Tak dnes som sa zucastnil na Private Collection evente v cunove, a celkom velmi pozitivne dojmy.. nikdy som v tej galerii nebol a musim povedat ze krasne priestory, umenie vacsinou velmi pritiahnute za vlasy aj na moj vkus

ale tie auta tam sadli nadherne uplne a posobilo cele na velmi vysokej luxusnej urovni ako sa na bmw patri. Ale hlavne serioznost toho celeho prisla az vtedy, ked na recepcii prelepili fotaky na telefonoch a zakazali nam fotit, a jeden z teamu bmw ktori stali pri autach, hovoril ze su to este predprodukcne kusy dokonca, takze zaujimave pocity ze som sa mohol na takom niecom zucastnit, prvykrat v zivote :-)
Co sa tyka aut ani neviem kde zacat
Z4oproti fotkam, nazivo jak som si aj myslel ovela ovela lepsie, nizke a siroke cabrio jak ma byt, dizajn je fakt nadherny, velmi sa mi pacia vsetky detaily, novy jazyk bmw je fakt paradny, a aj ten predok vyzera velmi dravo, lepsie jak na fotkach. Interier super, mam pocit ze v tom aute boli tie nove sportsitze, ktore budu aj v X2 M35i, aspon sa mi na ne podobali, velmi sa mi paci aj novy volic automatu, volant rovnaky jak v G30, takze moze byt.. co sa mi velmi nepacilo bolo, ze je to mensie vnutri jak som cakal, ked som si sadol dovnutra sposobom ako sedim v 4ke, a zavrel dvere, tak mi tapacir udrel do nohy a musel som ju stiahnut, ale bmw clovek mi povedal ze je to vacsie jak predchadzajuca Z4, takze to bude urcite v poriadku, nemozem povedat ze by v tom bolo nepohodlno. tiez dielenske spracovanie nebolo na extra vysokej urovni, pri zabuchnuti dveri rezonancia jemna, ovladacie gombiky okolo volica prevodovky neboli velmi pevne, ale toto vsetko bude urcite vychytane v produkcii. ale inak velmi pozitivne dojmy, krasne auto, a hlavne proporcne vyborne. som velmi zvedavy jak bude jazdit, ale mala lahka zadokolka so 6valcom, bomba.. a myslim si ze keby dali do toho ten novy 35i 4valec, tak by to stale bolo paradne auto na vozenie
X5VELKE LADVINY!!!

toto bola M50d, cize mperformance verzia s tymi vsetkymi doplnkami a auto vyzeralo velmi sexy na to ze je to SUV, na fotkach som bol troska nerozhodny ohladom zadku, ale nazivo je ten zadok bombovy, co na fotkach nieje az tak vidno, alebo to az tak nevynika su zadne svetla ktore su velmi 3D, takze nazivo neposobia tak plocho a jednoliato, ale su clenite a dodavaju celemu zadku agresivitu. Interier samozrejme na vybornu tam nieje co riesit, digitalna pristrojovka paradna, skoda ze som si nemohol vykusat plnu funkcionalitu, ale sak pride na to cas, a velky stredovy displej je asi o 50% vacsi jak bol predtym, ovladace na stredovej konzole paradne, vsetko v style G30, takze tu nieje co vytykat si myslim.
X7giganticke auto, toto je fakt sedmicka prevtelena do SUV, je to cele dost mohutne, ked si sadne clovek za volant, tak vidi tu obrovsku kapotu ktora konci az v nekonecne :-) featurky a kvalita prevedenia je naozaj na urovni sedmicky, a ten kto si to auto kupi, bude vediet preco.. clovek si proporcie uvedomi az ked sa pozrie ake kolesa su obute na tom aute, 22" elektrony vyzeraju jak 19" na X5ke, ladviny su velke asi 50x100cm, ozrutanske :-) ale je to cele zladene velmi dobre a nazivo to vyzera opat raz lepsie jak na fotkach. dokonca aj sedadla v tretom rade mali paradne calunenie s diamantovym vzorom, podla mna dostatok miesta aj pre dospeleho (neviem na 100%, nesedel som) a plus este stale je dostatok miesta aj v kufri.. dokonca tento kus mal nakonfigurovane iba dve samostatne lavice v druhom rade, takze to bolo 6miestne, a celkom zaujimava konfiguracia, taku som asi nevidel este v suv, ze 4 velke lavice a 2 sedacky v tretom rade plus.. jedna z veci ale, co ma dostala a nevidel som este nikde (neviem ci to ma sedma nova, tam som to nevidel tiez), ked som otvoril kryt drziaka napojov, tak kazdy samostatne mal tlacitko a mal vyhrev alebo chladenie :-O takze si tam dam kavu a viem si zapnut vyhrev, nech vydrzi tepla, ked si tam dam redbull alebo pivo alebo volaco

