Ano, vanicka je od sirupa. Pisal som mu, vana z e34 bola k dispozicii tak som letel pre nu hned jak to bolo mozne. Mno kde som to skoncil? Aha! No F:z!k a stary...

zirafu som za prve nezohnal, a za druhe som sa na nu vykaslal "because oldschool". Takze som to vyriesil klasicky svojsky, teda popravde som sa toho trochu bal ale stryko ma uistil ze tento sposob je ok. Tak som vybural do stien garaze diery do ktorych som osadil lesenarsku trubku, na nu zavesil hupcúk a ide sa :). Vymenili sme vanu, saci kos, pod vanu slo new tesnenie, new klinovy remen. Odvrtali sme zlomeny stift na zvodoch, lebo pod autom to robit , to by ma odviezli na psychiatriu. I tak nechybalo vela v niektorych situaciach. Zatial co vecsina ludi sedela doma, cpala do seba kolace, popijala punc, a vyvalovala sa pred TV pozerajuc mrazika ci tri oriesky pre popolusku, ja a par blaznov sme sa chodili povenovat motoru, prevodovke, kulise radenia, atd. Nah takze nedelu prislo na lamanie chleba. Motor sme zvesili z garaze, odniesli ho von (teda chalani odniesli ja som len pomahal

). Pani slecnu, tetu, damu, no proste tu striebornu bitch sme zatlacili do garaze, a motor sme doniesli nad motorovy priestor a zavesili zasa na hupcuk. Po spusteni do hlbin motoroveho priestoru sme zistili dve zasadne veci. Moje pukove silentbloky su akesi.... hmm akosi vedla nez by mali byt. Nesedelo nam to absolutne vobec. Druha vec. Ten brzdovy posilovac o ktorom sa v kazdej jednej prestavbe pise je skutocne prilis velky na to aby sa tam ten motor dal spustit

. Prva vec sa vyriesila behom chvilky. na dvojpukove silenty sa pridal este jeden puk, a jedna strana sa kus zrezala aby sa dali posunut blizsie k nosnikom a hla, zrazu to sedelo tak ako ma. Posilovac brzd sa mi samozrejme riesit nechcelo lebo som bol klasicky nedockavy a za kazdu cenu som chcel ten motor mat uz v aute. Tak sme pobehali po nete par prestavieb a zistili ze mensi posilovac je sice najlepsim riesenim ale nie jedinym. Takze sme odmontovali posilovac, vyvrtali pren nove diery cca o 1cm viac na vodicovu stranu, zvecsili stredovu dieru, a tym padom nam posilovac urobil tolko miesta aby sa tam motor s odrezanymi rebierkami zo sania zmestil. O montazi posilovaca naspat ktoru som realizoval sam sa radsej obsirnejsie vyjadrovat nebudem lebo to tu nechcem zaplnit nadavkami na pol strany. Ale na pobavenie aspon v skratke - na americkom fore bol zaciatok demontaze popisany takto dako : Remove drivers seat unless you are a tiny monkey. Co mi kamarat cital zrovna ked som bol dole hlavou na sedacke pod pedalmi skruteny jak paragraf a povoloval som ten posilovac. To bolo este v klude. Na druhy den montaz naspet na nove miesto a to teda stalo za to. Zasa dolu hlavou pod pedalmi, baterka ktoru som si zavesil na kabelaz pod volantom mi padala kazdu chvilu do xichtu, poblikavala, zhasinala, nevedel som sa dostat matickou k stiftom, maticka mi x - krat padla... no ak siel niekto okolo garaze tak si musel mysliet vselico podla tych vykrikov co sa odtial ozyvali

. Uz som skoro aj zabudol ake to je z plnych pluc nadavat

Nakoniec sa ale podarilo, aj pripojit to k pedalu. Vecer dobehli chalani, namontovali sme prevodovečku k motoru, a motor aj s prevodovkou (kupodivu) bez vecsich problemov spustili namiesto. Motor sadol na silenty, dokonca aj prevodovka , radenie, tym padom aj kardan, setko sedi

. Nahodil som kulisu na ktorej som trocha zmensil vole na radeni, a palili sme domov lebo uz bolo zase cca pol druhej rano a bohuzial rano treba ist do prace. Ospravedlnujem sa za bordel v garazi na fotkach (nestihol som pred fotenim povysavat

).