Pokračovanie tohoto tragikomického príbehu:
Dnes som auto prvý krát vytiahol na diaľnicu, trasa PN - ZA. Hydromenič ma pekne vymasíroval. Všimol som si za ten čas čo s tým jazdím že to trasenie sa zmení vždy keď zastavím a opätovne sa rozbehnem, zamkne ho teda v inej polohe a trasie to viac/menej. Najhoršie medzi 110 - 130km/h, od 135 to je už takmer nebadateľné. Medzi časom som sa spojil s kokotechom že čo s tým prvým meničom. Vraj ho poslali výrobcovi na kontrolu, nič nezistili, je úplne v poriadku. Tak že ho predali ďalej a zakazník nemá žiadny problém. Takže týmto pozdravujem nového majiteľa F85 meniča ktorý sí kúpou spravil z auta vibrátor

Možno si to ešte nevšimol. Peniaze zaň vrátia (údajne).
Fakt je to auto nepoužiteľné na dlhšie trasy a to som si hovoril že to nebudem riešiť. Teraz to asi skúsim poslať do PL na komplet repas.
Teraz ale zasa mini - story. Keďže som už kúpil tú 10-tag autobahn marke rozhodol som sa tomu trošku postúpať. Celkom som si to užil, ťahá to jak kkt

(v rámci možností). Potom ma napadlo zmerať 100 - 200km/h, výsledok celkom bieda, necelých 12sec. Najviac času sa ale tratí v prevodovke pri radení a tiež ma pri tom spontánom rozhodnutí nenapadlo tam jebnúť manuál, využívať viac krútiaci moment motora a nie to zbytočne točiť do 5000rpm. Video sem pridám, len neviem či fungujú tie odkazy??
Skúsil som aj Vmax,, to bolo naposledy čo ten motor šiel ako má. Zase si dobre zahulil na čierno/modro pri 260km/h a už som vedel že niečo sa deje

Výkon ale mal normálny ani žiadny ďalší dym pri akcelerácií tak som jebal nato a zastavil až po zídení z diaľnice. Otvorím dvere že idem kuk pod kapotu čo zas rozjebalo ale ten zvuk hovoril jasne

Takže motor zaklepal. Ťažko povedať pre mňa či reálne na kľuke/ojnici alebo to je iba podfúknutý vstrek. Sanie v okolí valca 6 je zajebané od nafty. Pozrel som korekcie cez diag, na č.6 to stúplo na 2,2. Prednedávnom to bolo pod 1,0.
Takže zase rozborka. Pokračovanie coming soon.
Aspoň som trhol 300€ na kate a dpf vo výkupe