tak si zapnem chladenie a bude to chladit. a je to pekne zobrazene takym "U"ckom otocenym hore hlavou, na vysku 3/4 toho drziaka napojov, cervenym alebo modrym.. toto sa mi velmi lubilo, taky nice geek touch
8erto najlepsie nakoniec

aj napriek tomu ze to bolo prve auto ktore pri expozicii uvidite, posadila ma nova 8micka na prdel, absolutne dokonale auto z kazdeho uhla, nizke a siroke, a v tej modrosivej kontajnerovej nemetalickej farbe s ciernymi lesklymi doplnkami vyzera neskutocne krutoprisne :-O obute na 20" ktore boli celkom adekvatne k velkosti kasne, fantasticka optika svetiel, ten dizajnovy podpis svetelny vpredu aj vzadu je pre mna najkrajsi z konkurencie, predne laserove svetla s "icon eyes" su nizke a drave, ziadne bmw neposobi takto agresivne, v spataku to bude budit strach rozhodne.. (inak laserove svetla mala aj X5 aj X7, takze ma velmi tesi ze bmw takto ide hore aj vo svetelnej technike a nasadzuje laserovky do sirsieho spektra modelov) zadok je nizky a siroky a tie boky ktore sa tahaju od dveri az po kufor, zakoncene decentnym lipkom na kufri vyzeraju velmi dynamicky a opticky rozsiruju a znizuju to auto..
sadam dnu, zatvaram dvere, resp. zatvaraju sa sami softcloseom, krasny hnedy interier, vsetko presite kozou, strop v ciernej alcantare, predomnou obrovsky digitalny kokpit, s perfektnou grafikou (tento mali vsetky 4 auta co tu boli, a vsetky 4 mali rovnaky dizajn, neboli okruhle budiky, ale tie "scifi" a vyzera to fantasticky), ohmatal som si vsetko, ked uz som taky ohmatavac, a absolutne najviac ma zaujal kristalovy volic prevodovky, to je must have priplatok, vyzera to ultra luxusne, vyborne sa to drzi, ked treba, a vyzera to ultra luxusne

(a mala to aj X5 aj X7, takze sa to bude dat objednat aj tam) opat obrovsky displej v strede jak v X5/7, a aj ten ovladac na idrive bol bud keramicky alebo taky kristalovy, neviem presne, ale tiez mal lepsi chod aj pocit na dotyk bol o niekolko levelov vyssie jak napriklad ten v Z4, ktory bol rovnako velky aj rovnako tvarovany.. za mna absolutne auto snov, a pockam si ked bude za 20 papirov, lebo nanho asi nebudem mat tak skoro aby som si kupil nove
iba dve chybicky co mi tak padli do oci narychlo, ktore by ma ale vobec netrapili, na zadnych sedackach je sice viac miesta ako v E63, takze pokrok, ale nieje tam viac miesta ako v F32. kazdopadne vobec by ma to nesralo lebo to auto je pre dvoch ludi, jak vsetky 6ky a 8micky doteraz boli. a druha, ked som sa pozrel z 1/3 uhla, tak neviem preco, ale zadne kolesa boli utopene tak, ze 2cm podlozky by sa zisli, aby boli tak jak predne. nechapem, dufam ze to opravia nejak, aj ked asi je na taketo nieco neskoro v tejto faze vyvoja.. ale podlozky to vyriesia
kazdopadne aby som to zhrnul, novy dizajnovy jazyk bmw je pre mna uplne famozny a trefa do cierneho opat, je to osviezujuce oproti Fkovym modelom, vyzera to vsetko stale velmi dravo a agresivne, stale su tam klasicke proporcie, hlavne v tych kupeckach, dlha kapota, nizke a siroke, predok jemne nakloneny dopredu na zraloka..interiery su tiez na spickovej urovni, a po tych rokoch aj napriek tomu ze Fkove modely starnu s graciou, ked som sadol do auta, tak som si povedal, ze hento je uplne ina galaxia jednoducho, a urcite to pojde jak teple rozky, a tesim sa ked tie auta budem stretavat na cestach, lebo je radost na to pozerat. :-)
thats it.