotne cidlo pre budik lebo vraj m52kove cidlo a e30 budik si moc nerozumeju. S autom som sa dokonca prvykrat pohol takze spojka spojkuje, akurat ide na moj vkus az prehnane lahko tak mam z toho take zmiesane pocity. Ale snad je vsetko v poriadku. 
bnykolass napísal:Onedlho sa cela crew opat stretvame niekde pred hornbachom
pekna praca
. Vcera ma bol v garazi pozret Fizik tak som to nastartoval a uznal ze tie hydrostely cvakocu fakt dost
. Ale to je zatial jedno, zavery budem robit az po tom co si motor povrci zopar minut a zohreje sa na prevadzkovu teplotu. Po dlhej dobe som sa tak zabral do prace na tricke ze ked som si uvedomil ze uz by som mozno mohol ist aj domov lebo bude tak 10 hodin, tak som pozrel na telefon a tam svietilo 00:06
. Takze vcera sa mi podarilo vyriesit cidlo teploty pre budik - riesenie je na fotkach s T-spojkou na hadicu ktora ide z hlavy do kurenia. Je to trochu bastl ale o funkcnosti a splneni ucelu nepochybujem. Troska som upratal elekriku, nahodil sisku, namontoval chladic a vyriesil k nemu hadice, osadil a pripojil expanzku, a na hotovo dozapojil nejake hadicky ktore som mal pri pokusnom starte len tak ponasuvane a nepostahovane. Plus par dalsich drobnosti na ktore si uz asi ani nespomeniem. Na skusobnu jazdu mi chyba naliat tam chladiacu a nejako vyriesit plynove lanko ktore tam vraj presne pasuje z E34 m50, ktore sa snad podari dnes ziskat. Ten motor sa mi paci stale viac ako v tom aute vyzera. Poslednu pol hodinu som len sedel na streche, tlacil do seba oschnuty rohlik co mi zostal este z desiatej z prace, a kochal sa pohladom na motorovy priestor s pocitom ze som sa zase dostal o kus dalej 