POZOR, ak ma niekto prilis jemne oci a usi a nezvlada namornicky slovnik nastvaneho mechanika, mozte tento prispevok radsej preskocit

.Vcera som upravil to cidlo, skratil som hadicku, otocil to smerom dolu, nalial vodu, ked sa to tvarilo ze je v celom systeme voda tak som nastartoval a nechal to vrcat. Teplota necchela liezt hore, kurilo to len troska. Skoncilo to tak, ze horna hadica k chladicu uz bola horuca, spodna hadica studena a chladic tak isto, a teplota na budiku stale v modrom poli. Bolo mi povedane ze sa to odvzdusni same cez tu hadicku ktora je navrchu chladica, tak neviem kdeje problem. K tomu vsetkemu som zistil ze ked motor vytocim a padaju otacky tak v urcitych otackach sa rozvibruje cele auto. A to podla mna znamena ze a naplnili moje obavy o malicko vyosenom zotrvaku koli tej podlozke co pod nim je (pri montazi sa s nim dalo kusok hybat do stran lebo nesadol uplne na tu..... kokotinu ktora ho vlastne vystreduje. Takze mam na sobotu zasa krasny program, lahnut si zas a znova na tu zmrznutu zem, zhodit vyfuk, kardan , kulisu, rozobrat chladenie, a kokotiny okolo, a zasa vyjebat von ten skurveny kus hlinika, dat dole prevodovku, spojku, zotrvak, vybrat tu zapičenú podlozku a z vane obrusit tie vystupky o ktore sa to bez podlozky sucha, a dat tam ten zotrvak tak ako ma byt , co som mal spravit uz prvy krat , lenze nie lebo som pripeceny a chcem mat vsetko co najrychlejsie hotove a tym si obcas vyrobim kopu dalsej zbytocnej prace. Ked som tam tu podlozku daval tak mi to prislo ako rozumne riesenie. Chyba. Inak hydrostely po chvili chodu kus stichli. Ak mate niekto nejake vysvetlenie okrem zotrvaku pre to zavibrovanie v urcitych otackach, rad si ho vypocujem, celkom by ma potesilo keby som zistil ze nemusim ten motor zasa tahat von. Momentalne som zaplaveny stavom beznadeje, ze sa mi nechce drbat sa s tym motorom a setko rozoberat, a ked to zlozim tak este vyriesit to cidlo, a to chladenie netusim moc co s tym. Hoši nechte mně, já to nejdu dělat!!!
