... všetko o BMW ...
 
											 
 
 aktualna 3er musi postacovat uplne kazdemu, mne samozrejme tiez, hocico vyssie je samozrejme luxus. ktory si ale zaplatis
 aktualna 3er musi postacovat uplne kazdemu, mne samozrejme tiez, hocico vyssie je samozrejme luxus. ktory si ale zaplatis 
											 
											mitocross napísal:ano pri vyssich modeloch nemusis v konfiguratore prerabat oktaviu na superb kedze tam mas kopec essential veci uz v zaklade, ale napr. pri X5 sa nebavime o McPackete ale M-performance pakete X5 M50i ktory tiez nie je len o nejakych kridlokotinach a je naviazany na moter.v dimenzii 3er suhlasim.
 volant kokocky uplne, nechapem naco hexagonalny tvar, je to velmi neprakticke, napicu sa to drzalo uz ked to auto bolo len odstavene, sedacka nesla dostatocne nizko, dva displeje pred soferom, ktore ale neboli zatienene nicim, podobne ako to ma taycan, takze v reale neviem ako to bude fungovat, ked bude svietit slnko z roznych stran, no a ceresnicka na torte, ten idrive 8 velmi velmi velmi dufam ze este vyladia, lebo take lagy jak to malo som nevidel ani na mojej 15 rocnej ex E63.. proste scrollujes cez menu a trhalo to, ziadna plynulost, v hlavnom menu kde boli aplikacie, to mi cele pripadalo jak nejaky lacny android, vratane toho scrolovania, ze som potiahol prstom po obrazovke a za pol sekundy sa to zacalo hybat az. neviem ci to bolo dosledkom vybitej baterky, lebo to tam pisalo taku hlasku, ale bolo to velmi velmi zle. oproti tomu idrive 7 je uplne ina galaxia a ked mam pravdu povedat tak aj ui sa mi viac paci v id7. ceresnicka na torte bolo ovladanie klimatizacie cez idrive, bez fyzickych tlacitok, to je velke no-go pre mna a som este viac sklamany z toho ze bmw islo tou cestou
 volant kokocky uplne, nechapem naco hexagonalny tvar, je to velmi neprakticke, napicu sa to drzalo uz ked to auto bolo len odstavene, sedacka nesla dostatocne nizko, dva displeje pred soferom, ktore ale neboli zatienene nicim, podobne ako to ma taycan, takze v reale neviem ako to bude fungovat, ked bude svietit slnko z roznych stran, no a ceresnicka na torte, ten idrive 8 velmi velmi velmi dufam ze este vyladia, lebo take lagy jak to malo som nevidel ani na mojej 15 rocnej ex E63.. proste scrollujes cez menu a trhalo to, ziadna plynulost, v hlavnom menu kde boli aplikacie, to mi cele pripadalo jak nejaky lacny android, vratane toho scrolovania, ze som potiahol prstom po obrazovke a za pol sekundy sa to zacalo hybat az. neviem ci to bolo dosledkom vybitej baterky, lebo to tam pisalo taku hlasku, ale bolo to velmi velmi zle. oproti tomu idrive 7 je uplne ina galaxia a ked mam pravdu povedat tak aj ui sa mi viac paci v id7. ceresnicka na torte bolo ovladanie klimatizacie cez idrive, bez fyzickych tlacitok, to je velke no-go pre mna a som este viac sklamany z toho ze bmw islo tou cestou  dufam ze to bude len pri tychto elektro fraskach, kazdopadne id8 prichadza onedlho do vsetkych modelov.. plus ovladanie idrivu, sice krystalove kolecko, ale okolo co su tlacitka, tak to bolo hodne zle, velmi lacne, pripadalo mi to jak v nejakom mainstreame, a doslova nahlas to klikalo ked to clovek stlacil a celkovo feeling z toho bol velmi slaby :-/
 dufam ze to bude len pri tychto elektro fraskach, kazdopadne id8 prichadza onedlho do vsetkych modelov.. plus ovladanie idrivu, sice krystalove kolecko, ale okolo co su tlacitka, tak to bolo hodne zle, velmi lacne, pripadalo mi to jak v nejakom mainstreame, a doslova nahlas to klikalo ked to clovek stlacil a celkovo feeling z toho bol velmi slaby :-/  ladviny vyzeraju tiez super, a bonus, build quality v interieri je na urovni G20, co je fakt velka chvala na auto v tej kategorii.. takze 2er coupe, palec hore
 ladviny vyzeraju tiez super, a bonus, build quality v interieri je na urovni G20, co je fakt velka chvala na auto v tej kategorii.. takze 2er coupe, palec hore

 
											